Toon posts:

Waarom een ban na een sub-request?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zag net een topic staan met een request voor een ondertitel voor een film. Wir Kinder vom Bahnhof Zoo een zeer edukatieve film die helaas nergens in een videotheek te krijgen is. Mag alleen mar op scholen vertoond worden of zoiets (zijn ze zeker op mijn school vergeten te laten zien) maar ik dwaal af

ik heb ook die film el wil ook graag als het mogelijk is een ondertiteling maar toen ik wilde reageren was de post al gesloten en zou de persoon verbannen worden. Nu vraag ik mij af waarom hij verbannen is. Hij kan er toch niks aan doen dat niemand die film leverd met ondertiteling dat ie zijn broertje en zusje wilt helpen om hen iets bij te brengen over jongeren en drugs

Aub ban mij niet voor deze topic maar stuur me door waar ik wel moet zijn voor deze vraag

alvast bedankt en hopelijk dat iemand mij kan helpen.

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze vraag hoort in Lieve adjes.

En ik heb 'm geband omdat hij al eens voor warez gewaarschuwd is en om subs gaat vragen terwijl-ie weet dat het niet mag en omdat we tegen warez streng optreden.

Dit topic:
[topic=466760]

Vragen naar Warez zijn dus gewoon verboden op dit forum, omdat het ten eerste illegaal is (en dan loopt de site kans platgelegd te worden, omdat iedereen het gaat doen) en ten tweede trekt dat met een zo'n groot forum als dit echt enorm veel kansloze mensen aan die we absoluut niet op het forum willen..
Nou wil ik alles weten over MP3/DivX en andere compressiemethoden.

Discussies en vragen over dingen als MP3 en DivX zijn tot op zekere hoogte toegestaan.
Onthoud: MP3 en DivX zijn bestandsformaten/coderingen en die zijn _niet_ illegaal! De inhoud van een dergelijk bestand kan daarentegen _wel_ illegaal zijn en een link ernaartoe wordt daarom alleen bij hoge uitzondering toegestaan, waarbij je ook moet kunnen bewijzen dat het om een rechtenvrij werkje gaat. Op originele CD-hoesjes zit ook copyright, deze aanbieden of erom vragen mag dus ook niet.
Een zelf gemaakt filmpje van je casemod moves in actie is natuurlijk alleen maar prettig in DivX. De admins en mods zullen echter per geval moeten bekijken of het wel of niet mag en hebben daarover het laatste woord.
Twijfel je, vraag het dan EERST aan een moderator voordat je het post. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je post, dus aankomen met 'sorry ik wist het niet' is geen optie.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik in die topic (lieve adjes) mijn req plaats wordt ik niet geband. Ik zou het namelijk niet leuk vinden om geband te worden als ik gewoont iets vraag

toch bedankt ik zal mijn req daar plaatsen

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, die request mag je niet doen. Dat is duidelijk de policy. Zoek voor dat soort dingen een warez forum op, waar dat wel mag.

Op GoT mag het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

verder mag-ie z'n eigen mailbox checken en vind ik het erg toevallig dat jullie vanaf dezelfde ip's posten...

Dit topic is gesloten.