• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:10
Mijn nokia heb sinds gister een storing.

ik zet men telefoon aan en hij doet het, na 20 sec heb ik geen ontvangst meer en na 2 min gaat die helemaal uit.

en als ik hem dan weer aan doe krijg ik of niks of er komt, "contact service"

ik heb hem niet eens laten vallen ofzo opeens deed die dit ik dnek zelf dathet aan de antenne leg ofzo.

Verwijderd

Nokia's zijn gewoon hele vage telefoons... Ik heb besloten na 3 jaar Nokia gebruikt te hebben op Erickson over te stappen.

De mijne (alle 3 in de afgelopen jaren) hadden allemaal hetzelfde probleem:

* Zomaar uitvallen (in broekzak of tijdens bellen)
* Elke keer melding 'SIM kaart plaatsen'
* Crashes (wel beeld maar reageert nergens meer op)

VAAAAAAGE foons die Nokia's dus ;(

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij zit er iets los dan ofzo? :? Ik zou zeggen, ga effe naar een Nokia service center of naar de winkel waar je 'm gekocht hebt...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Toevallig ooit laten unlocken of software laten flashen?
Dan zijn dit soort problemen wel normaal. Ik heb het zelf ook meegemaakt 1 jaar nadat er software op geflasht was. Bleek een fout opgetreden te zijn daarin.

Andere 3210 met "rare" problemen heb ik gewoon uit elkaar geschroefd, alle contactpunten schoongemaakt, weer in elkaar gezet en de fabrieksinstellingen opgeroepen. Toen deed 'ie het weer perfect!

Volvotips.com

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Je krijgt het bericht "contact service" idd als je hem verkeerd unlockt of flashed, maar je krijgt hem ook als als ie kapot..

Het beste kan je dus contact opnemen met het service center, de tekst zegt het al eigenlijk ;)

Eat my shorts !

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-05 17:51
Op zaterdag 13 april 2002 18:18 schreef dieFX het volgende:
Je krijgt het bericht "contact service" idd als je hem verkeerd unlockt of flashed, maar je krijgt hem ook als als ie kapot..

Het beste kan je dus contact opnemen met het service center, de tekst zegt het al eigenlijk ;)
Maar ja, hoe lang is de garantie op zo'n Nokia eigenlijk ?? Vrees dat het maar 1 jaar is, en dat je gelijk al onderzoekskosten zal moeten betalen.

Verwijderd

[topic=441084/1/25]
[topic=178163/1/25]
[topic=104713/1/25]
[topic=371566/1/25]
[topic=332039/1/25]
[topic=121827/1/25]
[topic=73896/1/25]
[topic=157129/1/25]
[topic=184750/1/25]
[topic=193950/1/25]

Rest zoek je zelf maar, zoek eerst ff voordat je topic opent |:(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 10:48
Mjah, bovenstaande reactie lijkt me duidelijk.. Er is genoeg te vinden over problemen met die nokia..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.