[Gran Turismo 3] Vragen, opmerkingen enz.

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34449

Topicstarter
Nu gran turismo 3 platinum is heb ik hem dan eindelijk gekocht :P en misschien dat er meer mensen zijn die hem nu ook net hebben. Het is echt veel beter dan dat ik had kunnen hopen >:) Maar ik had wat vraag(en) :) en in de oudere topics kon ik er niks over vinden:

Laats heb ik de Lancer gekocht, en als je hem upgrade naar ongeveer 515 bhp gaat die niet harder dan 218 km/u , terwijl andere auto's met zoveel bhp wel harder gaan. Maar kan de Lancer nou gewoon niet sneller dan 218 km/u , en laat je hem met die upgrades alleen maar sneller accelerreren :? of kan je hier ook nog wat tegen doen, zodat die ook een hogere topsnelheid krijgt. Ditzelfde had ik ook met de Toyota Supra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scalle--
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2020
Op vrijdag 12 april 2002 20:33 schreef ErikZ het volgende:
Nu gran turismo 3 platinum is heb ik hem dan eindelijk gekocht :P en misschien dat er meer mensen zijn die hem nu ook net hebben. Het is echt veel beter dan dat ik had kunnen hopen >:) Maar ik had wat vraag(en) :) en in de oudere topics kon ik er niks over vinden:

Laats heb ik de Lancer gekocht, en als je hem upgrade naar ongeveer 515 bhp gaat die niet harder dan 218 km/u , terwijl andere auto's met zoveel bhp wel harder gaan. Maar kan de Lancer nou gewoon niet sneller dan 218 km/u , en laat je hem met die upgrades alleen maar sneller accelerreren :? of kan je hier ook nog wat tegen doen, zodat die ook een hogere topsnelheid krijgt. Ditzelfde had ik ook met de Toyota Supra.
moet je de gear ratios verstellen denk ik, zal dan wel beter gaan
wel eerst andere versnellingsbak halen ;)

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Waar kan je die gear ratios verstellen ? Ik heb wel een andere versnellingsbak, waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Alle vragen worden perfect beantwoord (en meer) op:
www.gamefaqs.com en dan ps2 en dan gt3 suc6 met een van de coolste spellen ooit!!!!!

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thnx, ik zocht ook al naar een goede site / forum over gt3, maar het schiet al aardig op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Wagen afstellen dan gaat ie nog harder :Y)

De Suziki Escudo is met 1700+ pk toch wel erg snel :Y) Alleen beetje lastig afstellen want standaard zwalkt die nogal ;(

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

je moet je versnellingen aanpassen. Je kan zo een auto wel 30 km p/u harder laten gaan (meer heb ik nog niet geprobeert ;) dus misschien nog wel harder). MAar hij trekt zowel iets langzamer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, ik heb nu ook wat aan de wagen ze versnellingen gekloot en hij gaat nu ongeveer 100 km/u sneller :P ALleen het moet niet te snel anders is het niet meer leuk voor de tegenstanders >:)

Oja, en als je met een championship bezig bent, als je hem dan opslaat kan je de volgende keer adn weer gewoon daar verder gaan, of moet je heel de championship opnieuw rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
per baan moet je eigenlijk andere afstellingen hebben, zoals op laguna seca kan je beter een iets kortere gear ration hebben, op test course moet je hem zo stellen dat ie echt de top haalt.
als je hem weer te ver zet kan het zijn dat ie bijv. bij de 250km/h in ze 5 terug zakt omdat ie niet genoeg kracht heeft.
op special stage 11 kan je ook beter snel optrekken dan hard gaan.
je moet gewoon ff kijken wat het best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Wat ook heftig is, eerst ff op Midfield gaan rijden met een Alto en dan daarna met een Castrol Honda Supra hetzelfde rondje gaan rijden. Beangstigend gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:52
Heb je een Lancer gekocht? Ik geloof dat ik 6 van die dingen heb gewonnen, wat een rotauto's zijn dat... beter een Skyline GTR halen...

