><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Alhoewel ik nu wel geloof dat het een mooi spel is: Ik wil het spel zelf spelen!
🌞🍃
Verwijderd
gisterochtend ff die IRC log gelezen en ik word steeds nieuwschieriger over hoe het er uit gaat zien.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Unreal 2 komt volgens mij dan pas uit, UT2003 verw8en ze volgens mij al in mei-juni (correct me if i'm wrong)Op zaterdag 13 april 2002 09:58 schreef OMX2000 het volgende:
Het ziet er wel onwaarschijnlijk vet uit... Alleen jammer dat het pas eind 2002, begin 2003 uitkomt...
idd die duitsers hebben vast nooit UT gedaan... wel vette graphicsOp zaterdag 13 april 2002 10:18 schreef OMX2000 het volgende:
leuk man die Duitser krijgt het niet voorelkaar om een beetje goed te spelen
waarom noemen ze 't dan in godsnaam 2003?Op zaterdag 13 april 2002 10:18 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
Unreal 2 komt volgens mij dan pas uit, UT2003 verw8en ze volgens mij al in mei-juni (correct me if i'm wrong)
ik vind 't trouwens sowieso een suf getal voor een naam
2000 was gaaf, 2001 ook nog wel (zo van "ja, beter dan 2000"), maar 2003... nah
neemt niet weg dat 't volgens mij een erg gaaf spel is/wordt!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Omdat ze een beetje het gevoel willen kweken van "dit is een jaarlijkse sport". Volgens een interview gaan ze later addons uitbrengen met de naam UT2004, UT2005 enz.Op zaterdag 13 april 2002 10:57 schreef Flat© het volgende:
waarom noemen ze 't dan in godsnaam 2003?
mwach, volgens de filmpjes zitten ze nog in het einde van de alpha fase.. Dus dat duurt nog wel eventjes.. ze zeiden trouwens ook dat de Redeemer terug zou komen en dat ze prima op schema liggenOp zaterdag 13 april 2002 11:36 schreef MaXiMizE het volgende:
zal binnenkort wel demo komen
Verwijderd
Bullshit... Praat geen poep over dingen waar je geen verstand van hebt. Juli ligt 'ie zeker wel in de Nederlandse winkels, zoals het er nu voor staat. Het kan eerder, maar daar vertrouw ik niet zo op.Op zaterdag 13 april 2002 09:58 schreef OMX2000 het volgende:
Het ziet er wel onwaarschijnlijk vet uit... Alleen jammer dat het pas eind 2002, begin 2003 uitkomt...
Verwijderd
Maar wat een prachtig spel, ook al is de kwaliteit van de filmpjes wat laag, het ziet er al zo goed uit
eeeeehm lezen is ook een vak... ik geef in een latere post toe dat ik daarover fout zat.. En jij weet natuurlijk al dat ie precies in Juli in de winkels ligt... kindOp zaterdag 13 april 2002 12:21 schreef 007 het volgende:
[..]
Bullshit... Praat geen poep over dingen waar je geen verstand van hebt. Juli ligt 'ie zeker wel in de Nederlandse winkels, zoals het er nu voor staat. Het kan eerder, maar daar vertrouw ik niet zo op.
Iemand?
Edit: lama, DivX 5.01 nodig
Verwijderd
Elke Pentium3
128 MB ram of minder
Een goede vid kaart
Dan valt het wel mee, als ik het naast de sys req van Soldier of Fortune leg.
Valt me alleen een beetje tegen hoe goed ehm slecht... ze spelen
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
k, mooi spel, maar ze spelen idd erg slecht
ook is het maar 640*480.. toch ziet het er al zeer strak uit
Verwijderd
Ze hebben in ieder geval de flak wat minder spammy gemaakt, dat scheelt al watOp zondag 14 april 2002 03:20 schreef raptorix het volgende:
Ik vind de wapens alleen wederom sux, voorzover ik nu heb kunnen zien zijn ze nog steeds erg spammy.
doe ik iets fout?
is mediaplayer7 een vereiste ofzo? andere .avi's doen het wel gewoon, heb divx5.0
zoals er al in een vorige post stond, je hebt 5.01 nodigOp zondag 14 april 2002 13:39 schreef VeldKoe het volgende:
ik zie geen bewegend beeld in deze filmpjes
doe ik iets fout?
is mediaplayer7 een vereiste ofzo? andere .avi's doen het wel gewoon, heb divx5.0
superB
jah wie zegt datOp zondag 14 april 2002 14:21 schreef Tampie2000 het volgende:
de demo komt dus volgende maand...
ikOp zondag 14 april 2002 14:25 schreef senater het volgende:
[..]
jah wie zegt dat
neej beetje newssites afsurfen enzo.
