[CS] Fusion Pak eigenlijk een vorm van cheaten?

Pagina: 1
Acties:

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-11 12:30
Ik speel CS nog niet zo lang, maar ik heb laatst de Fusion Pack 6.5 voor CS gedownload. Nadat ik het geinstalleerd had zag ik dat de CT modellen allemaal fel blauwe helmen hadden.

Met andere woorden ze waren veel opvallender geworden. Als iemand deze update gebruikt kan hij deze gewijzigde models in zijn voordeel gebruiken.

Dit geld natuurlijk niet alleen voor Fusion Pak, maar voor alle andere player models die erg opvallend zijn.

Wat denken jullie hiervan?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 09:18
i dunno, heb er nog nooit eerder over gehoord
het enigste wat bij mij anders is zijn sommige wapens,
verder nix en nix abnormaals

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Dit is dus cheaten ja

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Dit is dus cheaten ja

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:10

Damian

Insane Obtrusion

Clanbase vind die dingen meestal wel goed, Realism Update is ook goed gekeurd, dus niet zeiken dat het cheaten is. eerst gegronde argumenten brengen!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op zaterdag 13 april 2002 01:01 schreef Damian het volgende:
Clanbase vind die dingen meestal wel goed, Realism Update is ook goed gekeurd, dus niet zeiken dat het cheaten is. eerst gegronde argumenten brengen!!
Erm volgens mij zijn om cb alleen maar normale + high fps models toegestaan.

ik zag twee beren fout parkeren....

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:37
Isset toegestaan om alle T models in bv artic te veranderen en bij CT ook allemaal door 1 ct model?

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

clanbase rules :
Custom models and skins are not allowed. This goes for the player models/skins as well as the weapon models/skins. The only exception to this rule are the 'high fps' player models which can be downloaded here and the 'high fps' weapon models which can be downloaded here.
Replacing all your skins with one T or CT skins is not allowed.

hallo

• Hahn
  • Laatst online: 20:29
Weet iemand waar ik high fps models kan downloaden?
Want in 800x600 gaat het nu wel redelijk snel, maar misschien gaat het een stukje beter met die models :)

The devil is in the details.

Verwijderd

-]MaRc0[- zie de post boven die van jou :P
Op www.clanbase.com lijkt me dus..

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Neu, denk niet dat het cheaten is, dan kan je alles wel cheaten gaan noemen... je ziet elkaar gewoon beter. Ik heb ook wel eens gehad dat ik op een server speelde, typte iedereen in de console "glow red" in, en dan gingen ze rood "glowen" ...

Tsjah.. Misschien is het voor snipers wel vervelend als ze een felblauwe helm op hebben, dus misschien moet iedereen maar gewoon de originele houden...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
IMO is het een cheat, omdat het niet in het standaard spel zit, en je wel wordt bevoordeeld als je dit installeerd. Het jammere vind ik hieraan dat het gelijk weer wordt goedgepraat. :(

Het beste zou het zijn, als iedereen het spel PRECIES het zelfde zou spelen. Dat dan niet helemaal kan snap ik wel, omdat de hardware niet van iedereen krachtig genoeg is, maar je kunt de verschillen wel zo klein mogelijk maken.

🌞🍃

• KeRsTmAnNeKe
Ik vind het installeren van andere models niet echt erg, zolang je der maar geen voordeel bij hebt... heb zelf ook tijd met bender models gespeeld...

Word pas anders als al je T models knalrood en je CT models felblauw zijn

Over dat alle T en CT models vervangen door 1, kwacht dan wel op 1.4, daar zit dat standaard in heb ik gehoort

Verwijderd

ik vind maar klote, down die shit maar eens met isdn :(

Verwijderd

ik had vroeger met q1 allemaal witte bots. met counter-strike zou wit en rood of zo wel ideaal zijn. Maar goed, het is wel een vorm van cheaten, want je speelt vals. Je speelt t immers anders dan bedoeld is. maar ik vind t wel ok ;) want je speelstyle etc. blijft hetzelfde. Enneh in mijn pack wordt er ook afgeteld tot de bom explodeert. das gewoon handig.

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik wil niet veel zeggen maar het is geen cheaten, het is wel verboden om ze te gebruiken in wars, want je hebt er voordeel van. Ik weet dat het geen cheaten is omdat een anti-cheat site voor cs die er vanalles aan doet om cheats te voor komen en anti-cheat dingen maakt er zelf ook 1 heeft en ze goed keurt. Als het een cheat was werd het er wil uit gehaald door cs guard of Cheating Death of andere cheat progs.

Verwijderd

das cheaten ja. standaard models olee olee :P en dat bomb ding is ook cheat imho

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
mij lijkt dat cheaten is als je een voordeel hebt/neemt wat je tegenstander niet heeft.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• KeRsTmAnNeKe
Als je clanbase wars speelt moet je je wel aan hun regels houden, maar als je gewoon op pubs speelt dan maken custom skins en models me niet echt uit, zolang je der maar geen voordeel bij hebt en als et niet zou mogen, waarom zou counter-strike.net dan skinsites hosten ?