Ik ben nu trouwens in het deel van het spel aanbelandt dat een enkele race een half uur kost. Sommige van de latere races duren langer dan de endurace races van GT1 en GT2. En dan heb ik het nog niet over de endurace races van GT3... een beetje overkill vind ik het wel, omdat je 90% toch tegen de klok raced, de tegenstanders gas ik er meestal in de eerste ronde al uit.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Heb je een Lancer gekocht? Ik geloof dat ik 6 van die dingen heb gewonnen, wat een rotauto's zijn dat... beter een Skyline GTR halen...
ik vind dat ook een super auto, maar als je hem helemaal opgefokt heb gaat ie te hard voor alles.
Ik ben nu trouwens in het deel van het spel aanbelandt dat een enkele race een half uur kost. Sommige van de latere races duren langer dan de endurace races van GT1 en GT2. En dan heb ik het nog niet over de endurace races van GT3... een beetje overkill vind ik het wel, omdat je 90% toch tegen de klok raced, de tegenstanders gas ik er meestal in de eerste ronde al uit.
moet je een auto nemen die langzamer gaat, dan is het wel leuk. alleen het is zo kut als je dan net 2e wordt heb jij keihard zitten rijden voor nix eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik had ook net die Lancer, race ik daarna de GT championship win ik er nog een, met de lancer meeting nog een en met de japanese championship ook nog een, zelfde kleur zelfs :(
En hij rijdt idd niet heel lekker, slipt soms teveel weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:52
Volgens mij zitten er zoveel Lancers in omdat de producer van het spel (naam even kwijt) zelf Lancer-gek is, hij rijdt er zelf ook een.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op zondag 14 april 2002 18:36 schreef ErikZ het volgende:
Ja ik had ook net die Lancer, race ik daarna de GT championship win ik er nog een, met de lancer meeting nog een en met de japanese championship ook nog een, zelfde kleur zelfs :(
En hij rijdt idd niet heel lekker, slipt soms teveel weg :)
heb je al andere banden geprobeert?
misschien dat die lancer dan nog een beetje te rijden is :)
maar als ik jou was zou ik een skyline gtr rj34 kopen.
Op zondag 14 april 2002 23:27 schreef s_roubos het volgende:
Volgens mij zitten er zoveel Lancers in omdat de producer van het spel (naam even kwijt) zelf Lancer-gek is, hij rijdt er zelf ook een.
in het echt zijn het wel wijse wagens alleen in het spel zijn ze wel redelijk lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Laatst online: 07-02 15:35
Lancer is best een aardige wagen en is leuk rally rijden. Alleen is het wel overkill aan lancers bij de dealer.
Maar wat betreft de snelheid moet je echt de prof.racing-gears kopen want de sport en de semi-racing gears zijn alleen toegespits op snelle sprints en je kan niets verstellen. Met de racing gears kan je zelf de ratio's bepalen, dus wel verplichte kost.

Ik baal er wel van dat de PAL versie maar 2 F1 auto's t.o.v. de NTSC versie die heeft er 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46954

vraagje weet iemand waar je de opel calibera kunt halen want je kunt hem niet kopen (balen).

bij welke baan ?????

Er bestaat ook een auto die 1000 km/h *D gaat die moet je zodanig opvoeren en afstellen dat de auto op zijn achter wielen gaat rijden en daarna schiet hij voor uit.
dat is een rally auto die met een hele grootte achter spoiler ik weet niet meer precies hoe hij heet je haalt hem als je de hele rally event hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op maandag 15 april 2002 12:26 schreef Babe-Hunter het volgende:
vraagje weet iemand waar je de opel calibera kunt halen want je kunt hem niet kopen (balen).

bij welke baan ?????
Zit hier net te lezen dat je de car kan winnen bij "Professional Gran Turismo World Championship" Dit is dan een Vauxhall Calibra.

Als je het spel opstart in een andere taal dan English, dan wordt Vauxhall veranderd in de Opel brand name.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Op maandag 15 april 2002 12:26 schreef Babe-Hunter het volgende:

bij welke baan ?????

Er bestaat ook een auto die 1000 km/h *D gaat die moet je zodanig opvoeren en afstellen dat de auto op zijn achter wielen gaat rijden en daarna schiet hij voor uit.
dat is een rally auto die met een hele grootte achter spoiler ik weet niet meer precies hoe hij heet je haalt hem als je de hele rally event hebt uitgespeeld.
De auto waar over je het hebt is de escudo pike peaks version, je kunt hem ook gewoon kopen.
het is misschien wel de scnelste auto maar 1000 haalt hij niet

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke misschien is dat wel een beetje overdreven.

maar ik heb er wel de 800 km/h mee gehaalt bij testcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op maandag 15 april 2002 12:46 schreef Mystic_X het volgende:

[..]

De auto waar over je het hebt is de escudo pike peaks version, je kunt hem ook gewoon kopen.
het is misschien wel de scnelste auto maar 1000 haalt hij niet
Er zit een soort van bug in GT3, waarbij je dus wel de Escudo zo'n 1000 km/u kan laten lopen. Zelf nooit geprobeerd overigens. :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

juist een soort bug ja

best vet moet je eens proberen gaat echt snel.
daarna de replay bekijken zie je de auto echt snel voorbij rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat ik binnenkort ook die nissan skyline ga kopen, alleen heb hem nu nog niet echt nodig :'(
Eerst ff de amateur leguea uitspelen waar je al die klote auto's krijgt :) en dan kan het echte werk beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Ik heb die Escudo laten kantelen naar achteren waardoor ik over de 900 ging 8-)
Wel koel, je ziet dan alleen de lucht en in de replay is het ook wel maf.
Dat lukt alleen op de ovalen ring denk ik.
Misschien nog op test cource.

Voor zover ik het nog weet:
-Stability Manager helemaal uit
-Achterspoiler downforce op max
-Voorspoiler op min (lijkt me logisch...weet het alleen niet meer zeker).

