Hallo medescripters,
Ik ben met Visual Basic bezig met een MSN Bot, ik heb nu dus ook een stukje, waar je 'ASCII' Logos kan Saven, Loaden en Deleten.
Nu is mijn probleem, dat als je bijvoorbeeld opslaat als Hallo.txt en daarna een ander logo ook als Hallo.txt saved, hij gelijk erover heen saved, de Filebox heet File1, en het balkje waarin de Savename staat heet SaveName, nu lijkt mij dat dit met een ( makkelijke ) if/else constructie mogelijk is, maar het probleem is, ik weet niet hoe!?
ik probeer dus zoiets als dit:
En dan Verderop
Ik hoop dat iemand me kan helpen ( dit hierboven werkt dus niet
) .
Grtz. Isio
Ik ben met Visual Basic bezig met een MSN Bot, ik heb nu dus ook een stukje, waar je 'ASCII' Logos kan Saven, Loaden en Deleten.
Nu is mijn probleem, dat als je bijvoorbeeld opslaat als Hallo.txt en daarna een ander logo ook als Hallo.txt saved, hij gelijk erover heen saved, de Filebox heet File1, en het balkje waarin de Savename staat heet SaveName, nu lijkt mij dat dit met een ( makkelijke ) if/else constructie mogelijk is, maar het probleem is, ik weet niet hoe!?
ik probeer dus zoiets als dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Save = Savename.Text If File1.List = Save Then Msg = MsgBox ( "This file already exists, Overwrite?" VBYesNo, vbQuestion ) If Msg = VBNo Then Exit Sub Else GoTo Save End if End if |
En dan Verderop
code:
1
2
| Save: 'Code om te Saven |
Ik hoop dat iemand me kan helpen ( dit hierboven werkt dus niet
) .
Grtz. Isio