[SP] moo3-topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 23:48

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
Hallo lieve modjes,

ik zie net dat er wat reply's zijn verwijderd uit het door mij gestarte [topic=465755/1/25], de 15e reply van boven, hoewel de programmeurs het daar natuurlijk niet mee eens zijn. Ik wilde het hier even onder de aandacht brengen, als er toestemming van de distributeur is, is er namelijk geen sprake van warez is, hooguit van een misverstand tussen het hoofdkantoor en de Australische tak.

Voor de duidelijkheid: "Rob" is van PCPowerPlay magazine.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Even voor de goede orde: gelekte demo's vallen onder warez... Dus der zijn wat posts verwijderd...
ik quote even ItSnows. Goed punt maar nu mijn vraag, waarom mogen "gelekte" drivers wel? Gelekte drivers voor de Radeon 8500 en GeForce3 komen bijna elke dag wel ten sprake. Gelekte software is ten slotte gelekte software.

* Yellow|A jus' curious :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 13 april 2002 22:50 schreef Yellow het volgende:

[..]

ik quote even ItSnows. Goed punt maar nu mijn vraag, waarom mogen "gelekte" drivers wel? Gelekte drivers voor de Radeon 8500 en GeForce3 komen bijna elke dag wel ten sprake. Gelekte software is ten slotte gelekte software.

* Yellow|A jus' curious :)
grijs gebied he :)

een driver is geen broodroof.. daar gaat het eik om.. warez wel

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow: waar komt die quote vandaan? En wat was het antwoord op die quote? (is van belang lijkt me ...) Mocht het een quote zijn van voor mijn aanstelling als mod heb je pech: toen was ik een normale user met andere wensen ;)

jlrensen: het makkelijkst te verdedigen argument: op de meeste cd's die ik bij magazines koop staat op dat de inhoud van de CD's niet verspreid mag worden :+

Verder is het gewoon beleid dat software die niet via de normale kanalen te verkrijgen is 'verdacht' is. Net als in het SOF2 draadje zijn er de eerste keer geen OW's oid uitgedeeld aangezien ik me kan voorstellen dat niet iedereen direkt begreep dat het illegaal is.

1 vraag brand al een tijdje bij me en een aantal andere mensen: we weten allemaal hoe en waar dingen te vinden zijn. Waarom moet dat dan toch iedere keer via GoT :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel even benadrukken (omdat ik waarschijnlijk wel weet waar die stelling vandaan komt), dat er verschil kan zitten (en ook zit) tussen de policy op de frontpage en de policy op het forum wat dat soort zaken betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De quote komt uit deze post [http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/465755/1?limit=25] en dus ook uit je mod tijd denk ik zo.

Grijs gebied vind ik een erg vage opmerking. Software is software en je rooft er iemands brood mee :)

Ik deel je mening 100% over dat mensen best wel weten waar je je software kan vinden en dat het erg raar is om dat steeds via GoT te doen, maar toch, ik wil dan wel weten, wat is het verschil tussen gelekte drivers en een gelekte demo? De gelekte drivers staan ook op een tweakers.net BV pagina en komen via de frontpage op Got, dus :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 23:48

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 01:07 schreef ItSnows het volgende:

jlrensen: het makkelijkst te verdedigen argument: op de meeste cd's die ik bij magazines koop staat op dat de inhoud van de CD's niet verspreid mag worden :+
Dat was niet het door jou gebruikte argument. Ik heb het misschien wel uitgelokt door over een "gelekte" demo te spreken, maar na mijn post bleek dat er toch wel eens toestemming zou kunnen zijn geweest.

hoe het precies zit met het verder verspreiden van demo's weet ik (ook) niet.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Pagina: 1