Nog een tip: Als je Mazda MX-5 koopt...die kan je best lekker opvoeren, kan je Oldtimer, Turbo en RWD competitie spelen (niet helemaal zeker maar wel meer dan met de meeste auto's) en dat is wel wat je kan gebruiken als je start.

Als ik eraan denk dan post ik vanavond ff een paar pagina's waarop je kan zien welke auto's je kan winnen bij welke race!!!
Zeer handig! ik hoef bijna nooit wat te kopen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kan je met die mazda ook de oldtimer cub winnen ?? Dat zou wel handig zijn, hoef ik niet zo'n vervelende oldtimer te kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

DEAMN dit is echt een goed spel!!
Ik heb hem al heel lang, ik doe ongveer elke week een paar racejes. Vaak ook tegen m'n vrienden die het spel ook hebben, nemen ze ff memorie card mee met hun bakkies.
De re-play (overnieuw spelen) blijft gewoon leuk. Ik heb al aardig wat autotjes.

ik wil alleen heel graag weten hoe je de Nissan Z en de de mazda rx8 moet halen die zijn zo :9~

ik baal er nog steeds van dat de Lambo er niet in zit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op maandag 15 april 2002 16:23 schreef mazerati het volgende:
DEAMN dit is echt een goed spel!!
Ik heb hem al heel lang, ik doe ongveer elke week een paar racejes. Vaak ook tegen m'n vrienden die het spel ook hebben, nemen ze ff memorie card mee met hun bakkies.
De re-play (overnieuw spelen) blijft gewoon leuk. Ik heb al aardig wat autotjes.

ik wil alleen heel graag weten hoe je de Nissan Z en de de mazda rx8 moet halen die zijn zo :9~

ik baal er nog steeds van dat de Lambo er niet in zit ;(
mazda rx8: amatuer league Gran turimso world championship
daar kan je ook 3 andere auto's winnen, als je de laaste race saved dan sla je die gewoon over en kijk je welke auto je wint is het niet de rx8 laad je hem weer.
of je rijdt de NA Race of NA Sports en dan weet je zeker dat je hem wint.

nisan z: kan je ook winnen in de amatuer league gran turismo world championship.

hier staat de us prize list.
er zitten haast geen verschillen in behalve de f1 wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kunnen jullie een keer wat pic's laten zien?

Ik heb gran turismo 1 & 2 al een heletijd geleden uitgespeeld. Ik vond het echt hardstikke leuk alleen vind ik het jammer dat hij nooit op de pc uitkomt.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weet ook iemand welke auto's je allemaal kan winnen bij de gran turismo world championship in de beginner mode, toen ik deze had gewonnen had ik een lancer, maar als er nog wat andere mooie zijn dan race ik hem nog wel een keer over :)
ALs het speciale zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op maandag 15 april 2002 18:13 schreef ErikZ het volgende:
Weet ook iemand welke auto's je allemaal kan winnen bij de gran turismo world championship in de beginner mode, toen ik deze had gewonnen had ik een lancer, maar als er nog wat andere mooie zijn dan race ik hem nog wel een keer over :)
ALs het speciale zijn dan :P
moet je ff op die link kijken die ik gegeven heb daar staat alles.

er stond hier eerst een heel groot topic over gt3 maar die kan ik nu nie vinden, daar stonden ook allemaal pics in.

ennu steffie maakte eerst filmpies dan ging ie ff patsen hoe goed ie kon rijden :P (hij kan zeker wel goed rijden hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op maandag 15 april 2002 18:35 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

moet je ff op die link kijken die ik gegeven heb daar staat alles.
Als je 'm hier nou ook ff post |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op maandag 15 april 2002 17:16 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

hier staat de us prize list.
er zitten haast geen verschillen in behalve de f1 wagens.
lezen blijft moeilijk :P
daar staan ook pics e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op maandag 15 april 2002 19:27 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

lezen blijft moeilijk :P
daar staan ook pics e.d.
Ik heb letterlijk 3x beide pagina's afgestruind...niet gezien hoor :/

Ik heb mooiere :)
met plaatjes, waarde en pk's erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18165

Op maandag 15 april 2002 09:12 schreef shingo het volgende:
Ik baal er wel van dat de PAL versie maar 2 F1 auto's t.o.v. de NTSC versie die heeft er 6.
Toch zitten er verschillen in hoor, ik heb bijvoorbeeld 2 zwarte 001's (eerste verkocht) en een paarse 002 gehaald. M'n broer had een wit-zwart-groene 001 en guess what: meer BHP's dan de mijne (en nee, dat ligt niet aan de verse olie of kilometerstand) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 19:53 schreef Gman het volgende:

[..]

