Toon posts:

[Flash] Flashkit featured halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, jullie kennen Flashkit wel he?! Nou jullie kennen ook de sectie waarin de beste Flashsites die daar worden aangemeld, worden getoont. Waar moet een site minimaal aan voldoen om dat te halen? Wats the secret?

Wie heeft de Flashkit featured al weleens gehaald?

En wat dacht je van Computer Arts? Iemand zn werk weleens daarin gestaan?

Ben benieuwd!

Hoop dat dit geen domme vraag is. :) Want ik weet hoe streng jullie mods hier zijn. :P Maar ik probeer het toch.

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon iets koels moet hebben, mooie vormgeving met leuke technische snufjes, en een creatieve manier van navigeren. Maar als je dat stramien aanhoud zal er weinig creatiefs meer zijn; het zin in je hoofd. (dronken)

Verwijderd

Ik had in het begin van mijn Flash tijd altijd beetje de droom om Macromedia Site of the Day te worden, is voor veel onbekende designers toch wel een beetje doorbraak. Toen lagen de SotD's ook nog een beetje in de stijl van nrg.be (en vele van hun produkties: data protect, kimble, breakout4u etc.), matinee.co.uk en rayoflight.net.

Nu zijn de SotD's eigenlijk wel standaard promotie sites voor automerken, films en enorme sites als die van Guiness Book of Records en Starbreeze enzow. Heb ik de hoop daarop ook al niet meer, Flashkit is opzich nog wel opzoek naar sites met zoals B-Top al zegt leuke navigatie, beetje scripten, mooi designtje en iets speciaals.