Toon posts:

ondertitel film 2

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef toe dat fire-escape ik vrienden zijn maar de topics komen niet van de zelfde computer hij zit zo'n 4 kilometer van mij vandaan wel zelfde regio en ook @home

kun je hem aub ont-bannen hij vroeg namelijk die vraag voor mij( ik had gen zin om aan de computer te gaan zit er nu wel alweer een uur aan)

als je wilt ban je mij maar ik vind niet dat hij moet boeten voor een fout van mij

sorry voor het ongemak ik dacht dat een sub heel onschuldig is en zeker voor zo'n film als Wir kinder vom ....

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 19:33

Sebje

Makelaartje

heeeeee limbo

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey nedoo

net zo'n stom antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 19:33

Sebje

Makelaartje

ach je mag een collega limburger toch wel aanspreken als limbo LOL (NOFI)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry dacht dat je iemand van buiten limburg was mensen kunnen soms zo min achtend doen over ons

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
btw we hebben ne onze ip adressen vergleken en zijn niet hetzelfde dus ik vraag me af hoe het kan dat de topics de zelfde ip adressen hebben???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het was niet alleen een ban daarvoor.. Meer de manier van "ik weet het mag niet, maar ik doe het lekker toch".

verder kan ik zien wie er vanaf welk ip heeft gepost en aangezien jij weleens bij hem of hij weleens bij jou heeft gepost, kwam ik tot die conclusie.

Ik zal die permanente ban omzetten in een weekban. Hij weet dat de policy zo is, hij IS er al een keer voor gewaarschuwd, dan moet je maar beter opletten.

Na een week mag-ie mailen naar Gathering@tweakers.net of JvS@tweakers.net en dan zal ik 'm weer unbannen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.