ik had een nieuwe waterkoeling in mijn nieuwe pc en meteen nadat ik hem had aangesloten was de leiding stuk :(:(
ik kon alles weggooien
GVD !!!!!!!!!!! WAS EEN 1 ghz (overgeklokt naar 1.2 ) - geforce 4 ti 4600 128 ddr ram - 512 ddr ram
Verwijderd
was alles kapotOp vrijdag 12 april 2002 23:35 schreef Rammelaar het volgende:
ik had een nieuwe waterkoeling in mijn nieuwe pc en meteen nadat ik hem had aangesloten was de leiding stuk :(:(ik kon alles weggooien
GVD !!!!!!!!!!! WAS EEN 1 ghz (overgeklokt naar 1.2 ) - geforce 4 ti 4600 128 ddr ram - 512 ddr ram
Verwijderd
Uuuuhm, was het je eerste boot-up ?
Ennieweee, what a waste of equipement
.
Gecondoleerd, jongen.
BTW, GF4 ook stuk
zou wel jammer zijn
Ennieweee, what a waste of equipement
Gecondoleerd, jongen.
BTW, GF4 ook stuk
gecondoleerd.
SLUIT HET DAN OOK GOED AAN!
SLUIT HET DAN OOK GOED AAN!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Niet doen, hang het op aan je muur ofzo, als aandenkenOp vrijdag 12 april 2002 23:35 schreef Rammelaar het volgende:
ik kon alles weggooien
voor de rest wel klote ja
Beetje dubieus jahOp vrijdag 12 april 2002 23:40 schreef MasterOverdrive het volgende:
heb jij 5000 pc's ?
[topic=466661/1/25]
Goed laten drogen en proberen of je een nieuwe kan krijgen! Je kunt het altijd proberen, als het alleen nat is geweest kun je het droog maken
daarom zit er toch altijd zo'n dingetje bij dat je een "proefritje" kan maken 
dan gaat alleen het pompje aan en als de leiding dan springt, sloop je nix
dan gaat alleen het pompje aan en als de leiding dan springt, sloop je nix
alles was in mijn pc bijna kapot zelfs mijn allernieuwste geforce 4 ti 4600 128 ddr ram kaart moederbord is stuk allesis gewoon stuk behalve mijn ibm 80 gig schijf 7200 rpm en mijn dvd speler
meneer maakt wel meer hardware kapot : [topic=466661]Op vrijdag 12 april 2002 23:43 schreef eero het volgende:
Mag ik je geforce hebben ? Ik betaal wel ptt mail me...HEHE dead geforce 4 mod lijk wel
Ik twijfel aan dit verhaal!
Verwijderd
Dan ik: Mobo, CPU, RAM enzOp vrijdag 12 april 2002 23:43 schreef eero het volgende:
Mag ik je geforce hebben ? Ik betaal wel ptt mail me...HEHE dead geforce 4 mod lijk wel
ja maaar ik wou hem snel inbouwen en ik moest daarna meteen weer weg dus had geen zin om zo'n proefridje te maken
Verwijderd
Oh domOp vrijdag 12 april 2002 23:46 schreef Rammelaar het volgende:
ja maaar ik wou hem snel inbouwen en ik moest daarna meteen weer weg dus had geen zin om zo'n proefridje te maken
Daar moet je echt de tijd voor nemen man!
eigenlijk wel jaOp vrijdag 12 april 2002 23:44 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
meneer maakt wel meer hardware kapot : [topic=466661]
Ow da's idd wel errug toevalligOp vrijdag 12 april 2002 23:44 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
meneer maakt wel meer hardware kapot : [topic=466661]
Verwijderd
Tja, da's zeker wel pech hebben, maar waar lag ut nou precies aan, slangetje wat lek was of een klampje wat niet goed dichtzat of niet goed op z'n plek zat?Op vrijdag 12 april 2002 23:46 schreef Rammelaar het volgende:
We maken er een soort case based expert systeem van ipv de FAQ.
haastige spoed is zelden goed.... '( je speelt met een hoop centjes....
Ik zou zoiets niet posten, ik zou me schamen voor de onvoorzichtigheid
K#t man!
Picz!
[ben ik de eerste die dat roept
]
Picz!
[ben ik de eerste die dat roept
Die gozer zit ons gewoon te flessen man, beetje belangrijk doen met zijn "mislukkingen".