Kan je die site geven? Met plaatjes erbij is altijd mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

ik heb zelf GT 1 en 2 gespeeld, maar het schijnt dat deze versies veel meer autoŽs bevatten dan de 3e versie.

hopen dat versie 4 snel verschijnt, want die wordt ckers nog beter.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op maandag 15 april 2002 19:53 schreef Gman het volgende:

[..]

die pics die jij heb zijn zeker van uit de garage.

plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.planetps2.com/gts/gt3/images/screens/highres/496.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetps2.com/gts/gt3/images/screens/highres/492.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21

Steffie

Opaque

Op maandag 15 april 2002 15:37 schreef ErikZ het volgende:
Kan je met die mazda ook de oldtimer cub winnen ?? Dat zou wel handig zijn, hoef ik niet zo'n vervelende oldtimer te kopen >:)
Barbaar, zo praat je niet over Shelby Cobra's of Ford GT40's :P
Op maandag 15 april 2002 18:35 schreef kRyPtO het volgende:
ennu steffie maakte eerst filmpies dan ging ie ff patsen hoe goed ie kon rijden :P (hij kan zeker wel goed rijden hoor)
Hehe, ik zal d'r ff een paar opnieuw uploaden. Meeste links zijn al tijden dood.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

De eerste 2 filmpjes zijn het meest geslaagd. Tenminste dat vind ik, want gecontroleerd driften is waar dit spel voor mij om draait :Y)

Codec voor alle filmpjes: DivX 3.11a

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_ls_r33+r34.jpg
gt3_ls_r33+r34.avi
Lengte: 271sec.
Grootte: 23.5MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_r5_denso_bumperview.jpg
gt3_r5_denso_bumperview.avi
Lengte: 105sec.
Grootte: 10.8MB

<hr>

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_mr_db7.jpg
gt3_mr_db7.avi
Lengte: 78sec.
Grootte: 10.2MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_r5_denso.jpg
gt3_r5_denso.avi
Lengte: 115sec.
Grootte: 9.92MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_ah_supra.jpg
gt3_ah_supra.avi
Lengte: 96sec.
Grootte: 11.0MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_cobra.jpg
gt3_cobra.avi
Lengte: 23sec.
Grootte: 3.59MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_df_astra.jpg
gt3_df_astra.avi
Lengte: 130sec.
Grootte: 14.3MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_ls_r34.jpg
gt3_ls_r34.avi
Lengte: 82sec.
Grootte: 10.9MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_mr_cobra.jpg
gt3_mr_cobra.avi
Lengte: 55sec.
Grootte: 6.94MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_mr_db7-2.jpg
gt3_mr_db7-2.avi
Grootte: 10.3MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_ls_r34-2.jpg
gt3_ls_r34-2.avi
Lengte: 98sec.
Grootte: 8.21MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_gv_viper-gts-r.jpg
gt3_gv_viper-gts-r.avi
Lengte: 69sec.
Grootte: 9.15MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_ia-8.jpg
gt3_ia-8.avi
Grootte: 7.35MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_r246_zexel.jpg
gt3_r246_zexel.avi
Lengte: 97sec.
Grootte: 12.2MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_r34_braketest.jpg
gt3_r34_braketest.avi
Lengte: 32sec.
Grootte: 3.97MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_r34_burnout-1.jpg
gt3_r34_burnout-1.avi
Lengte: 38sec.
Grootte: 3.61MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_r34_burnout-2.jpg
gt3_r34_burnout-2.avi
Lengte: 48sec.
Grootte: 4.49MB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/steffie/videos/gt3_tm_r34.jpg
gt3_tm_r34.avi
Lengte: 125sec.
Grootte: 11.7MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_rome_elise.jpg
gt3_rome_elise.avi
Lengte: 92sec.
Grootte: 9.18MB

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_intro.jpg
gt3_intro.avi
Lengte: 217sec.
Grootte: 24.18MB

Helaas heeft de drummer van Feeder zelfmoord gepleegd, dus zo goed als deze intro zal het nooit meer worden ;(

Tiff Needell eat your heart out! :P En voor de rest, enjoy the smell of burned rubber :o

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op dinsdag 16 april 2002 05:23 schreef Steffie het volgende:

snip
Doe je dit met je controller of heb je een stuur? :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op dinsdag 16 april 2002 05:23 schreef Steffie een verhaal.
kijk dat bedoel ik dus :P
de meeste heb ik trouwens al gezien maar er zitten wat nieuwe bij zal vanmiddag ff kijken, het zal wel weer een feest zijn. :)

ik ga denk ook maar ff een keer filmpjes maken, moet dan ff zo'n s video kabel kopen.
bij psxshop.nl zijn die te koop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Laatst online: 07-02 15:35
Helaas heeft de drummer van Feeder zelfmoord gepleegd, dus zo goed als deze intro zal het nooit meer worden ;(
Ik was toch altijd voorstander geweest van de Japanse intro's . Vond de originele GT-Theme (kwam voor in alle delen van GT) leuker.
Maar smaken verschillen :)

