Verwijderd
Volgens mij moet dit lukken, alleen moet die weerstand van het bovenste LED-je niet 100 Ohm zijn? Check voor de zekerheid in ieder geval ff www.fanbus.com
mm, zo te zien wel
maar ik zal nog eens goed kijken
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Gewoon 2 weerstanden achter elkaar zetten die beide 470 Ohm opleveren. Dan kan je gewoon dit schema gebruiken:
hmmzzz anders had ik dat ook wel gedaan meneer
maar kep nie genoeg ohm's dus daarom vroeg ik of deze oplossing kon 
heb ik btw niet last van dat de weerstandjes op de leds en de fans werken? daar ben ik bang voor
omdat ze allebij op de zelfde + zitten... ?
heb ik btw niet last van dat de weerstandjes op de leds en de fans werken? daar ben ik bang voor
Je hebt de kans dat de stroom kiest voor de makkelijkste weg, dus de weg zonder weerstanden.Op vrijdag 12 april 2002 19:40 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmmzzz anders had ik dat ook wel gedaan meneermaar kep nie genoeg 470 ohm's dus daarom vroeg ik of deze oplossing kon
heb ik btw niet last van dat de weerstandjes op de leds en de fans werken? daar ben ik bang vooromdat ze allebij op de zelfde + zitten... ?
Verwijderd
kerels kijk ff naar die note die op de afbeelding van rave17 staatOp vrijdag 12 april 2002 19:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
trug naar de ontwerp tafel (paint)
Leds may share resistor on common leg as they will never be on at the same time...
dus je hebt per schakelaar 1 resistor nodig
alweer naar paintOp vrijdag 12 april 2002 19:52 schreef badpinguin het volgende:
[..]
kerels kijk ff naar die note die op de afbeelding van rave17 staat
Leds may share resistor on common leg as they will never be on at the same time...
dus je hebt per schakelaar 1 resistor nodig
Zeg je hebt nu 3 posts achter elkaar en daarboven ook al 2. Blijven we *schoppen*Op vrijdag 12 april 2002 20:11 schreef MasterOverdrive het volgende:
*schop* nou? 1 antwoord is genoeg, werkt die van hierboven?
Volgens mij moet dit wel werken. Als ik het zo bekijk.
jaaaah beetje dingen die ik ontdek posten heOp vrijdag 12 april 2002 20:50 schreef Rave17 het volgende:
Kan niet, als er één LED brand dan brand de andere ook
Pagina: 1