Drivers Savage 4 :-(

Pagina: 1
Acties:

• -Rudy-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03-2022
Het vorige topic was gesloten maar ik ben er nog steeds niet uit. Elke link die ik vind lijdt tot niks ik ben al 2 dagen op zoek naar die drivers. www.creative.com heeft een link die het niet doet. www.driverguide.com wil niet openen en alles wat ik vind op google lijdt tot verlopen pagina's en het is ook geen pretje om met een chelloverbinding op het internet te surfen op zoek naar iets :r

Ik heb ze echt nodig want de kaart is echt traag met de standaard VGA drivers. De CD-Rom ben ik kwijt. De FAQ geeft links waar ik al geweest ben (die het dus niet doen)

Als iemand mij een directe link naar het bestand kan geven dan kan ik de link in mijn download accelerator zetten. Diegene ben ik ERG dankbaar...

|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
https://ranger.s3graphics.com/?license=accept

Gebruikersnaam: archive
Wachtwoord: archive

edit:

Volgende keer ff wat beter zoeken. Ik had ze binnen 1 minuut met google (gezocht op "s3" en daar zag ik "s3 driver download" of zoiets).

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:25
Mn huisje doet het overigens ook nog :)

Edit: als je ff op "Savage4 driver" zonder quotes had gezocht was je ook wel op mn site gekomen.

• -Mous-
Op vrijdag 12 april 2002 22:38 schreef _JGC_ het volgende:
Mn huisje doet het overigens ook nog :)

Edit: als je ff op "Savage4 driver" zonder quotes had gezocht was je ook wel op mn site gekomen.
Kijk, das nou nog eens handig. :P

• -Rudy-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03-2022
Hehe thnx. Die site doet het niet bij mij maar ik heb em laten downloaden door iemand anders. Hij stuurt het later nog es naar me toe. Me verbinding is echt brak...

|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|

• -Mous-
Op vrijdag 12 april 2002 22:52 schreef -Rudy- het volgende:
Hehe thnx. Die site doet het niet bij mij maar ik heb em laten downloaden door iemand anders. Hij stuurt het later nog es naar me toe. Me verbinding is echt brak...
Aan je sig. te zien heb je Casema. Dat heb ik ook gehad. :r :r
Heb nu gelukkig Mxstream. :9~

Verwijderd

Ey vriend je hebt deze topic al een keer gepost, snap je het niet ofzo? Als er een slotje op komt betekent dat dat je de richtlijnen niet hebt gevolgd. De MOD's doen dit alleen om het forum overzichterlijker te houden. Ga asjeblieft niet tig keer dezelfde topic posten, het kost de mods zoveel werk (heb zelf gemod op een ander forum).
Bij mij doet die link die Sinterklaas je gaf het prima, niet zeiken. Ik heb die drivers gedownd (hoewel ik ze niet nodig heb) en volgens mij zou jij dat ook moeten kunnen hoor.

Edit: er is een nieuwere beta gereleased, die volgens users probleemloos werkt:
http://www.jgc.homeip.net/download.php?action=get&id=56

Verwijderd

Sorry ik zie dat het aan je chello ligt >:) maar sorry duz. Ik heb medelijden met je.
Pagina: 1