Toon posts:

MOHAA UK/US versie niet updaten met patch???

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag online MOHAA spelen maar ik kan op de een of andere manier niet updaten naar 1.11

Ik heb naar mijn weten de UK/US versie (hoe kan je dat zeker weten?) maar als ik mijn patch erover heen zet dan geeft hij aan dat hij de UK/US versie niet kan vinden op mijn systeem.

Nu staat versie 1.0 erop.

Ben ik de enige met dit probleem en is hier een oplossing voor???

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:38
Dan heb je de FLT release, en dus de BETA, en dus moet je wat tweaks in de registry doen >:)

Zoek ze, want ik weet niet of ik dat mag zeggen :)

Verwijderd

Gaap, ik ga wel weer, volgens mij heb ik dit hier al drie keer gepost......

http://members.lycos.co.uk/coolforums/download/mohaa.reg

ff aanklikken en dan de de patch er gewoon overheen gooien. (Zo kan je ook met Ned. versie naar 1.1 upgraden)

Zal gelijk ff verder gaan...

Wil je voortaan geen intro meer bij MOHAA verander dan je target in je snelkoppeling....

\MOHAA.exe +set cl_playintro 0

Dus het laatste toevoegen....

Hou je van cheaten (Zolang je maar in single player doet...)

\MOHAA.exe +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Alsjeblieft...

Verwijderd

Topicstarter
Duizend maal dank! :)

Verwijderd

Ik ga morgen wel ff een MOHAA FAQ in elkaar knutselen, er zijn tenslotte nog zat andere leuke trucjes.....

Verwijderd

Topicstarter
Net gelijk gedaan maar nu vraagt hij steeds weer om de cd.

Wat nu...

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, ik zal eerlijk zijn. Ik heb deze versie gekocht in Moskou voor ongeveer 7 gulden. Dus het zal wel niet helemaal legaal zijn. Maar het is de UK/US versie.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 00:04 schreef EnForza het volgende:
Net gelijk gedaan maar nu vraagt hij steeds weer om de cd.

Wat nu...
No cd crack misschien :? maar verder mogen er geen links gegeven worden en dergelijke dus verder moet je dat zelf uitzoeken. :)

Verwijderd

als je het spel zo goed vind, koop het dan... online spelen met een Warez versie vind ik net zo erg als online cheaten!

Verwijderd

Je kunt zo'n crack van ... halen.

Slax: die link is niet erg toegestaan ;)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 00:42 schreef Nosfer@tu het volgende:
als je het spel zo goed vind, koop het dan... online spelen met een Warez versie vind ik net zo erg als online cheaten!
Ik heb ook een illegale versie hoor, niemand die et merkt ;)

Verwijderd

No-CD cracks zijn niet illegaal, zolang je maar een orginele cd-rom hebt, of je die hebt of niet das jouw probleem.....

I M P O R T A N T N O T I C E
... ONLY supplies Information and Tools necessary to make a PERSONAL BACKUP of legally owned Game CD's. ... cannot be held responsible if any of the information and/or files contained on this site is used in the pursuit of illegal activities such as copyright infringement or piracy.
Keep the following in mind when making a backup of an Original Game CD:
You are LEGALLY ALLOWED to make a personal backup of an Original Game CD as long as you are the owner of the Original Game CD.
You are NOT ALLOWED to sell, rent or give away any backups of copyrighted Games CD's, as this is not allowed by Copyright Laws.
You MUST DESTROY any backups when you don't legally own the Original Game CD anymore (e.g. selling or giving it away)
Before making a backup, check in the supplied manual or on the back of the CD, if there are special conditions for making a personal backup.

You are ONLY allowed to ENTER ... if you need information to make a backup of an Original Game CD of which you are the legal owner. By Clicking the Download button you agree with the above Notice!

ModBreak: link verwijderd. CYE.

Dus gewoon ff op Download klikken als je met bovenstaand accoord gaat....

Verwijderd

|:( als ik jouw was zou ik die link maar weg halen |:(

(warez mag hier niet)

Verwijderd

X101X: het verspreiden van No cd cracks is -wel- illegaal. Die disclaimer heeft totaal geen rechtsgeldigheid. Kijk maar eens in de license agreement van een spel of in het boekje van een spel.

Het GEBRUIKEN is toegestaan. Het VERSPREIDEN van die links is illegaal. Maw. als je -zelf- een No Cd crack maakt mag je die gebruiken...

End of discussion. Indien hierover een discussie gevoerd dient te worden gebeurd dat via Lieve Adjes.

Verwijderd

Kan je inderdaad lekker over zeiken, want no-cd cracks zijn dus opzich niet illegaal, zolang je zelf de orginele cd maar in je bezit hebt. Zo is bijvoorbeeld een back-up cd maken ook niet illegaal, zolang het maar voor jezelf is.

