[Search] Probleem met opzoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb een probleem met de search. Ik zoek een topic waar allemaal links werden gegeven naar script sites. Ik heb in het draadje gereageerd alleen de search gaat maar 60 dagen terug en het is meer als 60 dagen geleden. Ik kan ook niet meer voor me halen hoe de topic title was.
Ik ben al mijn linken kwijt geraakt door een klein foutje |:( , ben alles weer inorde aan het maken maar mis een paar links naar script sites.
Een andere vraag is natuurlijk waarom een limit op het terug zoeken van username ik gebruik het nog wel eens.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ik denk dat dit nu niet makkelijk aan te passen is. Zeker als je het zelf ook niet meer met de search kunt vinden. Maar misschien dat in het nieuwe forum dit gefixed kan zijn dusse:
Afbeeldingslocatie: http://traag.dhs.org:81/~traag/topix.jpg
(c) Webgoodie & Hosting @ Traag

Btw: [topic=466469]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

De search gaat helemaal niet tot max 60 dagen terug (of jij hebt een andere search dan ik) en de optie "onderwerp en inhoud" zal je ook kunnen helpen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op vrijdag 12 april 2002 22:38 schreef JvS het volgende:
De search gaat helemaal niet tot max 60 dagen terug (of jij hebt een andere search dan ik) en de optie "onderwerp en inhoud" zal je ook kunnen helpen
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat als hij op zijn naam klikt alleen de topics worden weer gegeven van de laatste 60 dagen ;). (En daar heb jij idd een andere search :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik bedoel dus de search op gebruikersnaam zoeken deze gaat maar 60 dagen terug en maximaal 100 hits.
De onderwerp en inhoud heb ik geprobeerd alleen 1250 hits terug krijgen en kijken waar ik heb in gereageerd wat ik geschreven heb gaat wel heel erg lang duren. Plus dat ik geen garantie heb dat het erbij staat aangezien ik niet weet wat er in het draadje is geschreven.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 12 april 2002 22:42 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Ik denk dat hij eerder bedoelt dat als hij op zijn naam klikt alleen de topics worden weer gegeven van de laatste 60 dagen ;). (En daar heb jij idd een andere search :o)
Nee, zelfs daar heb ik dezelfde search :).

Ik heb naast die searchen ook nog een andere search waarmee ik alle laatste 50 posts van iemand in een oogopslag kan zien :). (ook in rare HK's enzo :P).
Op vrijdag 12 april 2002 22:43 schreef we_are_borg het volgende:
Ik bedoel dus de search op gebruikersnaam zoeken deze gaat maar 60 dagen terug en maximaal 100 hits.
De onderwerp en inhoud heb ik geprobeerd alleen 1250 hits terug krijgen en kijken waar ik heb in gereageerd wat ik geschreven heb gaat wel heel erg lang duren. Plus dat ik geen garantie heb dat het erbij staat aangezien ik niet weet wat er in het draadje is geschreven.
In welk forum? Jij bent dus de topicstarter.. En wat is de titel?

edit: 220 posts, dat ga ik uitzoeken 8-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik ben niet de topic starter. Ik heb alleen een bijdrage gedaan. Ik zal wel de topic gelijk herkennen als ik hem ziet.
Mag ik vragen waarom die beperking is gedaan 60 dagen en max 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op vrijdag 12 april 2002 22:49 schreef we_are_borg het volgende:
Ik ben niet de topic starter. Ik heb alleen een bijdrage gedaan. Ik zal wel de topic gelijk herkennen als ik hem ziet.
Mag ik vragen waarom die beperking is gedaan 60 dagen en max 100.
Ivm met overbelasting van de server: [topic=308658]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jahoor, al is het een beetje vragen om de bekende weg :P:

Om de load die het veroorzaakt te verminderen.

In welk forum was het nou? Ik kom weinig topics tegen als ik zoek onder het woordje "script" in jouw posts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Dat is juist het probleem ik weet niet meer in welk fora het was. Het is wel van verleden jaar dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

deze?
[topic=258568]

PS: je webicon is wel asociaal groot.. 640x480 en 70Kilobyte.. Kan je die tzt vervangen door een 60x60 plaatje van max 10K ofzo? Je mag wel tot 100Kbyte gaan, maar dit is nutteloos :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Is dit hem misschien? [topic=334725/1/999]

edit:
Ik denk idd dat JvS 'm heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 22:53 schreef JvS het volgende:
deze?
[topic=258568]

PS: je webicon is wel asociaal groot.. 640x480 en 70Kilobyte.. Kan je die tzt vervangen door een 60x60 plaatje van max 10K ofzo? Je mag wel tot 100Kbyte gaan, maar dit is nutteloos :o.
Dat is hem mijn dank is groot. En de sites die ik kwijt was heb ik nu weer.

Plaatje hem ja die zal ik even aanpassen ik jat hem eigenlijk even van een site is eigenlijk een achtergrondplaadje. Ik zal hem aanpassen wanneer ik weer alles geinstalleerd heb.

Icoon is aangepast nu is hij 60X60 en nog maar 2kb groot ipv 108kb

--edit type errors--
--Ja weet het zit vol met fouten, maar goed nieuws mag een cursus Nederlands doen, op kosten van de baas--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
offtopic:
Er loopt hier toch nog een We Are Borg rond maar dan met caps en zonder underscores? :?

Lekker verwarrend weer :)
Pagina: 1