Trouwens de demo van UT1 kwam ook voor de full version zelf.
Dus het lijkt me vrij logisch.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mark Rein, en als je niet weet wie dat is, tjah don't talk/Op zondag 14 april 2002 14:25 schreef senater het volgende:
[..]
jah wie zegt dat
En nu blijkt in het SoF2 Beta topic dat die systeemeisen ook weer heel erg meevallenOp zaterdag 13 april 2002 17:18 schreef Yoozd het volgende:
De specs die ze noemen in het laatste filmpje.
Elke Pentium3
128 MB ram of minder
Een goede vid kaart
Dan valt het wel mee, als ik het naast de sys req van Soldier of Fortune leg.
The devil is in the details.
Waar kan ik die halen, en zijn er nog meer?
Lama, heb em al: http://www.incomingfire.com/news/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewdownloaddetails&lid=7&ttitle=Fighting.
Bron:Die minimalen und empfohlenen Systemvorausetzungen sind momentan noch nicht offiziell bekannt.
Doch nach den Screenshots zu urteilen wird die neue Unreal Engine wahrscheinlich nicht auf kleineren Systemen (speziell mit Grafikkarten ohne T&L) spielbar sein.
Hier sind mal die vermuteten Systemanforderungen:
Minimale Voraussetzungen:
Prozessor: 600MHz
RAM: 128MB RAM
Grafikkarte: GeForce 1 / Radeon 32MB
Festplattenspeicher: ca. 1.0 GB freien Speicherplatz
CD-ROM: 24x (zur Installation)
Empfohle Voraussetzungen :
Prozessor: > 1.000 MHz
RAM: 256MB Ram
Grafikkarte: GeForce 3 / Radeon 8500 64MB
Festplattenspeicher: ca. 1.0 GB freien Speicherplatz
CD-ROM: 32x (zur Installation)
http://www.incomingfire.com/news/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=14
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Verwijderd
Als het goed is komt 30 April de eerste demo versie bij ons binnenOp zondag 14 april 2002 14:21 schreef Tampie2000 het volgende:
de demo komt dus volgende maand...
Waarschijnlijk zal kort daarna er wel een demo on-line komen
wie is ons?Op maandag 15 april 2002 09:24 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Als het goed is komt 30 April de eerste demo versie bij ons binnen
Waarschijnlijk zal kort daarna er wel een demo on-line komen
Verwijderd
Infogrames BeneluxOp maandag 15 april 2002 09:26 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
wie is ons?
damnOp maandag 15 april 2002 09:38 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Infogrames Benelux
toevallig nog open vacatures?
Verwijderd
Nee sorryOp maandag 15 april 2002 09:45 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
damn
toevallig nog open vacatures?![]()
Maar ff on-topic
Zodra ik meer weet over UT 2003 zijn jullie de eerste die het horen
Verwijderd
Wedden dat ik hem eerder hebOp maandag 15 april 2002 09:38 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Infogrames Benelux
Verwijderd
Zou best kunnenOp maandag 15 april 2002 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wedden dat ik hem eerder heb
Maar krijg jij betaald om hem te spelen
edit: dit is niet bedoeld om te patsen maar meer om te laten zien hoe makkelijk is om te patsen, iedereen kan wel een reden bedenken waarom hij/zij iets op de ander voor heeft zoals raptorix met zijn illegale downloads (nofi)
kijk DAT zijn nou gameNERDS, fanatiek zijn; ok, maar dan wel over jezelf en niet steeds anderen gaan afblaaaaaaaaten, wat een KNEUS zeg
echt zijn bijdehande amerikaan die helemaal vol is van zichzelf en 'zijn' spel, BLURGH!
Volgens mij is hij geen gamenerd, volgens mij doet ie de marketing van het spel ofzo...Op maandag 15 april 2002 22:03 schreef VeldKoe het volgende:
ben ik de enige die zich enorm ergert aan die mark blabla of hoe die ook heet, in dat 'langame1' filmpje, waar ie steeds die duitser zit af te zeiken en stresserig zit te doen als een mongool
kijk DAT zijn nou gameNERDS, fanatiek zijn; ok, maar dan wel over jezelf en niet steeds anderen gaan afblaaaaaaaaten, wat een KNEUS zeg
echt zijn bijdehande amerikaan die helemaal vol is van zichzelf en 'zijn' spel, BLURGH!
want hij weet bijvoorbeeld niet eens hoe de levels precies in elkaar zitten.....