Want was is nou eigenlijk een no-cd patch, gewoon een manier om je cd-rom drive te besparen, en niet geheel gestoord te worden van elke keer het stomme cd-tje in je cd-rom drive te moeten stoppen.

Ik vind het dan ook de grootste onzin dat je daar geen links naar mag plaatsen......

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
Het vervelende is alleen dat het hier _niet_ mag, en als je het daar niet mee eens bent, open dan een topic in [forum=15] erover.

There is no magic.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 10:11 schreef X101X het volgende:
Kan je inderdaad lekker over zeiken, want no-cd cracks zijn dus opzich niet illegaal, zolang je zelf de orginele cd maar in je bezit hebt. Zo is bijvoorbeeld een back-up cd maken ook niet illegaal, zolang het maar voor jezelf is.

Want was is nou eigenlijk een no-cd patch, gewoon een manier om je cd-rom drive te besparen, en niet geheel gestoord te worden van elke keer het stomme cd-tje in je cd-rom drive te moeten stoppen.

Ik vind het dan ook de grootste onzin dat je daar geen links naar mag plaatsen......
KLOPT MAAR VERSPREIDEN VAN CRACKS IS WEL ILLEGAAL.
En zoals reeds gesteld verder in Lieve Adjes.
Alle post hieronder die niet over het probleem van EnForza gaan worden verwijderd.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 10:11 schreef X101X het volgende:

Ze zijn wel illegaal want ze passen het spel aan. :) Dat mag dus niet. :)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

MartNL

Deze site is gewoon legaal hoor. ;)

[foute site]

Hier kun je al je behoeftes vinden.
En anders kun je altijd bij hun op irc vragen als ze je helpen.

Verwijderd

ik voel een ban opkomen en dat dit topic gesloten word....

die web site is alles behalve legaal.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 13:58 schreef MartNL het volgende:
Deze site is gewoon legaal hoor. ;)

[foute link]
Hier kun je al je behoeftes vinden.
En anders kun je altijd bij hun op irc vragen als ze je helpen.
neej deze site is allesbehalve legaal, itsnows verwijderde zonet toch dat linkje |:(

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 13 april 2002 15:19 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

neej deze site is allesbehalve legaal, itsnows verwijderde zonet toch dat linkje |:(
Hoezo, je mag toch wel een backup van je game maken?
huilebalkie. :'(

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 18:41 schreef MartNL het volgende:

[..]

Inderdaad dat mag zolang je die backup niet verkoopt. Maar een no cd crack is en blijft (Tenzij van de makers zelf)niet legaal (ook niet voor eigengebruik). :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 18:41 schreef MartNL het volgende:

[..]

alsof jij alle games legaal hebt en er backups van maakt die je nooit doorverkoopt |:(

en waarom moet je dan meteen gaan "schelden"?

Verwijderd

Inderdaad... WAT EEN GELUL!!!! Zoek ze dan lekker zelf op....

Ga ff naar google.nl typ ff in no-cd patch+MOHAA en zie hier het resultaat: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=nl&q=No%2Dcd+patch%2BMOHAA

Of is Google nou ook al verboden.... Mensen wat een gelul...

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 13 april 2002 19:48 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

alsof jij alle games legaal hebt en er backups van maakt die je nooit doorverkoopt |:(

en waarom moet je dan meteen gaan "schelden"?
Nee ik heb ze niet allemaal legaal.
Nee ik verkoop ze niet ik geef ze weg.

En ik scheld niet!
Ik zeg alleen dat die een huilebalkie is.
(dat is die toch ook)

Net als jij trouwens. :+ :'( :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ja mensen wat een gelul. Ik zal nog eens een topic openen.
Maar ik heb vandaag maar het origineel gekocht en daarover de patch gezet. Bedankt voor de tips!!!!!

Verwijderd

Wow sommige mensen verspillen hun geld echt. Volgens mij ben jij niet van Nederlandse komaf :)

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 13 april 2002 22:31 schreef EnForza het volgende:
Ja mensen wat een gelul. Ik zal nog eens een topic openen.
Maar ik heb vandaag maar het origineel gekocht en daarover de patch gezet. Bedankt voor de tips!!!!!
Je hebt zeker ook echt je best gedaan om het op te lossen?
ALs je even zoekt , en een beetje goed leest dan was het MAKKELIJKE gelukt.

Maar goed de game is het zeker waard om te kopen.

Verwijderd

EnForza: ik gooi hem dicht ivm de onnodige posts die jou niet geholpen hebben. Mocht je willen (cq mocht het nodig zijn) wil ik dit topic weer voor je openen en delete ik de posts hierboven ;) Ik weet zeker dat je me dan wel weet te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.