wij casemddetjes gierigOp zaterdag 13 april 2002 23:29 schreef The_Resetter het volgende:
na 4 paginas blijkt wel weer hoe gierig nederlanders en Casemoddertjes zijn
Hellemaal niet
Verwijderd
wij casemddetjes gierigOp zaterdag 13 april 2002 23:29 schreef The_Resetter het volgende:
na 4 paginas blijkt wel weer hoe gierig nederlanders en Casemoddertjes zijn
waar heb je die NVIdia casebadge gehaald?Op zaterdag 13 april 2002 11:08 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
wat heb ik allemaal gratis via't internet:
- Muismat
- Pet
- T-shirt
- AMD casebadge
- Nvidia casebadge
- Epox casebadge
- Cooler Master casebadge
Ik moet me schamen
[..]
Blind?
lees het topic eens ff doorOp zondag 14 april 2002 12:42 schreef krekrrr het volgende:
[..]
waar heb je die NVIdia casebadge gehaald?
die wil ik ook
MSI Mobo's kopen, bij elke krijg je er eentjeOp zaterdag 13 april 2002 23:16 schreef Firecow het volgende:
[..]
ARG hoe kom je aan die msi badge's ???
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Kan jij mij misschien tegen een kleine vergoeding 1 MSI badge sturen voor bij mn K7T Turbo? jebbe@wanadoo.nl #154000380Op zaterdag 13 april 2002 22:57 schreef Tom S. het volgende:
Ik heb ook ff gemaild. Weer wat voor bij m'n verzameling:
[afbeelding]
Oja, de rest paste er niet meer op
Verwijderd
Op zondag 14 april 2002 15:36 schreef LAuWe het volgende:
dudes, ik heb net mail gehad. ze snappen niet waarom er ineens 100 mailtjes ineens komen. het duurd erg lang om deze een voor een te beantwoorden. ze zijn daarom eventjes met dealers in nederland aan het overleggen. ik zou willen vragen voor degenen die nog willen mailen eventjes te wachten. ik verwacht snel mail van hun.
tnx
Intentionally left blank.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Hmm ik ga Marion ff meelenOp zondag 14 april 2002 18:03 schreef XyonN het volgende:
Pas op guys, straks word Marion van Epox nog jaloers!
Ik heb ze ook besteld, nou maar afwachten.....
who cares if its freeOp zondag 14 april 2002 19:15 schreef subgrafix3d het volgende:
ik wil niet eens een coolermaster sticker op me case
-Te huur
Verwijderd
jij snapt hemOp zondag 14 april 2002 19:22 schreef Yagermeister het volgende:
[..]
who cares if its free
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Vind je gek, ze gaan zich eerst afvragen of ze die 100 man wel wat moeten sturenOp maandag 15 april 2002 21:22 schreef Firecow het volgende:
geen post gehad van hun vandaag
Wèh zedde gij??
Verwijderd
korte vertaling: ze krijgen veel emails binnen en ze willen graag iedereen er een geven, maar er komen zoveel emails binnen dat het moeilijk wordt. ze vroegen aan mij of ik voor hun een berichtje hier wilde posten. dus ik zeg ja, is goedHello Laurens,
Thanks for your request.
But can you help me one thing?
We got more than 100 e-mail from everywhere and they are all asking for a casebadge !
It's very difficult for me to answer them one by one but we would like to help all of you can get this badge.
So, we are discussing with our dealers who has shops in NL and then we will tell you where can get it soon.
Can you help me to post a message on web that Cooler Master will tell everyone where can get our casebadge soon and please do not send request to our info address because we can not handle it one by one via post service this moment.
P.S. Is everyone use Cooler Master's product?
Thank you very much for your help and please feel free to tell us if any suggestion.
korte vertaling: ze waarderen de interesse in coolermaster en ze zullen badges naar de dealers in NL sturen.meer info volgt.Hello Laurens,
Thank you for your prompt and positive reply.