Coole filmpjes trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 07:19 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Volgens mij verpest een stuur de echte feeling van gt3 :) , ik denk dat een controller toch wel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op dinsdag 16 april 2002 07:19 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Controller, gewoon met het d-pad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:35

Sharky

Skamn Dippy!

was btw jullie favoriete wagen?
bij mij nismo 400R duidelijk op 1, daarna volledig getunede altezza...

edit: vandaag toevallig nog ff GT1 gespeeld...muziek in dat spel is echt veel beter. ook de muziek en geluidjes in de menu's is stukken beter dan in 3

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op dinsdag 16 april 2002 14:26 schreef sharkyOnline het volgende:
was btw jullie favoriete wagen?
bij mij nismo 400R duidelijk op 1, daarna volledig getunede altezza...
De standaard Nissan Skyline R34, eventueel met instelbare bak, full LSD control en simulation tires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik moet nu nog een europese auto kopen , maar welke is dan het best aan te raden ? Die ruf lijkt me wel wat, kan je veel races mee rijden of die aston martin :)
Maar is nou echt aan te raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op woensdag 17 april 2002 14:24 schreef ErikZ het volgende:
Ik moet nu nog een europese auto kopen , maar welke is dan het best aan te raden ? Die ruf lijkt me wel wat, kan je veel races mee rijden of die aston martin :)
Maar is nou echt aan te raden ?
Ligt er aan welke races. Een DB7 of een Vanquish zullen mijn stijl het beste liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24705

Wie weet een goede NA-car?
Geld speelt geen rol *D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Er zou toch ook in Europa een add-on voor GT3 komen (autoshow Geneve)?

Screenshotje van de JPN-versie (Tokyo Motorshow):
Afbeeldingslocatie: http://www.planetps2.com/gts/gtc/images/screenshots/highres/32.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 05 mei 2002 19:17 schreef rtw2001 het volgende:
Wie weet een goede NA-car?
Geld speelt geen rol *D .
Er zijn er zat, ik heb er 47 in m'n garage staan :)
Paar van m'n favo's:
Polyphony 001
Esperante GTR-1
Clio Sport Race Car
Viper GTS
Viper GTS-R Team Oreca
Vertigo Race Car
Astra Touring Car
CLK Touring Car (D2 AMG Mercedes)
FTO GP Version R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:48
Een echt goeie NA vond ik die Nissan R390 road car (met veel andere auto's kon ik geen NA races rijden), owned de auto's waar tegen je rijd :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

vraagje: ik wil de MR cup rijden, maar welke auto's zijn MR... en hoe kan je dat zien... ik snap er geen drol van iig

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 18 mei 2002 11:34 schreef Slasher het volgende:
vraagje: ik wil de MR cup rijden, maar welke auto's zijn MR... en hoe kan je dat zien... ik snap er geen drol van iig
Bij de eerste versie's kon je altijd een auto kiezen en dan zag je links onderin een geel vierkant waarin staat 4WD (vierwiel) FR (Front wiel) MR (Achter wiel)

Bij gt3 weet ik dit dus niet want die heb ik niet ;(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op zaterdag 18 mei 2002 11:44 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Bij de eerste versie's kon je altijd een auto kiezen en dan zag je links onderin een geel vierkant waarin staat 4WD (vierwiel) FR (Front wiel) MR (Achter wiel)

neej, dat is FF (voorwiel) en FR (achterwiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55508

Op zaterdag 18 mei 2002 11:34 schreef Slasher het volgende:
In je garage kan je als je op 'start' drukt je auto's op allerlei eigenschappen sorteren. Daar staat ook ergens 'drive' tussen, dan wordt je lijst aangepast en staat achter elke auto wat voor aandrijving hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04

dominic

will code for food

Op zaterdag 18 mei 2002 12:07 schreef dab-erwt het volgende:

[..]

In je garage kan je als je op 'start' drukt je auto's op allerlei eigenschappen sorteren. Daar staat ook ergens 'drive' tussen, dan wordt je lijst aangepast en staat achter elke auto wat voor aandrijving hij heeft.
Kan ook sneller door op R2 te drukken, dan sorteert hij hem niet maar kun je spec. voor spec. weergeven.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ja, dat weet ik allemaal, maar ik moet een auto kopen en dat moet een midship-engine auto wezen en dat staat nergens aangegeven dus ik weet ook niet wat voor auto's aan die eigenschap voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04

dominic

will code for food

Op maandag 20 mei 2002 11:50 schreef Slasher het volgende:
ja, dat weet ik allemaal, maar ik moet een auto kopen en dat moet een midship-engine auto wezen en dat staat nergens aangegeven dus ik weet ook niet wat voor auto's aan die eigenschap voldoen
Als je bij de specs van een auto bij de dealer gaat kijken (Klik op de auto, klik op SPEC) staat er altijd FF, FR, MR of 4wd ergens onderaan aangegeven, waarbij MR dus je midship engine rear drive is.

Tip: Lotus esprit SE, Honda NSX zijn erg lekkere MR's.

