Goed ik heb em gespeeld (niet uit) maar tot nu toe vindt ik het idee van borgs etc afschieten behoorlijk cool. De animaties zijn cool, models wat minder, maps zijn ook wel cool. Ik ben eigenlijk helemaal NIET te spreken over de weapons. Het zijn allemaal van die ongebalanceerde, superfutoristische, zelfde-plasma-af-en-toe-ander-kleurtje-schietende dingen. Niet leuk.
Niet zeuren, ik kan het spel niet eens vinden in de winkel!
Echt supercool spel! Je hebt gewoon het idee dat je zelf meedoet in een episode.
Alleen jammer dat het zo kort en simpel is.
Enne, het is dus niet BORGS!!! maar Borg!
Is het nou zo moeilijk om dat te onthouden???
Alleen jammer dat het zo kort en simpel is.
Enne, het is dus niet BORGS!!! maar Borg!
Is het nou zo moeilijk om dat te onthouden???
Ik had er net iets meer van verwacht.
de veldslag aan boord van voyager in de cargobay was extreem gaaf. maar die alien ships zeggen me niet zo veel.Die zijn gewoon te weinig in de serie voogekomen.
verder heb ik een hartvezakking gekregen van die kruipende K#%#& beesten in de kruipruimten.(waar komen die eigenlijk vandaan)
De met elkaar pratende caracters geven je nog een gevoel dat je in een verhaal zit maar verder is het gewoon enter the room and shoot. (want geduld om langs alle slapende vijanden te sluipen heb ik niet)
Het begon erg goed op de borg cube en op voyager maar ........ 'kweetniet.
Ik had er gewoon ietje meer van verwacht (of ik ben gewoon een verwende zeikerd).
de veldslag aan boord van voyager in de cargobay was extreem gaaf. maar die alien ships zeggen me niet zo veel.Die zijn gewoon te weinig in de serie voogekomen.
verder heb ik een hartvezakking gekregen van die kruipende K#%#& beesten in de kruipruimten.(waar komen die eigenlijk vandaan)
De met elkaar pratende caracters geven je nog een gevoel dat je in een verhaal zit maar verder is het gewoon enter the room and shoot. (want geduld om langs alle slapende vijanden te sluipen heb ik niet)
Het begon erg goed op de borg cube en op voyager maar ........ 'kweetniet.
Ik had er gewoon ietje meer van verwacht (of ik ben gewoon een verwende zeikerd).
"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII
saaaaaaai
Advanced sheep-counting strategies
Top spel !!!
Bruut gave Graphics, Inderdaad weinig wapens maar he dit is Star Trek dat is origineel niet echt een Schiettent zoals sommige series.
Ik vind de interactie tussen de personages echt goed gedaan. Maar ook de plotwendingen zijn ook zeer goed gedaan.
Yep, spel van het jaar voor mij.
Bruut gave Graphics, Inderdaad weinig wapens maar he dit is Star Trek dat is origineel niet echt een Schiettent zoals sommige series.
Ik vind de interactie tussen de personages echt goed gedaan. Maar ook de plotwendingen zijn ook zeer goed gedaan.
Yep, spel van het jaar voor mij.
Verwijderd
heb de demo net gedownt en uitgespeelt en vind et echt SUPER:) , Ga hem binnekort echt wel kopen als hy hier eindelijk in de winkel ligt
Dynabyte in Leiden,
Verwijderd
Pracht spel je wordt echt het verhaal in gesleurd. Vind vooral de intro heel leuk bedacht:) Maar jammer genoeg is het ook echt maar een aflevering lengte. Ik heb hem in 7 uur uitgespeeld zonder cheats dat kon toch wel wat langer of niet. Ach ik hoop maar dat ze nog vele "afleveringen" als gratis te downloaden expensions packs komen.
Heeft iemand al een editor of zo ervoor lijkt me kicken om je eigen sterrenschepen levels te maken.
Heeft iemand al een editor of zo ervoor lijkt me kicken om je eigen sterrenschepen levels te maken.
Beetje kort. en die Herogen gast is nog moeilijker dan de eindbaas.
cuylfrits loves Personal Torpedo launcher

Persoonlijk vind ik voyager elite force kick ass, alleen had ik iets meer van die harvesters verwacht. Goed, ik ben net in het Forge schip beazig, dus misschien dat het nog wat spannender word of zo.....
Enfin, het spel is absoluut de moeite waard om aan te schaffen
Persoonlijk vind ik voyager elite force kick ass, alleen had ik iets meer van die harvesters verwacht. Goed, ik ben net in het Forge schip beazig, dus misschien dat het nog wat spannender word of zo.....
Enfin, het spel is absoluut de moeite waard om aan te schaffen
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Verwijderd
/me vind het bliksem thingie wapen wel errug cool 
Verder wel wat simpel hier en daar....heb de Full al uitgespeeld op Normal level...
ben alleen op een PII 350 (met 64 MB ram)aan het spelen geweest en doet af en toe moelijk met laden tussen de missies....
Verder wel wat simpel hier en daar....heb de Full al uitgespeeld op Normal level...
ben alleen op een PII 350 (met 64 MB ram)aan het spelen geweest en doet af en toe moelijk met laden tussen de missies....
Pagina: 1