Toon posts:

Router Configuratie...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort in het bezit van een 3Com OfficeConnect 810 DSL Router met ingebouwde HUB.

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn MXStream verbinding van mijn Alcatel modem naar dat kreng te verhuizen.

Is er iemand die ervaring heeft met het betreffende apparaat of iemand die weet of het uberhaupt mogelijk is om de 3Com zo te gebruiken als ik het wil ..

Alvast bedankt!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Ondersteunt die 3Com PPTP??

Zoja: dan moet ie met MXStream werken.
Als ie echter alleen maar PPoE ondersteunt, dan kun je MXStream vergeten...

en hoe bedoel je verhuizen??
als je je modem op de wan poort van dat ding aansluit, je routing configged (ff VPN shit in de router instellen en IPtje) dan ben je klaar..

web-based is fucking makkelijk configgen :)

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft een ADSL router welke PPP ondersteunt... ik ga er dan ook vanuit dat een in nederland gekochte ADSL router ook als ADSL router te gebruiken is ....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Op dinsdag 16 april 2002 18:47 schreef johnnm het volgende:
Het betreft een ADSL router welke PPP ondersteunt... ik ga er dan ook vanuit dat een in nederland gekochte ADSL router ook als ADSL router te gebruiken is ....
PPP is geen MXStream, dat is PPTP

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

mxstream is ook |:( , andere mogelijkheid is je alcatel te modden >:)

Verwijderd

Kijk of de Router PPTP ondersteunt en een VPN kan maken.

de Router moet een VPN sessie maken via PPTP naar de Alcatel Modem die vervolgens een PPPoA verbinding maakt met je ISP hierdoor.

of je hacked je modem en gebruikt je 3com gewoon als hub of koop een Draytek Vigor
Pagina: 1