Toon posts:

Terratec 1024 A3D Probz.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit onderwerp is al vaak langs geweest, maar ik heb via de search niets kunnen vinden, wat voor mij van belang kon zijn.

Ik heb deze kaart op allerlei manieren geïnstalleerd; met de terratec drivers, de Hercules fortissimo II drivers enz. Hij doet het eigenlijk perfect, alleen het bekende A3D wil niet werken. Ik zie namelijk tijdens het opstarten van bijv. CS geen sensaura logo. Ook al heb ik het wel ingeschakeld. Het spel loopt niet vast, maar er is gewoon geen verschil in geluid bij "a3d aan" of "'a3d uit".

Alle adviezen heb ik al geprobeerd, maar het wil gewoon niet werken onder Win2000. Trouwens, tijdens het installeren van de Hercules driver, moest ik een aantal bestandjes hebben, van de Terratec driver. Ik weet niet of het daarom niet werkt.

Help me ;'( ;)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op vrijdag 12 april 2002 19:41 schreef Sneeuwbal het volgende:

Trouwens, tijdens het installeren van de Hercules driver, moest ik een aantal bestandjes hebben, van de Terratec driver. Ik weet niet of het daarom niet werkt.
Daar heb je het antwoord al .. niet die bestandjes selecteren maar gewoon program files/hercules/bla aangeven daar staan de goeie.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, er zit al voorruitgang in. Het sensaura logo komt al te voorschijn, maar dan ontstaat er meteen een programma fout.