* Ik weet niet als dit het goede forum is want ik weet eigenlijk niet eens wat het is
*
Hallo,
Bij apparaatbeheer (windows xp) staat er als volgt:
Apparaat type -> Overige apparaten
Fabrikant -> onbekend
Locatie -> PCI-sleuf 4 (PCI-bus 0, apparaat 12, functie 0)
Apparaatstatus ->
Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1)
Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.
wat heb ik al geprobeert
1) Windows XP de drivers laten zoek. Hij vond er geen
2) Apparaat verwijderen en computer opnieuw opstarten, resultaat hij vond hem opnieuw maar kon geen nieuwe drivers vinden
3} gezocht in Microsoft Knowledfe base; Antwoord een of andere HP driver downloaden, heb ik gedaan maar computer vond hem niet.
Mijn DVD-Rom werkt niet en op internet zag ik iemand anders met een vergelijkbaar probleem waarbij de cd-rom niet correct werkte maar bij apparaatbeheer/dvd-rom weergeeft dat ie goed werkt
Iemand antwoord want ik snap er niks van
Hallo,
Bij apparaatbeheer (windows xp) staat er als volgt:
Apparaat type -> Overige apparaten
Fabrikant -> onbekend
Locatie -> PCI-sleuf 4 (PCI-bus 0, apparaat 12, functie 0)
Apparaatstatus ->
Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1)
Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.
wat heb ik al geprobeert
1) Windows XP de drivers laten zoek. Hij vond er geen
2) Apparaat verwijderen en computer opnieuw opstarten, resultaat hij vond hem opnieuw maar kon geen nieuwe drivers vinden
3} gezocht in Microsoft Knowledfe base; Antwoord een of andere HP driver downloaden, heb ik gedaan maar computer vond hem niet.
Mijn DVD-Rom werkt niet en op internet zag ik iemand anders met een vergelijkbaar probleem waarbij de cd-rom niet correct werkte maar bij apparaatbeheer/dvd-rom weergeeft dat ie goed werkt
Iemand antwoord want ik snap er niks van