Was ik dus vandaag op de technishow, stond daar een mooie state of the art CNC frees
Dus ik beetje lullen met die man enzo, uiteindelijk gevraagd of hij niet iets op verzoek kan maken. Dat kon maar dan moest ik wel cad files ervan hebben, en laat ik die nou net op een floppy in me binnenzak hebben 
Dus hij floppy in dat ding, beetje instellingen tweaken enzo, enfin dit is dus het resultaat (het is niet mijn blok, ik heb geen cam)

Mijn blok is van alu
Me is natuurlijk heel blij
Nou kan ik ook toevallig aan aantal blokken in productie nemen, mits daar natuurlijk intresse voor is, ik verwacht dat de prijs van een kan en klaar blok zo'n 50 euro is incl verzendkosten. De blokken worden dan van koper gemaakt.
Dus hij floppy in dat ding, beetje instellingen tweaken enzo, enfin dit is dus het resultaat (het is niet mijn blok, ik heb geen cam)

Mijn blok is van alu
Me is natuurlijk heel blij
Nou kan ik ook toevallig aan aantal blokken in productie nemen, mits daar natuurlijk intresse voor is, ik verwacht dat de prijs van een kan en klaar blok zo'n 50 euro is incl verzendkosten. De blokken worden dan van koper gemaakt.