T28s waar trilfunctie niet meer van werkt...

Pagina: 1
Acties:

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Ik heb hier een Ericsson T28s liggen die niet meer trilt.

Nou vraag ik me af of dat nou een software-fout is, of binnenin het toestel. Mocht het laatste het geval zijn: hoe krijg ik in godsnaam dat ding uit elkaar? (NEE niet tegen de muur aangooien of er een half uur op dansen :P )

Iemand enig idee?

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Is het geen software-fout toevallig ofzo?

Volvotips.com

Verwijderd

Hmm,m denk dat ie is vastgelopen, het motortje...heb dat ook al es gehad... kun je kopen bij electro winkel... kun je zelf vervangen :)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 15:17 schreef drLiter het volgende:
Hmm,m denk dat ie is vastgelopen, het motortje...heb dat ook al es gehad... kun je kopen bij electro winkel... kun je zelf vervangen :)
Dat is leuk, maar hoe sloop ik dat ding open?
Ik zie nergens er schroefjes voor :{

Want verder is het wel een leuk toestelletje :)

Verwijderd

accu erafhalen en dan hele kleine torxe schorevendraaier hebben (speciaal voor gsm)

NIET MET EEN GEWONE OF KRUISKOP GAAN KLOTEN KRIJG JE HEM NOOIT MEER OPEN
de schreovendraaier MOET goed passena nders niet gaan draaie

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 17:04 schreef PlaceR het volgende:
accu erafhalen en dan hele kleine torxe schorevendraaier hebben (speciaal voor gsm)

NIET MET EEN GEWONE OF KRUISKOP GAAN KLOTEN KRIJG JE HEM NOOIT MEER OPEN
de schreovendraaier MOET goed passena nders niet gaan draaie
Er zit een broodkruimel onder je shift toets ;)

Maar ik denk niet dat het een software fout is, aangezien hij eerst wel heeft getrilt (althans, dat neem ik aan). Gewoon kapot of vuil motortje dus :)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
ik heb wel een torx6-schroevendraaier (werkt normaal op elke gsm) maar die past niet :P

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 18:51 schreef uibeltje het volgende:
ik heb wel een torx6-schroevendraaier (werkt normaal op elke gsm) maar die past niet :P
een klasgenoot van mij repareerde die dingen. daar is een soort klem voor(speciaal voor ericsson) waarmee je de behuizing openbreekt dus met een schroevendraaier lukt 't niet zonder de behuizing te beschadigen

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Als ik jou was zou ik hem tegen de muur gooien en er dan een half uur op dansen >:).

Nee, maar even serieus, het lijkt me niet dat het een softwarefout is. Ik heb zelf ook een T28, en werkelijk geen flauw idee hoe je hem open zou moeten krijgen. Hierboven zegt iemand iets over een klem; misschien biedt de [search=ik zoek een l33t t28 klem] of Google
Pagina: 1