Tv-out kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Krijg m'n tvout niet meer aan de praat (gf2mx). Ik kan bij display properties geen nView mode kiezen, alles is "grijs". Als ik force detection on secundary monitor aanvink kan ik wel gewoon een monitor aan de 2e monitoruitgang aansluiten. Heb een tijdje terug een nieuwe stekker aan m'n tv-out kabel gemaakt, zonder de kabel uit de pc te halen (pc stond ook aan) :+. Waarschijnlijk hebben de polen elkaar dus geraakt en kan de kaart hier niet tegen?

You're so fucking special. I wish I was special.

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022

chaser_

...

Lijkt me wel :) Videokaarten kunnen niet zo goed tegen kortsluiting :)

Vette pech voor jou :)

• Exposure
  • Niet online
Hmzz :\

En de software "ziet" dat dus? Leek me nl aannemelijker dat als ie er kapot door is gegaan hij gewoon geen beeld meer gaf ofzo.
Zit dr geen zekeringetje ofzo tussen die ik ff kan vervangen zodat ie het weer doet? :)

Verwijderd

Probeer detonator 33.80 opnieuw te installeren, eerst bij Software [als je XP hebt] de NVidia display drivers ofzo deinstalleren, opnieuw opstarten [warning: alles is nu in 4 of 16 kleuren] en dan ze opnieuw downen van Nvidia.com [als je slim bent heb je ze hiervoor al gedownd]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:56
Op vrijdag 12 april 2002 21:10 schreef Exposure het volgende:
Hmzz :\

En de software "ziet" dat dus? Leek me nl aannemelijker dat als ie er kapot door is gegaan hij gewoon geen beeld meer gaf ofzo.
Zit dr geen zekeringetje ofzo tussen die ik ff kan vervangen zodat ie het weer doet? :)
Ja.. meestal kun je de TV-out alleen aanzetten als de kabel is aangesloten op een apparaat (TV/Stereo Video-in aansluiting).. kan dus ook zijn dat die plug nog steeds niet goed is of dat er een kabelbreuk is...

Soort gelijk probleempje had ik ook... TV-Out kon niet aan, ff met mijn voeten tegen de kabels aan rammen en het werkt.. Kabelbreuk was het dus bij mij...

Pvouput live

• Exposure
  • Niet online
Hmmm
Naja nieuwe drivers heb ik al geprobeert natuurlijk. Kzal morgen eens even ander kabeltje proberen misschien dat er idd een breuk ergens in zit (kabel loopt van mijn slaapkamer naar de tv beneden :P).

Pagina: 1