[GF4mx460] Tv Out werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 11:40
Ik ben nu in bezit van een Nvidia GeForce 4 met tv-out.
Die kun je bestuuren met Nvidia Nview.
Als ik in het config schermpje kijk heb ik geen suport voor deze modus voor 2 monitoren of 1 monitor en 1 tv
Het heeft gewerkt!

Na een schone instalatie op mn P4(2ghz).
Winxp pro erop en vevolgens geen ondersteuning voor Nview.
Alle laatste drivers staan er nu op en de aansluitingen zijn goed.

Het probleem is dus dat ik de Nview modus niet kan inschakelen(ze zijn grijs en niet aan te vinken)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb je dan de tv erbij aangesloten. Ik kan die optie bij mij alleen kiezen als de tv erbij aangesloten is. Maar ik heb dan ook geen MX.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Animal
Op vrijdag 12 april 2002 19:17 schreef C}{@0$ het volgende:
Heb je dan de tv erbij aangesloten. Ik kan die optie bij mij alleen kiezen als de tv erbij aangesloten is. Maar ik heb dan ook geen MX.
De tv is aangesloten.
en alle kabels zijn zeker weten correct

maar als men tv er niet aan zat aangesloten, dan zou ik het toch nog kunnen en-ablen (hoe kan die kaart weten dat er een tv aan zit)

• Animal
Ik wil nog eens screenshotje plaatsen maar ik ben die site kwijt hoe je dat kon doen(die opload site)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 19:18 schreef dave01 het volgende:
maar als men tv er niet aan zat aangesloten, dan zou ik het toch nog kunnen en-ablen (hoe kan die kaart weten dat er een tv aan zit)
Er zit een stekker in en er zal vast wel wat stroom door het kabeltje gaan. Ik kan hem iig alleen inschakelen als er een stekker in zit. Anders is die optie niet mogelijk. Maar ik kan het beeldscherm en de tv dan ook niet gelijk aandoen.

www.endoria.net/upload

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Ik heb een GeForce 2 MX, ik heb ff voor je gekeken hoe het bij mij zit. Zonder m'n tv erbij is bij nView zoongeveer alles grijs. De optie die dan ingeschakeld is is [Standaard (nview uitgeschakeld)]. Als ik m'n tv aansluit, is de rest wel geenabled. Als jij dat doet en je ziet je tv niet bij NView, reset dan terwijl je je tv op de TV-OUT laat staan.
Kan het nu wel? Ja? Probleem opgelost. Nee? Vink dan de optie 'Detectie van een monitor op secundaire aansluiting forceren' aan. Klik op toepassen. Als het nu niet werkt, weet ik het ook niet.
Pagina: 1