Ik heb hier een server staan en daar hangen nog 2 clients aan in dat netwerk. Er ligt nu een UTP netwerk en de computers zijn allemaal aangesloten op een 5 Poorts Switch (10/100 Mbit). Nu wil ik graag mijn laptop erop aan sluiten maar ik heb geen UTP kabel meer over
. Ik heb wel nog BNC kabel liggen. Nu dacht ik om in mijn server nog een extra netwerkkaart te stoppen met een BNC aansluiting op (die nieuwere 100 mbit kaarten hebben enkel UTP aansluiting) en zo die kaarten te bridgen. Ik draai Win2k Pro op de server.
Zou dit "bridgen" lukken onder Win2k Pro? Hoe los ik het anders op. Als er geen andere oplossing is dan zal ik me wel een UTP kabel kopen. Leek me alleen handig voor als alle poorten in mijn switch vol zijn, dat ik dan nog een BNC netwerkje kan leggen naast mijn bestaande UTP netwerk.
Dank bij voorbaat
Zou dit "bridgen" lukken onder Win2k Pro? Hoe los ik het anders op. Als er geen andere oplossing is dan zal ik me wel een UTP kabel kopen. Leek me alleen handig voor als alle poorten in mijn switch vol zijn, dat ik dan nog een BNC netwerkje kan leggen naast mijn bestaande UTP netwerk.
Dank bij voorbaat