Verwijderd
mijn id die kerel loopt maarwatrond..Op maandag 15 april 2002 22:45 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen gamenerd, volgens mij doet ie de marketing van het spel ofzo...
want hij weet bijvoorbeeld niet eens hoe de levels precies in elkaar zitten.....
ennuhhh.. komt die demo echt al binnenkort uit? ik d8 dat ze het spel vertraagd hadden.. ofis dat unreal2?
Verwijderd
Als het goed is komt er deze maand een demo van uitOp dinsdag 16 april 2002 09:27 schreef Knuckles het volgende:
[..]
mijn id die kerel loopt maarwatrond..
ennuhhh.. komt die demo echt al binnenkort uit? ik d8 dat ze het spel vertraagd hadden.. ofis dat unreal2?
Unreal episode 2 (U2) is enorm vertraagd.
Hij staat op de releaselijst voor de benelux op 1 december 2002
Edit: vette typo
Verwijderd
oh en ik maar denken dat t december 2002 was.. 2003 is welklote jahOp dinsdag 16 april 2002 09:36 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Als het goed is komt er deze maand een demo van uit
Unreal episode 2 (U2) is enorm vertraagd.
Hij staat op de releaselijst voor de benelux op 1 december 2003
en zit hier dus nog niet die phisics engine in.. maar zit ie welin de demo ervan? die phisics..??
Verwijderd
Sorry dat van 2003 was een stomme typo, moet wel degelijk 2002 zijnOp dinsdag 16 april 2002 09:40 schreef Knuckles het volgende:
[..]
oh en ik maar denken dat t december 2002 was.. 2003 is welklote jah
edit:
en zit hier dus nog niet die phisics engine in.. maar zit ie welin de demo ervan? die phisics..??![]()
Dat van die physics weet ik nog niet
Zodra ik het weet laat ik het horen
Verwijderd
THNXOp dinsdag 16 april 2002 10:19 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Sorry dat van 2003 was een stomme typo, moet wel degelijk 2002 zijn
Dat van die physics weet ik nog niet
Zodra ik het weet laat ik het horen
Verwijderd
Een collega van mij heeft maandag en dinsdag de demo gespeeld in Londen (waarom hij wel en ik nietOp dinsdag 16 april 2002 09:40 schreef Knuckles het volgende:
en zit hier dus nog niet die phisics engine in.. maar zit ie welin de demo ervan? die phisics..??
Dat is waarschijnlijk ook zo met die duitse filmpjes
Hij zit er dus (waarschijnlijk) wel in maar vreet te veel geheugen
Zodra ik hem zelf heb geprobeerd horen jullie meer
Verwijderd
tweak er op losOp woensdag 17 april 2002 15:48 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft maandag en dinsdag de demo gespeeld in Londen (waarom hij wel en ik niet) maar de physics engine was daarin uitgeschakeld omdat die nog te veel geheugen kost
Dat is waarschijnlijk ook zo met die duitse filmpjes
Hij zit er dus (waarschijnlijk) wel in maar vreet te veel geheugen
Zodra ik hem zelf heb geprobeerd horen jullie meerzal ik ff kijken of er iets te tweaken valt
kwam onderstaande Unreal Tournament 2003 preview tegen op unreality.dk, met een uitgebreide beschrijving van spelmodes, wapens en wat nieuwe maps
Uit de woorden van de reviewer kan ik opmaken dat het spel de perfecte speelbaarheid van z'n voorganger (UT) niet heeft verloren, damn, ik zie toch wel erg naar dit spel uit, release datum voorlopig eind mei... can't wait
http://www.unreality.dk/news/news_small.asp?Number=4601&Page=1
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik zie echt uit naar dit spel.
Gamegod, tell us some more!
Verwijderd
Op dit moment weet ik ook nog niet veel meerOp donderdag 18 april 2002 21:26 schreef Phreak het volgende:
Gamegod, tell us some more!
We hebben als het goed is de demo hier op 30 April binnen maar dan ben ik vrij
En dan zal ik woensdag eerst wel de hele ochtend moeten spelen werken en dal zal ik alles vertellen wat ik te weten ben gekomen.
ff over de bombingrun (zoals jullie in die review al konden lezen)
Hij schijnt erg cool te zijn, vooral het pasen v/d bal heeft echt potentieel
Zie het als een soort American Football (blockers,pasen,scoren en schieten
O ja de Egyptische vrouwelijke character zien er
PS zodra er een wijziging op de nederlandse release lijst komt horen jullie het
Hij staat nog steeds op 28 Juni (voor de demo is er geen release datum maar ik verw8 dat hij binnekort wel public word (of gelekt
Lekker nutteloze kickOp dinsdag 11 juni 2002 17:40 schreef phantom_800 het volgende:
hij draait niet echt lekker op me tnt 2..
Dit topic is gesloten.
![]()