Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
heb je de cd's al in een andere pc proberen af te spelen? Als ie daar ook problemen geeft dan zijn waarschijnlijk de cd's beschadigd.
Verwijderd
als ze met andere cd's geen problemen heeft zijn de cd's gewoon brak. Moet ze maar nieuwe gaan halen.
en de rest kan wel gelezen worden?
is de CD-rom drive nog een beetje van deze tijd?
kan je ook niet bij je gegevens via DOS?
is de CD-rom drive nog een beetje van deze tijd?
kan je ook niet bij je gegevens via DOS?
Ik heb al met andere CDs van een gelijke scanner van iemand anders geprobeers en die werken ook niet, alle andere CD's wel
.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Ik heb het een keer gehad dat het ook niet werkte, bleek het dat ik een mac-cd te pakken had 
Lijkt me in jouw situatie vrij sterk, kan je niet naar iemand toegaan en die cd laten kopieren, het is vrij waarschijnlijk dat een cdr het wel doet
Ik weet niet wat voor scanner het is, maar misschien kun je de drivers ook downloaden.
Wel zo makkelijk dan, en dan ben je zeker up2date
Lijkt me in jouw situatie vrij sterk, kan je niet naar iemand toegaan en die cd laten kopieren, het is vrij waarschijnlijk dat een cdr het wel doet
Ik weet niet wat voor scanner het is, maar misschien kun je de drivers ook downloaden.
Wel zo makkelijk dan, en dan ben je zeker up2date
Het kunnen geen mac cd's zijn want die andere die ik ben gaan halen werkten wel(en hadden al gewerkt om te installeren). En Internet heeft ze niet. Misschien dat het wel werkt in DOS???
Op zaterdag 13 april 2002 14:29 schreef ___Joey___ het volgende:
gewoon ff kopieetje van de driver-cd laten maken....
© HlpDsKLees de draad voor je blaat
Pagina: 1