Fritzbox 7490, 1x Netgear GS108E, 2x TP-Link SG105E, HP2520-8G-POE
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
ze komen van guru3d af.
http://www.uni-magdeburg.de/tuemler/guru3d/win2k-xp-2880.zip
ik ging er weinig op vooruit. van 28.32 7192 naar 28.80 7221
3dmark2001se. zal wel alleen een berg buxfixes zijn.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ja klopt, de officiele zijn altijd een tikkeltje groter omdat ze er helpfiles in 20 talen bijdoen en allerlei andere handige 'features'Op zaterdag 13 april 2002 00:20 schreef janjanjansen het volgende:
28.80 is als Linux versie wel te downloaden bij nvidia.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Edit:
Sorry al gezien aan de filename bij Guru3D. Maar waarom staat ie dan nie bij NVidia zelf?
van 10200 naar 10600
(gf4ti 300/650) (p4 @2133)
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
heel simpel, ze zijn nog beta en uitgelekt. nvidia wil helemaal niet dat je die drivers hebt.Op zaterdag 13 april 2002 08:40 schreef JanMaster het volgende:
Is die 28.80 nou al wel of niet geschikt voor Windows?? Zoja, waarom doet NVidia dan dom en laten ze 23.32 op de site staan?
Edit:
Sorry al gezien aan de filename bij Guru3D. Maar waarom staat ie dan nie bij NVidia zelf?
"kuh"Op zaterdag 13 april 2002 09:51 schreef weareborg het volgende:
[..]
heel simpel, ze zijn nog beta en uitgelekt. nvidia wil helemaal niet dat je die drivers hebt.
als ze echt zouden willen, zou je ze ook niet hebben
door beta's op internet te zetten hebben zij gratis testbankjes, want de problemen komen dan wel op de forums, simpel
nvdesk32.dll
nvdmcpl.dll
nvrsar.dll
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Dat heb ik dus altijd met die 'geleakede' versies... daarom gebruik 'k ook alleen maar de officiële versiesOp zondag 14 april 2002 02:50 schreef sarcast het volgende:
ligt het nou aan mij of.. ? hij mist een aantal bestanden .. waar haal ik die vandaan ?
Als'k namelijk die bestanden die ontbreken negeer dan doen de drivers waus enzo...
Maar ach ja.. zoveel verbetering zit er voor m'n TNT2'tje Model 64 toch niet meer in
Damn... nog steeds vraag ik mij af hoe jullie allen aan dure GF'jes komen met dan ook nog es een zware P4 die op 2100 nogwat MHz draait
Hoi
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Gewoon kopen in een winkelOp zondag 14 april 2002 02:55 schreef nobody122 het volgende:
[..]
Damn... nog steeds vraag ik mij af hoe jullie allen aan dure GF'jes komen met dan ook nog es een zware P4 die op 2100 nogwat MHz draait
Niet op voorraad.
Verwijderd
dus ff kijken in je add/remove software als het niet werkt.
en bij update drivers 'have disk' doen, werkt ook beter.
twinview werkt perfekt bij mij .. super, alleen mohaa klapt weer terug naar windows met deze drivers, iemand enig id hoe dit komt ?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd