☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Kan je zelf ook doen, gewoon een datakabel bestellen, en dan met een unlock programma ff de simlock eraf halen.Op zaterdag 13 april 2002 10:38 schreef AW_Bos het volgende:
Ik heb via via via een Nokia 3210 gekregen met een Simlock. Nu wil ik weten hoe duur het is om het bij een unlockbedrijfje te laten verwijderen, die Simlock. En is er een groot verschil als je dat op de Zwarte markt laat doen?
http://gsm-unlock.pagina.nl voor meer informatie. Ook de [search=search] doet wonderen.
Ik doe het gewoon op de Zwarte markt. Die gasten unlocken ze elke dag wel en er is minder risico dan dat het mis gaat en de boel moet worden geflasht (illegaal!).
Hoe duur is het ongeveer daar?
Aangezien de *#0000# code alleen werkt met een juiste SIMkaart weet ik niet de exacte firmware die erin zit. Moet de unlockboer dat dan ook weten? Of kan hij het ee datakabel dat ook weer uitlezen?
Aangezien de *#0000# code alleen werkt met een juiste SIMkaart weet ik niet de exacte firmware die erin zit. Moet de unlockboer dat dan ook weten? Of kan hij het ee datakabel dat ook weer uitlezen?
Verwijderd
De unlockboer hoeft niet eens te flashen, jij zelf ook niet als je het zelf doet..Op zaterdag 13 april 2002 15:03 schreef AW_Bos het volgende:
Ik doe het gewoon op de Zwarte markt. Die gasten unlocken ze elke dag wel en er is minder risico dan dat het mis gaat en de boel moet worden geflasht (illegaal!).
Dus er is niks illegaal.
Het is op 1 knop drukken en geunlocked =)
Ik denk 10 Euro als je het laat doen.
Maar moet ie nou mijn firmwareversie weten?
Op de zwarte markt kost het ongeveer 10-15 euro.. Beetje afdingen en vergelijken (zijn er veeeeeeeel, en kan nogal in prijs schelen)..
Verwijderd
Nee heeft ie niet nodig, als ie niet gaat flashen tenminste.. en dat doet ie waarschijnlijk ook niet..Op zaterdag 13 april 2002 15:58 schreef AW_Bos het volgende:
Maar moet ie nou mijn firmwareversie weten?
Anders komt ie er zelf wel achter..
Maar die firmware dan? Die kan ik niet zijn omdat de huidige SIM die erinzat toen ik hem kreeg al was geblokt na 10 foute PUKcodes
. Nu moet mij Telfortje erin maar eerst moet die lock eraf.
Maar die boer moet wel mijn firmware weten? En dat valt uit te lezen?
De firmware kan ik dus alleen bekijken als er op dit moment een D* Sim in zit? (met SIMlock, nog)
had al iemand gepost
Maar die boer moet wel mijn firmware weten? En dat valt uit te lezen?
De firmware kan ik dus alleen bekijken als er op dit moment een D* Sim in zit? (met SIMlock, nog)
had al iemand gepost
Verwijderd
je kan het ook gewoon legaal laten doen
mar ik wil je best helpne met unlocken over msn :
robpelkmans@hotmail.com (kunnen we tenminste overal over prate
) mar het kan gewoon gratis en simpel via je provider
mar ik wil je best helpne met unlocken over msn :
robpelkmans@hotmail.com (kunnen we tenminste overal over prate
Pagina: 1