Meer uitleg:

FF = Front Engine, Front Drive
FR = Front Engine, Rear Drive
MR = Midship Engine, Rear Drive
4WD = Vierwiel aandrijving.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op maandag 20 mei 2002 11:54 schreef dominicbout het volgende:

[..]

Als je bij de specs van een auto bij de dealer gaat kijken (Klik op de auto, klik op SPEC) staat er altijd FF, FR, MR of 4wd ergens onderaan aangegeven, waarbij MR dus je midship engine rear drive is.

Tip: Lotus esprit SE, Honda NSX zijn erg lekkere MR's.

Meer uitleg:

FF = Front Engine, Front Drive
FR = Front Engine, Rear Drive
MR = Midship Engine, Rear Drive
4WD = Vierwiel aandrijving.
kay... thanx, zijn zeker niet zoveel auto's met MR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:13
Ik haal het topic weer een beetje omhoog met deze vraag:

Ik heb wel eens als ik een streetrace met iemand aan het houden ben en ik opeens een mooie slip met "O" maak, dat hij als de bak compleet stilstaat nog eens een 360 maakt.
Ik heb dit al 3 keer gehad, maar ik wil het zelf kunnen. Kan dat, of is dat gewoon een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 juni 2002 15:22 schreef internetinfo het volgende:
Ik haal het topic weer een beetje omhoog met deze vraag:

Ik heb wel eens als ik een streetrace met iemand aan het houden ben en ik opeens een mooie slip met "O" maak, dat hij als de bak compleet stilstaat nog eens een 360 maakt.
Ik heb dit al 3 keer gehad, maar ik wil het zelf kunnen. Kan dat, of is dat gewoon een bug?
Zou denk ik wel kunnen, mits je de ASM en de traction control uitzet. Als die aan staan kunnen de wielen niet of nauwelijks spinnen vanuit stilstand, laat staan dat je een 360 kunt doen.

Zet die twee dus even uit en probeer het es. Ben zelf ook wel benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op zaterdag 29 juni 2002 20:04 schreef ncgq.prophet het volgende:

[..]

Zou denk ik wel kunnen, mits je de ASM en de traction control uitzet. Als die aan staan kunnen de wielen niet of nauwelijks spinnen vanuit stilstand, laat staan dat je een 360 kunt doen.

Zet die twee dus even uit en probeer het es. Ben zelf ook wel benieuwd ;)
Wat moet ik proberen?
Dat is het probleem juist. Ik heb ASM en TCS aan staan en dat gebeurt het ook ( :? ), maar het gebeurt als je een willekeurige snelheid hebt en dan met de handrem een slip maakt.
Als je dan stil staat en weg wil rijden, maakt hij soms een 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Hoppa, met de punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
En weer een schop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Dat is toch ook vrij normaal. Als je dan weer gas geeft en je toerental helemaal is weggezakt, maar je nog wel een aanzienlijke snelheid hebt voor de versnelling waarin je rijdt, dan is het logisch dat je spint. Simpelweg omdat die je dan binnen een heel kleine tijd een groot deel van de powercurve van je motor voorbij schiet. En die kracht wordt dan overgebracht op de aandrijving. Daar helpt geen enkel traction control systeem tegen.

Wanneer je optrekt moet je dat ook doen door gedosseerd gas te geven en niet in een keer die knop door het chassis van de controller rammen :P Die knoppen zijn bij de DualShock2 controller niet voor niets analoog.

En met ASM en TCS aan leer je nooit fatsoenlijk rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op dinsdag 02 juli 2002 18:49 schreef Steffie het volgende:
Dat is toch ook vrij normaal. Als je dan weer gas geeft en je toerental helemaal is weggezakt, maar je nog wel een aanzienlijke snelheid hebt voor de versnelling waarin je rijdt, dan is het logisch dat je spint. Simpelweg omdat die je dan binnen een heel kleine tijd een groot deel van de powercurve van je motor voorbij schiet. En die kracht wordt dan overgebracht op de aandrijving. Daar helpt geen enkel traction control systeem tegen.

Wanneer je optrekt moet je dat ook doen door gedosseerd gas te geven en niet in een keer die knop door het chassis van de controller rammen :P Die knoppen zijn bij de DualShock2 controller niet voor niets analoog.

Je begrijpt me verkeerd, als ik zo'n slip maak en ik sta stil dus de toeren zijn ook weer gezakt en ik wil weg rijden of ik draai het stuur, dan doet hij dat opeens :?

Enne,
Op zaterdag 29 juni 2002 20:07 schreef internetinfo het volgende:
Ik heb ASM en TCS aan staan en dat gebeurt het ook ( :? )
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 22:33 schreef internetinfo het volgende:

Je begrijpt me verkeerd, als ik zo'n slip maak en ik sta stil dus de toeren zijn ook weer gezakt en ik wil weg rijden of ik draai het stuur, dan doet hij dat opeens :?
Ik denk dat het een bug is, als een auto zonder gas te geven door alleen sturen al een 360 kan maken is er iets niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op dinsdag 02 juli 2002 22:44 schreef dab-erwt het volgende:

[..]

