I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Als tie stabiel loopt --> houwen zo. Nix meer aan veranderen as tie dan vastloopt. As je m nog iets sneller wilt hebben Vcore nog een klein beetje opschroeven.
Erm...
maar mijn Vcore kan max maar tot 1.85 ( moederbord bios max instelling ) als ik hem daar op zet sloop ik de boel niet dan ?Op zaterdag 13 april 2002 02:22 schreef Scarfish het volgende:
Als tie stabiel loopt --> houwen zo. Nix meer aan veranderen as tie dan vastloopt. As je m nog iets sneller wilt hebben Vcore nog een klein beetje opschroeven.
en tot wat kun je een 1100 max klocken ? de koeling is het probleem niet bij mij
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Met dat slopen van de boel valt het wel mee. Je kan m in principe net zolang overclocken totdat hij niet meer stabiel loopt. Dan een stapje terug doen. Maar as je pc steeds blijft hangen gaat hij denk ik niet veel hoger.
Erm...
Je cpu zal denk ik nog wel wat hoger kunnen. Die fsb van jouw kan zeker 114, heeft een kennis van mij ook, en als je de A7V133 bedoelt met a7pro dan moet je de fsb ns op 140 of 144 zetten, dat heb ik namelijk ook
jet enige probleem wat ik nu heb is dat mijn pc soms wel en soms niet wil opstarten... zit geen vast patroon in... en als ie niet heeft willen opstarten en ik reset ff dan kom ik terug in mijn bios met de originele instellingen....
Ja dat is de safemode
Dat is een zeer fijne optie (niet altijd
) Als je namelijk na het booten de resetknop indrukt gaat ie terug naar standaart inst. Das voor als je je bak bijvoorbeeld te hoog heb geclocked dan kun je m meteen resetten. Heb je de Vcore op 1,85 gezet? En wat voor voeding heb je? Daar zou het aan kunnen liggen. Op wat voor fsb draai je nu dan?
Pagina: 1