• Hahn
Op zaterdag 13 april 2002 10:57 schreef ItSnows het volgende:
-]MaRc0[- zie de post boven die van jou :P
Op www.clanbase.com lijkt me dus..
Ooh dat had ik niet gelezen :P
Tnx!
Kan iemand me nu vertellen waar het precies staat...
Ik kan het namelijk niet vinden |:(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
het is eigenlijk wel een vorm van cheaten.. van een grote afstand kan een beginner nu ook beter zien of het een T of een CT is (als je CS wat langer speelt heb je daar geen speciale skins meer voor nodig). Ik heb zelf een tijd geleden ook es van die groene en rode playermodels gehad en ik vond nou niet dat ik er beter door ging spelen ofzo.. en in donkere gangen zie je nog steeds geen verschil omdat de poppetjes dan sowieso helemaal donker zijn.

Maar als je het over cheaten hebt.. eigenlijk is elke modificatie van het spel dan een cheat. Een buyscript (met 1 knop wapen + ammo + armor + HE kopen) is bijvoorbeeld ook een cheat omdat je sneller kunt kopen en dus sneller kunt beginnen. Hier hoor je niemand over.. (zou ik eigenlijk ook belachelijk vinden als je hierom gebanned wordt, maar het is eigenlijk gewoon een cheat).. zo heb je nog talloze andere sciptjes om dingen handiger te doen.. silentrun is ook zoiets.. dmv een scriptje gebruik je de swim-functie om zonder geluid te rennen.. hiervoor wordt je op sommige servers wel weer gebanned, terwijl je gewoon een functie van de halflife engine gebruikt.

Laat de makers van halflife en/of CS het spel eerst maar es wat minder makkelijk te veranderen maken.. dus gewoon iets dat het gebruiken van anders skins, extra scripts, exploits uberhaupt niet meer mogelijk is. Zolang dit gewoon mogelijk is vind ik het ook geen cheats.

• Hahn
Op zondag 14 april 2002 12:07 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Ooh dat had ik niet gelezen :P
Tnx!
Kan iemand me nu vertellen waar het precies staat...
Ik kan het namelijk niet vinden |:(
:{

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 12:29 schreef rick_h het volgende:
Laat de makers van halflife en/of CS het spel eerst maar es wat minder makkelijk te veranderen maken.. dus gewoon iets dat het gebruiken van anders skins, extra scripts, exploits uberhaupt niet meer mogelijk is. Zolang dit gewoon mogelijk is vind ik het ook geen cheats.
dan waren er ook nooit mods geweest als cs, dus heb je nog nix aan

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op zondag 14 april 2002 13:35 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

:{
Speciaal voor marcootje :+ .

Hier: http://www.clanbase.com/files.php#HalfLife

Models: http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=284
Wapens: http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=295

Steam

• Hahn
Op zondag 14 april 2002 15:17 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Speciaal voor marcootje :+ .

Hier: http://www.clanbase.com/files.php#HalfLife

Models: http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=284
Wapens: http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=295
TNX!!
Ik kon het echt niet vinden |:(

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Dit is geen vorm van cheaten, dit is een vorm van meer plezier in het spelletje aanbrengen. Ik heb de fusion pack hier ook geinstalleerd staan en het ziet er gewoon een heel stuk beter uit, met mooiere models, geluiden en player skins. Het feit dat ze blauwe helmen hebben maakt voor de doorgewinterde spelers dus echt geen ene dooie rotmoer uit. Die weten zonder de blauwe helmpjes ook wel dat het een CT is. Maar die blauwe helmen zijn echt niet zo dat het van mijlenver te zien is. Integendeel zelfs. Als je bijvoorbeeld op aztec aan de ene kant van de touwbrug zit en een ct aan de andere kant zie je alleen die blauwe helm echt goed als je inzoomed met een wapen.

Maar buiten dat, als dit cheaten zou zijn, dan zou elke vorm van skins aanbrengen cheaten zijn en daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Zolang je je skins op gerenomeerde sites haalt is er in mijn ogen niks aan de hand. En als het je een psychologisch voordeel geeft great. Maar die models zijn echt niet zo dat je ineens een gun hebt die een meter uitsteekt of een helm in de vorm van een zwaailicht bij wijze van spreken. Echt cheaten is spiked models gebruiken, aimbots en dat soort shit.

Dat clanbase eist dat je geen models gebruikt is iets wat zij instellen en er zal vast een zinnige gedachte achter zitten. Maar dat wil dan niet zeggen dat iedereen naar de pijpen van CB moet dansen....

Long story short in mij ogen is skins gebruiken alleen een vergroting van je plezier in het spel en niks anders. Als je dit al cheaten gaat noemen zoek dan eerst eens wat meer uit over het skinning pricipe en bekijk wat models want het is echt geen cheaten hoor. Dan zou namelijk het einde zoek zijn...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 14:24 schreef Kage het volgende:

[..]

dan waren er ook nooit mods geweest als cs, dus heb je nog nix aan
dan kunnen ze wel een serverside check inbouwen die controleert of alle skins kloppen en of er geen extra scripts zijn geinstalleerd..
Pagina: 1