Please tell all people who would like to have our casebadge that Cooler Master appreciate all your support and we will send our badges to our dealer's shop soon. All shops name will be informed AS SOON AS POSSIBLE.
Sorry that we can not answer your question one by one but we really happy to see so many request and see our name be forwarded in whole Holland!
Thanks again for your help and enjoy your weekend!
Verwijderd
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Verwijderd
ik ook...moest ook toch?! ut is een nederlands email adress duz lijkt me logish...Op dinsdag 16 april 2002 09:56 schreef FastBunny het volgende:
overigens heb ik een nederlands mailtje gestuurd...
Verwijderd
>> Democracy is so overrated >>
Verwijderd
Op zondag 05 mei 2002 13:31 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ghehe ze versturen ook niet meer, want ze zijn op
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Kijk eens op de eerste paginaOp zondag 05 mei 2002 13:52 schreef gerbaud het volgende:
Eh sorry wat is het e-mailadres?
Als je na een maand nog niets hebt nog een e-mail sturenOp zondag 05 mei 2002 13:58 schreef gerbaud het volgende:
kleer !
Nu maar hopen dat ze nog hebben
lolOp zondag 05 mei 2002 14:02 schreef kutkip het volgende:
[..]
Als je na een maand nog niets hebt nog een e-mail sturenEn na een maand weer enz.
Audi A8 W12 6.0
Oerbrood!
Waar heb je die van AMD besteld en weet iemand ook waar ik een badge van NVidia kan krijguh???Op maandag 06 mei 2002 12:51 schreef delyver het volgende:
k heb ze nog wel gekregen laatst
k ben ze alleen kwijt geraakt
k krijg deze week post van AMD
A0 formaat AMD posters
500 casebadges van alle soorten procs (athlon MP duron etc)
van die grotere stickers
muismatten
etc
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Verwijderd
Is die gratis of moet je een kleine vergoeding neerleggen?Op dinsdag 07 mei 2002 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik heb hem vandaag al binnen!!!! Een hele mooie zilveren!!!
Met de vriendelijke complimenten van MyCom en Coolmaster
Zou je mij kunnen uitleggen hoe je die dingen bestelt?Op maandag 06 mei 2002 12:51 schreef delyver het volgende:
A0 formaat AMD posters
van die grotere stickers
muismatten
etc
Verwijderd
Op zondag 28 juli 2002 20:05 schreef de_molisher het volgende:
done
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
PhD i.o.
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Heb je 3 maanden na de start van dit topic nog naar coolermaster gemailed..? Ze zullen dit forum wel dankbaar zijn voor alle lovemails die (blijkbaar) nog steeds krijgen!
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
denk je dat echtdelyver schreef op 06 mei 2002 @ 12:51:
A0 formaat AMD posters
van die grotere stickers
muismatten
etc
Yep die bestaan ik heb er een gekregen bij mijn Vulcano 7+Burning_Tyre schreef op 14 augustus 2002 @ 18:42:
Ehmm stuurt mycom ze op... Weet iemand iets over ThermalTake casebadges, bestaan die ook?
ja die heb ikBurning_Tyre schreef op 14 augustus 2002 @ 18:42:
Ehmm stuurt mycom ze op... Weet iemand iets over ThermalTake casebadges, bestaan die ook?
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Ik heb een officiele dailer gemailt voor stickers (ik wou eigenlijk intel, want ik heb een intal, maar jaVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 00:35:
Waar hebben jullie naar gemailed voor die AMD stuff?????
welke mail adressen zijn dat? de nederlandse?Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 13:33:
Heb nu AMD Nvidia Mycom Coolermaster een email gestuurd gewoon voor de lol
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2002 15:11 . Reden: stukkie vergeten ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
AMD waar vertelVerwijderd schreef op 13 april 2002 @ 11:08:
[...]
wat heb ik allemaal gratis via't internet:
- Muismat
- Pet
- T-shirt
- AMD casebadge
- Nvidia casebadge
- Epox casebadge
- Cooler Master casebadge
Ik moet me schamen
[...]
Blind?
Verwijderd
Whatever..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq