webselect & ikonboard

Pagina: 1
Acties:

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
Is het mogelijk om met een account met .nl domeinnaam van de hosting-provider: webselect ikonboard te draaien ? Ik heb ffe op de help pagina's zitten kijken van webselect.nl
maar vind er wijnig over terug..

• BOOTZ
  • Laatst online: 17-03 09:38
als je cgi-scripts (perl) kan draaien zal ikonboard het doen. voor mysql heb je nog wat extra modules nodig, maar je hoeft niet per se mysql te gebruiken

Maak je eigen poll

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
webselect is helemaal geen hostingprovider :o
op de webselect site staat:
Waarom webselect?
Op deze site vindt u alles wat u nodig hebt om een overwogen keuze te maken welke hosting- en/of accessprovider voor u of uw bedrijf het meest geschikt is. U kunt zoeken op alle pakketten van bepaalde provider of u kunt uw voorkeuren kenbaar maken waarna webselect het voor u meest geschikte pakket(ten) presenteert. Tevens hebben we voor de mensen die dagelijks met het internet te maken hebben een co-located- ,dedicatedserver en resellers gedeelte opgezet. Met vraagtekens kunt u nog terecht op ons forum of u bekijkt de persoonlijke ervaringen.

• superjoost
  • Laatst online: 11-08 23:27
trouwens.. als ik op support druk, kom ik
http://www.denit.net/support/index.php
hier tercht.. wat heeft denit met webselect te maken ?

Verwijderd

ikonboard kun je bij elke hosting provider die perl/cgi aankan draaien, zou wel voor een linux provider gaan btw

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41
Ikonboard wordt veel geblokt door providers, omdat het erg resource-vretend is naar het schijnt.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:03 schreef superjoost het volgende:
trouwens.. als ik op support druk, kom ik
http://www.denit.net/support/index.php
hier tercht.. wat heeft denit met webselect te maken ?
Eeehm, vraagje: Op welke "support" link drukte je precies?? Want dat is dan niet helemaal de bedoeling denk ik.
Pagina: 1