Ik denk dat het een bug is, als een auto zonder gas te geven door alleen sturen al een 360 kan maken is er iets niet goed...
Wel een wrede bug >:)

Ik wil het zelf kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Maak eens een filmpje dan, want ik begrijp er niets van. En ik bedoelde juist dat je ASM en TCS zowieso uit moet zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op dinsdag 02 juli 2002 23:13 schreef Steffie het volgende:
Maak eens een filmpje dan, want ik begrijp er niets van. En ik bedoelde juist dat je ASM en TCS zowieso uit moet zetten ;)
Eerst even een cam regelen dan.
Maar het ziet er heel wreed uit, dat kan ik je wel vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Ik weet hoe het moet!

Er zijn twee mogelijkheden:

• Ga met de achterkant tegen een muur staan. Geef gas naar achter met het stuur naar rechts. Wanneer hij een beetje gaat draaien, geef je gas naar voren, maar houdt je de reverse ook in.

• Ga op een recht stuk staan en gooi je stuur naar rechts. Druk dan tegelijk op reverse en naar voren.

Je hebt hier voor nodig:

• een auto die zo instabiel als de nete is :)
• geduld, want het lukt niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30794

Op dinsdag 16 april 2002 05:23 schreef Steffie het volgende:
De eerste 2 filmpjes zijn het meest geslaagd. Tenminste dat vind ik, want gecontroleerd driften is waar dit spel voor mij om draait :Y)

Codec voor alle filmpjes: DivX 3.11a

[afbeelding]
gt3_ls_r33+r34.avi
Lengte: 271sec.
Grootte: 23.5MB

[afbeelding]
gt3_r5_denso_bumperview.avi
Lengte: 105sec.
Grootte: 10.8MB

<hr>

[afbeelding]
gt3_mr_db7.avi
Grootte: 10.2MB

[afbeelding]
gt3_r5_denso.avi
Lengte: 115sec.
Grootte: 9.92MB

[afbeelding]
gt3_ah_supra.avi
Lengte: 96sec.
Grootte: 11.0MB

[afbeelding]
gt3_cobra.avi
Lengte: 23sec.
Grootte: 3.59MB

[afbeelding]
gt3_df_astra.avi
Lengte: 130sec.
Grootte: 14.3MB

[afbeelding]
gt3_ls_r34.avi
Grootte: 10.9MB

[afbeelding]
gt3_mr_cobra.avi
Lengte: 55sec.
Grootte: 6.94MB

[afbeelding]
gt3_mr_db7-2.avi
Grootte: 10.3MB

[afbeelding]
gt3_ls_r34-2.avi
Lengte: 98sec.
Grootte: 8.21MB

[afbeelding]
gt3_gv_viper-gts-r.avi
Lengte: 69sec.
Grootte: 9.15MB

[afbeelding]
gt3_ia-8.avi
Grootte: 7.35MB

[afbeelding]
gt3_r246_zexel.avi
Lengte: 97sec.
Grootte: 12.2MB

[afbeelding]
gt3_r34_braketest.avi
Lengte: 32sec.
Grootte: 3.97MB

[afbeelding]
gt3_r34_burnout-1.avi
Lengte: 38sec.
Grootte: 3.61MB

[afbeelding]
gt3_r34_burnout-2.avi
Lengte: 48sec.
Grootte: 4.49MB

[afbeelding]
gt3_tm_r34.avi
Lengte: 125sec.
Grootte: 11.7MB

[afbeelding]
gt3_rome_elise.avi
Lengte: 92sec.
Grootte: 9.18MB

[afbeelding]
gt3_intro.avi
Lengte: 217sec.
Grootte: 24.18MB

Tiff Needell eat your heart out! :P En voor de rest, enjoy the smell of burned rubber :o
ff redelijk offtpic.. heb jij die gt3 filmpjes van mij nog? toen heete ik pc-ice..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op donderdag 04 juli 2002 00:34 schreef Appel het volgende:

[..]

ff redelijk offtpic.. heb jij die gt3 filmpjes van mij nog? toen heete ik pc-ice..?
Weet ik zo niet. Was dat een brak filmpje van een Astra tegen een Skyline op Grand Valley en gemaakt met een digicam? Zoja, dan heb ik die nog, verder alleen filmpjes van mijzelf. Overigens is de helft van die filmpjes alweer down :)
Op woensdag 03 juli 2002 23:42 schreef internetinfo het volgende:
Ik weet hoe het moet!

Er zijn twee mogelijkheden:

• Ga met de achterkant tegen een muur staan. Geef gas naar achter met het stuur naar rechts. Wanneer hij een beetje gaat draaien, geef je gas naar voren, maar houdt je de reverse ook in.

• Ga op een recht stuk staan en gooi je stuur naar rechts. Druk dan tegelijk op reverse en naar voren.

