Hoe hoog is mijn upload snelheid als ik een 56k modempje gebruik als ik dus puur upload en niks download, zelfs niet surf? Kan ik die upload combineren met mijn adsl verbinding zodat die upload snelheid erbij wordt opgeteld?
v90 is 33kbps upload
en ja je kan het combineren
hoe ?
hoe ?
Yeps.. als je een V92 modem hebt, is je upload ook 56k..Op zaterdag 13 april 2002 00:24 schreef [Airwolf] het volgende:
v90 is 33kbps upload
hoe ? [afbeelding]
Waarde's wel MAXIMAAL, in praktijk lager (brakke lijnen, analoog).
Verder bij v92.. je provider moet 't wel ondersteunen
NOTOp zaterdag 13 april 2002 00:30 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Yeps.. als je een V92 modem hebt, is je upload ook 56k..
Waarde's wel MAXIMAAL, in praktijk lager (brakke lijnen, analoog).
Verder bij v92.. je provider moet 't wel ondersteunen
A maximum of 48 Kbps upstream rate is supported @ V92
ca 5kb/s
Waarom zou je in godsnaam je upload van je 56k willen bundelen met de upload van je ADSL verbinding????
Verwijderd
Tweakers doen zulke dingen nou eenmaalOp zaterdag 13 april 2002 09:23 schreef EsCo het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je upload van je 56k willen bundelen met de upload van je ADSL verbinding????
Niet vragen gewoon meedoen
Idd die kun je combineren.
neem sowieso ISDN als je dit wilt doen, dan heb je iig 64Kb upload extra.
En het combineren (dus de upload van je modem, + de upload van je adsl) zal erg moeilijk gaan...
En het combineren (dus de upload van je modem, + de upload van je adsl) zal erg moeilijk gaan...
nee, betaal geen telefoontikken, kheb een gratis accountje => Msn spot
Ken ik af en toe gratis mee internetten en die heeft best wel hoge snelheid met downen en uppen dus eigenlijk ideaal. Zou ik fijn een lekkere UT server kunnen draaien met bv 20 kb/s upload
Daar kun je ook maar 4 personen hooguit op kwijt.Op zondag 14 april 2002 15:33 schreef ddkiller0900 het volgende:
nee, betaal geen telefoontikken, kheb een gratis accountje => Msn spotKen ik af en toe gratis mee internetten en die heeft best wel hoge snelheid met downen en uppen dus eigenlijk ideaal. Zou ik fijn een lekkere UT server kunnen draaien met bv 20 kb/s upload
Zulk soort dingen hosten kun je beter aan echte gameservers overlaten.
🌞🍃
ja maar ook zo , als ik bij mijn vriendin ben kan ik gemakkelijk een bestandje ff vlug downen als ik die nodig heb.
Is interessant voor vanalles. Ik moet hier website van nog andere mensen runnen dus 20 kb/s upload is geen luxe. Maar ik zie wel of het werkt.
Pagina: 1