Beeldscherm gaat hangen!!!!

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik heb dus een Creative TNT2 Ultra met de 6.26 drivers. (de eerste versie met tv-out)

NU was ik net een half uurtje bezig met UT slaat het beeld vast (niet de PC wat geluid + effecten ging gewoon door).

Weet iemand hoe dit komt en hoe je het oplost???

Mijn PC is alsvolgt:

1x T-Bird 900MHz (op 900 standaard dus)
1x Abit KT7-RAID
1x 300 Watt voeding

1x Maxtor 4 GB
1x IBM 13.5 GB
blablabla

Any???

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-08 11:17

Defspace

Administrator

Tja, het is een beetje voorbarige conclusie om te zeggen dat niet je pc hangt omdat je geluid nog doorgaat. Meestal wordt er als iets in windows nog niet hangt :) het buffertje van geluid nog gewoon leeggegooid.
Overigens lijkt het me een typische memory leak van windows. Kan je weinig aan doen. Heeft meestal te maken met drivers (en windows :) Kijk het nog even aan. Probeer nog een oudere of nieuwere driver. Voor je meeste hardware. (heb je de ut 4.28 patch, die zou ook nog wel kunnen helpen. Zijn toch wat bugfixes voor de AMD procs in opgelost.
Suc6...

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Bedankt voor je advies

Maar dat ding ging dus niet hangen want drukte ik op CTRL dan hoorde ik de speler in de game gewoon springen. En gewoon lopen e.d.

Maar bedankt ik zal wel weer ff verder knutselen.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik heb altijd begrepen dat de 6serie drivers alleen voor geforce's zijn, dus probeer eens een 5 serie.

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 02:02
nee, dat is niet waar, de detonator3 draait gewoon op TNT2...alleen de verbeteringen zijn alleen op de GeForce gericht..