Volgens mij probeert hier iemand aandacht te trekken
Verwijderd
dat lijkt me stug man .... hoeveel pc's heb je vandaag wel niet gemold
Lijkt me onlogisch. Ik had vandaag geluk met me athlon van cq. 93 gaden
dit wordt dus een perm ban wegens het posten van ongeloofwaardige dingen
Verwijderd
Uw reputatie snelt u vooruit op GoTOp vrijdag 12 april 2002 23:35 schreef Rammelaar het volgende:
ik had een nieuwe waterkoeling in mijn nieuwe pc en meteen nadat ik hem had aangesloten was de leiding stuk :(:(ik kon alles weggooien
Ik zou me hier maar afmelden, tenzij je erg grote behoefte hebt om uitgelachen te worden...
Aan dit verhaal rammelt het 1 en ander?
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Verwijderd
Euh, vertel mij dan eens. Sprong je waterkoeling nadat je proc doodgegaan was, of heb je eerst alles natgemaakt en toen een nieuw mobo+proc in elkaar gezet en die ging vonken 
Even voor de duidelijkheid, dit soort onzin wordt niet op prijs gesteld
Even voor de duidelijkheid, dit soort onzin wordt niet op prijs gesteld
InderdaadOp vrijdag 12 april 2002 23:54 schreef internetinfo het volgende:
dit wordt dus een perm ban wegens het posten van ongeloofwaardige dingen![]()
Beetje ons liggen te flessen
Dit hoort een serieus forum te zijn, met veel technische stuff, maar om nou van die lulverhalen aan te moeten horen...Dit topic is nog te laag voor de HK
Verwijderd
hij was jalours op mijn topicOp zaterdag 13 april 2002 00:05 schreef zork het volgende:
[..]
Inderdaad
Beetje ons liggen te flessen
Dit hoort een serieus forum te zijn, met veel technische stuff, maar om nou van die lulverhalen aan te moeten horen...Dit topic is nog te laag voor de HK
Verwijderd
ik wil ze hele setup nog wel kopen voor 25 euroOp zaterdag 13 april 2002 00:07 schreef eero het volgende:
Ik wil toch die forcie 4
Verwijderd
Vonken uit een cpu, pffff, dat ding loopt standaard op 1,7 volt, met een mod op 2,15 (ofzo) waar wil je die vonken vandaan halen ?
Dat ding fikt eerder door dan dat er vonken vanaf vliegen, vonken uit een voeding acht ik nog voor 50% van de topics mogelijk
Ow, rammelaar heeft geen e-mail adres, maar toch wel een IP-adresje of niet AD-jes ????
Dat ding fikt eerder door dan dat er vonken vanaf vliegen, vonken uit een voeding acht ik nog voor 50% van de topics mogelijk
Ow, rammelaar heeft geen e-mail adres, maar toch wel een IP-adresje of niet AD-jes ????
Verwijderd
Dit is helemaal niet leuk, in 1 uur 2 computers kaduuk, 1 door lekkende waterkoeling en 1 omdat hij begon te "vonken en roken" een 2000+ en een 1ghz. 'k Geloof er niks van.

(reageren mensen nou echt zonder dat ze het topic doorlezen???)
(reageren mensen nou echt zonder dat ze het topic doorlezen???)
Mag ik de slangen hebben
alles is nu verdeelt toch?
alles is nu verdeelt toch?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Oei...dat is niet best wat jouw dondervogeltje overkomen isOp zaterdag 13 april 2002 00:07 schreef mast3r het volgende:
[..]
hij was jalours op mijn topic[topic=466447/1/25]
Welke setup? Wedden dat ie zijn o zo snelle en nieuwe setup niet eens heeftOp zaterdag 13 april 2002 00:08 schreef mast3r het volgende:
[..]
ik wil ze hele setup nog wel kopen voor 25 euro
ik heb het gemeld in SM maar er zit helaas nog steeds geen slotje op 
ik snap die rammelaar echt niet
nofi
nofi
die P100 die die gratis gekregen heeft is geen 25 euro meer waart
Verwijderd
D'r komt ook geen slotje op dit topic maar op de rammelaar toch ? AAh, toe adjes, kill kill, kill.Op zaterdag 13 april 2002 00:19 schreef internetinfo het volgende:
ik heb het gemeld in SM maar er zit helaas nog steeds geen slotje op
nofi
Verwijderd
Wie weet. Bad day ?Op zaterdag 13 april 2002 00:14 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Wedden dat ie zijn o zo snelle en nieuwe setup niet eens heeft
* Dagobert ruikt een broodje aap.... jullie ook ?
ik denk dat de meesten die het wagen om waterkoeling aan te schaffen ook wel beseffen wat testdraaien is...
ik denk dat de meesten die het wagen om waterkoeling aan te schaffen ook wel beseffen wat testdraaien is...
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()