Toon posts:

Alpha 8045T of een Swiftech MC462-A op een Epox8k3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke heatsink kan ik het beste kopen?

Een Alpha 8045T heatsink (nieuw) of een:

Swiftech MC462-A heatsink die 7 maanden oud is? Voor 50€

Voor op een Epox 8k3a+.

Weet iemand of die heatsinks er ook op passen want dat heb ik niet kunnen vinden?

Verwijderd

Ja past er op...
Ik heb de voorkeur voor een swiftech...maar in feite koelen ze even goed...

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Ik dacht eigenlijk dat die Swiftech zelfs iets beter presteerde?
Maar ik zou de Swiftech nemen, scheelt toch weer €25 ofzo :)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
Die Swiftech is duurder
kost zeker rond de 100euro (met fan), zonder fan issie 80 euro ofzo. de Alpha 8045 is maar euhm 52 euro bij oc sjop

Verwijderd

Die Alpha Past er ook niet op denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 20:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Die Alpha Past er ook niet op denk ik
Weet je dat zeker??

En ik ga regelmatig naar lanparties is een swiftech van 789gram daar wel geschikt voor?? Heb je dan geen kans dat hij je cpu eerder beschadigt?

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:12 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Weet je dat zeker??

En ik ga regelmatig naar lanparties is een swiftech van 789gram daar wel geschikt voor?? Heb je dan geen kans dat hij je cpu eerder beschadigt?
ja daar heb je eerder kans op,

ik zou zelf voor de alpha gaan want die is nieuw
vel suc6 met het kiezen ;)

Verwijderd

Neehoor..hij zit namelijk aan het mobo vast en niet aan de socket zelf, zal dus nooit zomaar afknappen!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:15 schreef garnage het volgende:

[..]

ja daar heb je eerder kans op,

ik zou zelf voor de alpha gaan want die is nieuw
vel suc6 met het kiezen ;)
Ik wil ook wel voor de Alpha gaan, maar ik weet niet zeker als hij op mijn moederbord past, dat is het probleem.

Want ik heb liever een nieuwe heatsink die even goed is voor de zelfde prijs als een tweede handse heatsink voor de zelfde prijs die even goed koelt snaps :)

Het fijnste zou zijn als er mensen waren die die heatsink's hebben en ook een Epox 8k3a+ hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:15 schreef NoStra het volgende:
Neehoor..hij zit namelijk aan het mobo vast en niet aan de socket zelf, zal dus nooit zomaar afknappen!
Ja, ik weet dat hij aan het moederbord vast zit, maar het is toch een zware koeler.

Verwijderd

tja...maar wat isnou 700 gram?? nix toch..

Verwijderd

ja kan ook de condesators verlennen maa ik geef je niet alle garantie dat het dan nog werkt maar de alpha koelt heel goed mijn xp1700@1900+ is idle 22graden en stessed 38 dat is wel koel met een voltage van 1.7

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:31 schreef NoStra het volgende:
tja...maar wat isnou 700 gram?? nix toch..
voor je core wel :( kheb er ervaring mee

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:33 schreef garnage het volgende:
ja kan ook de condesators verlennen maa ik geef je niet alle garantie dat het dan nog werkt maar de alpha koelt heel goed mijn xp1700@1900+ is idle 22graden en stessed 38 dat is wel koel met een voltage van 1.7
Ben niet van plan om te gaan verlennen.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:35 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ben niet van plan om te gaan verlennen.
nee snap ik ook wel dom van me je kan ook op de site van epox kijken

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Swiftech is beter, maar de pal is een stuk goedkoper. Kijk eens op http://www.overclockers.com/articles373/, daar hebben ze een hele degelijke manier om koelers te testen. Deze site zal ook zeggen dat de swiftech ietsie beter is, maar vergeet niet... Het gaat maar om een paar graden en relatief veel euro's ;)

Zelf lijkt me de thermaltake 7+ wel wat erg goedkoop en koelt nog beter.. Alleen heb ik nog geen zaakje gevonden die ze verkoopt.

Als voor de keuze 2e hands, maar wel even duur... Dan zeker voor de swiftech gaan, mits hij niet beschadigd is natuurlijk.

specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:42 schreef Laszlo het volgende:
Swiftech is beter, maar de pal is een stuk goedkoper. Kijk eens op http://www.overclockers.com/articles373/, daar hebben ze een hele degelijke manier om koelers te testen. Deze site zal ook zeggen dat de swiftech ietsie beter is, maar vergeet niet... Het gaat maar om een paar graden en relatief veel euro's ;)

Zelf lijkt me de thermaltake 7+ wel wat erg goedkoop en koelt nog beter.. Alleen heb ik nog geen zaakje gevonden die ze verkoopt.
Prijs is voor mij hetzelfde zoals je ziet.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:42 schreef Laszlo het volgende:

in groningen verkopen/verkochten ze die wel

• Laszlo

Laszlo

Grrrrrr....

Op zaterdag 13 april 2002 11:43 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Prijs is voor mij hetzelfde zoals je ziet.
ik zag het net te laat, maar ik had mijn reactie al aangepast. :)

specs

Verwijderd

ik heb op de site van exop geken en die van de oc-shop en volgens mij past die alpha wel gewoon

P.S. waar woon mischien kan ik je helpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:54 schreef garnage het volgende:
ik heb op de site van exop geken en die van de oc-shop en volgens mij past die alpha wel gewoon

P.S. waar woon mischien kan ik je helpen ;)
Kmoet het 100% zeker weten anders zit ik daar dadelijk.

• Laszlo

Laszlo

Grrrrrr....

Check de site van Microforge (de fabrikant)!

ik wilde ook weten of die op mijn mobo paste voordat ik hem kocht... Es kijken ... Hier:

http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html

edit
erm... hij staat er dus niet tussen... |:(
ik ga weer terug naar bed..
/edit

specs

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Wat dacht je van iets anders :? zoiets bv: (heb ik eigenlijk voor mezelf uitgezocht maar misschien heb jij er ook wat aan)

Case FAN (60 x 25) Papst 612 NGML € 18,16
1 Swiftech MCX370 Silent (Athlon/P3) € 51,88
1 Cooling Pasta Arctic Silver 3 Compound (3 gr.) 7,95
Subtotaal incl. BTW: € 77,99

Bij perfect-systems, en met die Papst fan produceert het maar 19dB(a) :o

Verwijderd

ik heb de maten opgemeten ik verwerk ze nog wel netjes ik moet nu eerst weg dan zorg ik wel dat je ze krijgt ;)

p.s. veel suc6 met eten :o

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 12:45 schreef garnage het volgende:
ik heb de maten opgemeten ik verwerk ze nog wel netjes ik moet nu eerst weg dan zorg ik wel dat je ze krijgt ;)

p.s. veel suc6 met eten :o
Als je nou 10 seconden langer online was gebleven kon je het vertellen aan mij want ik ging online toen jij offline ging.

Verwijderd

Heb ook eens een test gelezen, dat de swiftech beter koelt zonder casefans... en sneller terug is naar de idle temp.

moet je maar eens zoeken.. (search)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 12:58 schreef Mr.WWW het volgende:
Heb ook eens een test gelezen, dat de swiftech beter koelt zonder casefans... en sneller terug is naar de idle temp.

moet je maar eens zoeken.. (search)
LOL beter koelt zonder casefan kan nooit.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 12:52 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Als je nou 10 seconden langer online was gebleven kon je het vertellen aan mij want ik ging online toen jij offline ging.
hahahaha het is af ik heb het een beetje overzichtelijk gemaakt
Pagina: 1