Dat daar al een enorm gedoe over is geweest 
[topic=393974/1/25]
Veel leesplezier
[topic=393974/1/25]
Veel leesplezier
Ik denk dat het heel moeilijk zal zijn. Ik denk dat veel modjes ook Mental notes maken. dus nergens geregistreerd. Je moet gewoon ten allen tijde een OW zien te vermijden en niet denken van goh hoeveel stouts mag ik nog doen. Ik hoop dat je dat stadium voorbij bent
Verwijderd
Hoe vaak heb je dit stukje tekst nu al herschrevenOp zaterdag 13 april 2002 00:37 schreef OProg het volgende:
Dat daar al een enorm gedoe over is geweest
[topic=393974/1/25]
Veel leesplezier
Keertje of 4Op zaterdag 13 april 2002 00:39 schreef nelske het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit stukje tekst nu al herschreven![]()
![]()
![]()
Perfectioneren heet dat
ik bedoelde het ook nie van bijv ik heb al zoveel notes dus ik kan nog net eff wat verder gaan, om daprecies op de rand te zitte van wel of geen ban maar gweoon als extraOp zaterdag 13 april 2002 00:37 schreef TrailBlazer het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk zal zijn. Ik denk dat veel modjes ook Mental notes maken. dus nergens geregistreerd. Je moet gewoon ten allen tijde een OW zien te vermijden en niet denken van goh hoeveel stouts mag ik nog doen. Ik hoop dat je dat stadium voorbij bent
100 euro dat het niet door gaat
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
wat is dat nou weer voor een stomme reactieOp zaterdag 13 april 2002 00:45 schreef Blue_White_Army het volgende:
100 euro dat het niet door gaat
ik heb een glazen bol 
lees dat topic dat Oprog je gaf
lees dat topic dat Oprog je gaf
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
nog eff een aanvulling op m'n eerste post wat je dan bijv zou kunne doen dat als een user is ingelogd er bijv. bij profile je notes staan, ofdat het apart bovenin de balk staat waar ook profile register prefs en zo staan
Blue white army, ga ff ergens anders trollen ofzo..
Het is niet voor niets beslist dat het gaat gebeuren hoor
[search=usernotes]
Het is niet voor niets beslist dat het gaat gebeuren hoor
[search=usernotes]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()