Je hebt hier voor nodig:

• een auto die zo instabiel als de nete is :)
• geduld, want het lukt niet altijd.
Zonet even geprobeerd. Het enige wat er gebeurd is dat je een burnout in de vorm van een 360 graden draai maakt. Tenminste dat gebeurt er met een opgefokte Skyline R33 :Y)
Ik ging dus stilstaan op een rechtstuk, vervolgens achteruit ingedrukt en nadat die auto begon te bewegen direkt het gas er vol op. Ik kan hieraan echt niets vreemds ontdekken. Behalve dat m'n gearbox heel blijft, in real-life mag je met een ontvetter alle olie wegpoetsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30794

Op donderdag 04 juli 2002 04:01 schreef Steffie het volgende:

[..]

Weet ik zo niet. Was dat een brak filmpje van een Astra tegen een Skyline op Grand Valley en gemaakt met een digicam? Zoja, dan heb ik die nog, verder alleen filmpjes van mijzelf. Overigens is de helft van die filmpjes alweer down :)
[..]
lamaar hangen dan :) dit was een van de filmpjes die ik kwijt ben :(

[topic=377276/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op donderdag 04 juli 2002 04:01 schreef Steffie het volgende:

[..]

[..]

Zonet even geprobeerd. Het enige wat er gebeurd is dat je een burnout in de vorm van een 360 graden draai maakt. Tenminste dat gebeurt er met een opgefokte Skyline R33 :Y)
Ik ging dus stilstaan op een rechtstuk, vervolgens achteruit ingedrukt en nadat die auto begon te bewegen direkt het gas er vol op. Ik kan hieraan echt niets vreemds ontdekken. Behalve dat m'n gearbox heel blijft, in real-life mag je met een ontvetter alle olie wegpoetsen :P
Probeer het eens met de Vertigo race car. Daarmee is het mij voor het eerst gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Op zaterdag 18 mei 2002 11:44 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

FR= achterwiel aandrijving. motor voorin
FF= voorwiel aandrijving. motor voorin
MR= achterwiel aandrijving. Motor midden in
4wd=alle vier de wielen. motor.....

leek mij??? correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Is er ergens ook een overzicht van alle wagens met de kosten?

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Weet iemand bij welke race ik die formule1 auto zeker kan winnen?! Dat is echt nog het enige "toernooi" wat ik moet rijden dan heb ik de Gran Turismo mode uitgespeeld en bijna het hele spel, ik zit nu op 76% ongeveer.... Want er zijn races waar je zo'n draaicirkel krijgt en dan staat ie er wel bij maar ik win hem echt standaard NIET gewoon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toelet schreef op 15 september 2002 @ 16:29:
Weet iemand bij welke race ik die formule1 auto zeker kan winnen?! Dat is echt nog het enige "toernooi" wat ik moet rijden dan heb ik de Gran Turismo mode uitgespeeld en bijna het hele spel, ik zit nu op 76% ongeveer.... Want er zijn races waar je zo'n draaicirkel krijgt en dan staat ie er wel bij maar ik win hem echt standaard NIET gewoon ...
Er is volgens mij geen race waar je zeker een F1 wint, maar ik heb er een gewonnen op de speedway endurance en een seatle endurance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
toelet schreef op 15 September 2002 @ 16:29:
Save voor de laatste race, start dan de laatste race uit die serie en quit em meteen, je verliest maar (neem ik aan) hebt punten genoeg om toch dat kampioenschap te winnen. Win je de F1 niet laad dan het spel opnieuw en dan zelfde verhaal weer.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Overzichtje? Iemand... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-07 11:18
Zit er een formule 1 auto in GT3?!? ik heb dat ding nog nooooooit gezien joh, waar en hoe kan ik die winnen, ik heb alle licenses enzo en een super-brute kar dus dat moet wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Ja niet letterlijk zo een F1 wagen als Schumacher, maar zo een super ding die de 24-h Le Mans ook rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T7D_Sneezy schreef op 15 september 2002 @ 20:20:
Zit er een formule 1 auto in GT3?!? ik heb dat ding nog nooooooit gezien joh, waar en hoe kan ik die winnen, ik heb alle licenses enzo en een super-brute kar dus dat moet wel goedkomen.
Het is geen echte F1 maar het heeft de vorm van een F1 met andere sponsoren enzo, maar hij gaat wel hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Roland schreef op 15 september 2002 @ 20:26:
Ja niet letterlijk zo een F1 wagen als Schumacher, maar zo een super ding die de 24-h Le Mans ook rijden.
Wat is dit dan?

Afbeeldingslocatie: http://test.gt3times.com/images/gt3times/cardata/167.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die zit dan alleen in de japanse/usa versie, deze moeten wij het meedoen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/granturismo%20002%20(Small).jpg

Tevens zit er nog een Polyphony002 in, maar die is kwa control net iets minder imho

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

:*) Oeps... Sorry

Pagina: 1