Nieuwe Firmware op PS2 & ombouw gaat dat OK?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:35

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb een PS2 omgebouwd met een Neo2.2 ARv2. Ik zou graag de originele afstandbediening van de PS2 erbij willen kopen om makkelijker DVD's te kijken.

Noodzaak om deze AB werkend te krijgen moet je DVD-firmware upgraden naar 2.10. Ik ben nu in bezit van 1.30E.

Zou iemand uit ervaring kunnen zeggen dat deze Firmware géén middelen bezit om mijn PS2 te verneuken als er een Neo gedetecteerd wordt?

[update]Ik lees net op een site dat de firmware/drivers die op de bijgeleverde CD staan op je memorycard worden geplaatst, en dus niet in het krat zelf. Indien mijn DVD speler toch gaat flippen trek ik mijn memorycard er wel uit en wis ik 'm wel weer bij een ander.

Overigens is mijn ID natuurlijk best wel goed. Sony moet gewoon rondstrooien met gratiz firmware-updates die MOD-chips detecteren, en dan een EEPROM op je PS2-bord zo volschrijven dat ie niets meer doet >:) Helaas zullen er maar een paar mensen de dupe van zijn omdat het natuurlijk binnen no_time bekend is op I-net[/update]

20*350ZO45°

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Op zaterdag 13 april 2002 10:16 schreef Richard het volgende:
[update]Overigens is mijn ID natuurlijk best wel goed. Sony moet gewoon rondstrooien met gratiz firmware-updates die MOD-chips detecteren, en dan een EEPROM op je PS2-bord zo volschrijven dat ie niets meer doet >:) Helaas zullen er maar een paar mensen de dupe van zijn omdat het natuurlijk binnen no_time bekend is op I-net[/update]
En de mensen waarbij het fout gaat dan? Dan moeten ze al die ps2 gaan vervangen dus daarom hebben ze het niet zo gedaan

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 13 april 2002 12:36 schreef [FrEEzEr] het volgende:

[..]

En de mensen waarbij het fout gaat dan? Dan moeten ze al die ps2 gaan vervangen dus daarom hebben ze het niet zo gedaan
neuh hoor, die hebben hun ps2 gemod dus hebben ze geen garantie meer :)

vin het eik wel een strakke actie

moeten ze met een vertraging van 4 maanden doen ofzo ;) dan heb je pas lekker veel mensen die je verneukt: )

blup