mijn amd k6 heeft een metallen kapje op de boven kant zo kan ik geen core vinden waar moet ik de koelerpasta op doen
Gewoon op dat metalen kapje moet je je koelpasta doen. Dat metalen kapje staat rechtstreeks in verbinding met je core. Koel je het kapje, dan koel je je core dus.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
gewoon koelsmurrie op het metalen kapje smeren, ik heb er ook nog een staan en die draait zo perfekt, idle 32 graden
[edit]
sjit te laat
[edit]
[edit]
sjit te laat
[edit]
Verwijderd
Zo'n kapje werkt hetzelfde (of beter gezegd IS hetzelfde) als de heatspreader op de P!!!Tualatin, de Celeron Tualatin en de P4, dus je kan je koelsmuck gewoon op de spreader smeren
bouw em in, druk je voorhoofd tegen t ding en zet em 10 sec aan, vervolgens leg je een transparant velletje op je spiegel, en trek je de contouren op je voorhoofd over op het velletje
SIM-PEL
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
athlon tb 1400
aopen hq08
1400@1536
fsb=146
idle=30
stressed=42
omgeving=22
met kut standaard kast
1400@1400
fsb=130
idle=46
stressed=59
omgeving=22
aopen hq08
1400@1536
fsb=146
idle=30
stressed=42
omgeving=22
met kut standaard kast
1400@1400
fsb=130
idle=46
stressed=59
omgeving=22
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAOp vrijdag 12 april 2002 20:41 schreef Atgast het volgende:
bouw em in, druk je voorhoofd tegen t ding en zet em 10 sec aan, vervolgens leg je een transparant velletje op je spiegel, en trek je de contouren op je voorhoofd over op het velletjeSIM-PEL
Dit gaat nergens over...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()