[Mandrake]Inlog scherm van kleur veranderen.

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Ik heb een ander achtergrondje bij het Inlogscherm geplaats echter het schermpje waar je je inlognaam en wachtwoord invoerd is nog steeds grijs.
Kan je dit schermpje ook van kleur veranderen ?

En waar doe je dat ?

thx alvast :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zaterdag 13 april 2002 11:08 schreef Mataraty het volgende:
Kan je dit schermpje ook van kleur veranderen ?
En over welk programma heb je het hier ? gdm ? kdm ? xdm ? Of over iets heel anders ? De 3 eerste weet ik zeker van dat het kan :)
En waar doe je dat ?
Kijk eens in /etc/X11 ? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:09 schreef moto-moi het volgende:

[..]

En over welk programma heb je het hier ? gdm ? kdm ? xdm ? Of over iets heel anders ? De 3 eerste weet ik zeker van dat het kan :)
[..]

Kijk eens in /etc/X11 ? :)
Als standaard X gebruikt mijn vriendin KDE dus we hebben het hier over kdm, maar heeft je windowmanager iets te maken met je grafische inlog?

Het gaat hier om het eerste grafische scherm wat je krijgt nadat je de de pc hebt opgestart. De plaats dus waar je zowel je inlognaam als paswoord ingeeften de keuze maakt welke windowmanager je wilt gebruiken.

:)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zaterdag 13 april 2002 11:16 schreef Mataraty het volgende:
Als standaard X gebruikt mijn vriendin KDE dus we hebben het hier over kdm, maar heeft je windowmanager iets te maken met je grafische inlog?
Ik heb geen windowmanager genoemt hoor ;) Die gdm, kdm, en xdm zijn inlogmanagers, en die kun je helemaal naar je eigen inzicht instellen..
Het gaat hier om het eerste grafische scherm wat je krijgt nadat je de de pc hebt opgestart. De plaats dus waar je zowel je inlognaam als paswoord ingeeften de keuze maakt welke windowmanager je wilt gebruiken.
Jups, da's dus kdm in jouw geval. Bij mij staat de configfile /etc/X11/kdm.. Daar kun je hem helemaal instellen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:25 schreef moto-moi het volgende:
Jups, da's dus kdm in jouw geval. Bij mij staat de configfile /etc/X11/kdm.. Daar kun je hem helemaal instellen.
thx hier heb ik wat aan :)

Nu alleen ff kijken of het via kleurcodes gaat (zou wel), maar dat is niet zo moeilijk (begrijp ik uit een howto :) )