Toon posts:

Mijn comp valt steeds uit als ie te hoog ge-oc'd..

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is..

Ik heb een TB1200, 512mb@140mhz, Msi 6330 (K7tpro2a), Gf2pro (255/405)

Ik zal het ff uitleggen,

1200@1365(13*105) trekt ie net, 12*111 houdt ie eventjes, maar 13*110 (1430mhz), wat hij vroeger wel trekte,
dat lukt niet meer.. :(
De comp valt dan compleet uit... voem, na 5 min-30 min tot soms wel een uur of 2...

Hoe kan dit nu komen?

Ik heb zo'n vermoeden dat het mn voeding is... 300w, maar no-name.. maar eerst trekte hij het wel, dat is het vreemde..

Ik heb wel nog een keertje kortsluiting gemaakt bij mn voeding, schroefje laten liggen bij het overplaatsen in een nieuwe kast |:(

Plz help me out!

Verwijderd

Searchen wordt altijd erg op prijs gesteld beste vriend ;). Verder zijn de FAQ's ook zeer interessant, kijk hier eens: [topic=324186/1/50]
Verder, als je dit al zou posten, post het dan in het goede subforum, http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22

Dank u

/edit\

Ok, ik zal je nog ff helpen, via de search vond ik dit: [topic=298414/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 10:25 schreef ByMeSDy het volgende:
Searchen wordt altijd erg op prijs gesteld beste vriend ;). Verder zijn de FAQ's ook zeer interessant, kijk hier eens: [topic=324186/1/50]
Verder, als je dit al zou posten, post het dan in het goede subforum, http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22

Dank u

/edit\

Ok, ik zal je nog ff helpen, via de search vond ik dit: [topic=298414/1/50]
Jaja leuk, maar ik post het juist hier omdat het algemeen is, ik weet niet waardoor het komt, kan van alles zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 10:29 schreef DaSniper het volgende:

[..]

Jaja leuk, maar ik post het juist hier omdat het algemeen is, ik weet niet waardoor het komt, kan van alles zijn.
geloof me nu maar, het is je voeding. Ga eerst ff searchen :z

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 10:32 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

geloof me nu maar, het is je voeding. Ga eerst ff searchen :z
K... Dan zoek ik eerst ff.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Mwah, dattie uitvalt bij een te hoge oc is te begrijpen, maar dattie dan niet meer boot voor een bepaalde tijd :?

Ik heb ook wel een keer zoiets gehad, wou ik een fan aansluiten, maakte kortsluiting, pc niet meer aan te krijgen...
tot 5 mins erna, toen deedtie het weer gewoon..

echt vaag dus :) hoe werkt zo'n beveiliging?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 10:41 schreef Scatman_II het volgende:
Mwah, dattie uitvalt bij een te hoge oc is te begrijpen, maar dattie dan niet meer boot voor een bepaalde tijd :?

Ik heb ook wel een keer zoiets gehad, wou ik een fan aansluiten, maakte kortsluiting, pc niet meer aan te krijgen...
tot 5 mins erna, toen deedtie het weer gewoon..

echt vaag dus :) hoe werkt zo'n beveiliging?
Nou... volgens mij is de voeding dan dus gewoon overbelast geweest en gaat niet meer aan, je moet ff de stekker eruit halen en 20 sec later er weer in...
Gaat gelijk aan of na de knop in te drukken (kan je in de bios instellen)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Verkeerde forum + search-vraag

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.