Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
ik quote even ItSnows. Goed punt maar nu mijn vraag, waarom mogen "gelekte" drivers wel? Gelekte drivers voor de Radeon 8500 en GeForce3 komen bijna elke dag wel ten sprake. Gelekte software is ten slotte gelekte software.Even voor de goede orde: gelekte demo's vallen onder warez... Dus der zijn wat posts verwijderd...
* Yellow|A jus' curious
|{ brrr }] |
grijs gebied heOp zaterdag 13 april 2002 22:50 schreef Yellow het volgende:
[..]
ik quote even ItSnows. Goed punt maar nu mijn vraag, waarom mogen "gelekte" drivers wel? Gelekte drivers voor de Radeon 8500 en GeForce3 komen bijna elke dag wel ten sprake. Gelekte software is ten slotte gelekte software.
* Yellow|A jus' curious
een driver is geen broodroof.. daar gaat het eik om.. warez wel
blup
Verwijderd
Yellow: waar komt die quote vandaan? En wat was het antwoord op die quote? (is van belang lijkt me ...) Mocht het een quote zijn van voor mijn aanstelling als mod heb je pech: toen was ik een normale user met andere wensen
jlrensen: het makkelijkst te verdedigen argument: op de meeste cd's die ik bij magazines koop staat op dat de inhoud van de CD's niet verspreid mag worden
Verder is het gewoon beleid dat software die niet via de normale kanalen te verkrijgen is 'verdacht' is. Net als in het SOF2 draadje zijn er de eerste keer geen OW's oid uitgedeeld aangezien ik me kan voorstellen dat niet iedereen direkt begreep dat het illegaal is.
1 vraag brand al een tijdje bij me en een aantal andere mensen: we weten allemaal hoe en waar dingen te vinden zijn. Waarom moet dat dan toch iedere keer via GoT
jlrensen: het makkelijkst te verdedigen argument: op de meeste cd's die ik bij magazines koop staat op dat de inhoud van de CD's niet verspreid mag worden
Verder is het gewoon beleid dat software die niet via de normale kanalen te verkrijgen is 'verdacht' is. Net als in het SOF2 draadje zijn er de eerste keer geen OW's oid uitgedeeld aangezien ik me kan voorstellen dat niet iedereen direkt begreep dat het illegaal is.
1 vraag brand al een tijdje bij me en een aantal andere mensen: we weten allemaal hoe en waar dingen te vinden zijn. Waarom moet dat dan toch iedere keer via GoT
Verwijderd
Ik wil wel even benadrukken (omdat ik waarschijnlijk wel weet waar die stelling vandaan komt), dat er verschil kan zitten (en ook zit) tussen de policy op de frontpage en de policy op het forum wat dat soort zaken betreft.
De quote komt uit deze post [http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/465755/1?limit=25] en dus ook uit je mod tijd denk ik zo.
Grijs gebied vind ik een erg vage opmerking. Software is software en je rooft er iemands brood mee
Ik deel je mening 100% over dat mensen best wel weten waar je je software kan vinden en dat het erg raar is om dat steeds via GoT te doen, maar toch, ik wil dan wel weten, wat is het verschil tussen gelekte drivers en een gelekte demo? De gelekte drivers staan ook op een tweakers.net BV pagina en komen via de frontpage op Got, dus
Grijs gebied vind ik een erg vage opmerking. Software is software en je rooft er iemands brood mee
Ik deel je mening 100% over dat mensen best wel weten waar je je software kan vinden en dat het erg raar is om dat steeds via GoT te doen, maar toch, ik wil dan wel weten, wat is het verschil tussen gelekte drivers en een gelekte demo? De gelekte drivers staan ook op een tweakers.net BV pagina en komen via de frontpage op Got, dus
|{ brrr }] |
Dat was niet het door jou gebruikte argument. Ik heb het misschien wel uitgelokt door over een "gelekte" demo te spreken, maar na mijn post bleek dat er toch wel eens toestemming zou kunnen zijn geweest.Op zondag 14 april 2002 01:07 schreef ItSnows het volgende:
hoe het precies zit met het verder verspreiden van demo's weet ik (ook) niet.
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Pagina: 1