Toon posts:

Frequentie Monitor gaat omhoog bij reboten?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een bios update gedaan (MSI K7T266 Prp2 - 6380)naar bios versie 3.5 maar als ik nu mijn pc reboot (CTRL-ALT-DEL vanuit dos of windows reboot) dan schiet de frequentie van mijn monitor omhoog ofzo :? Iniedergeval, ik krijg de melding van mijn monitor dat de frequentie te hoog staat en mijn pc reboot niet. Nu moet ik helemaal op het reset knopje druken :'(

Zou dit een bios instelling kunnen zijn? Ik kon eigelijk niets vinden in de bios.
Hebben meer mensen hier last van na een bios update gedaan te hebben naar versie 3.5 en met hetzelfde mobo bordje?

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Volgens mij is het zo dat je pc reboot, maar bij het rebooten blijft hangen. Dan komt er geen signaal meer naar je monitor, waardoor die gaat zeuren over frequency, maar daar het het zeker niet mee te maken.
Heb je je bios geprobeerd terug te flashen naar vorige versie? Ik neem tenminste aan dat je bij het flashen eerst de oude bios ge-saved hebt..

Verwijderd

Topicstarter
ik wacht wel weer op een nieuwe update van MSI ofzo want tja ik heb idd niet mijn oude gesaved. Niet echt slim he |:(