niet doen. het is geen PocketPC, doch een WinCe 3.0 bakk met custom Casio GUI-shell. Spaar door en koop een iPaq 38**, een Casio E-200, een HP 56* series, een Toshiba Genio of een NEC nogwattes. Of een coole Palm
het is toch een flash ROM, daar kun je dan toch lekker een gewone Win CE 3 overheen gooien?, of werkt dat niet?? 4en weet iemand of dit ding InfraRood heeft?
ps, die rij die je daar opnoemd, daar mag ik wel heeeel lang voor sparen..
en Palm OS zuigt zwaar, wat mij betreft
ps, die rij die je daar opnoemd, daar mag ik wel heeeel lang voor sparen..
en Palm OS zuigt zwaar, wat mij betreft
Ja er zit wel een flash ROM in, dus je kunt er in principe een ander OS op zetten. De vraag rijst: welk OS?
Een 'gewone' WinCE3.0 bestaat niet, WinCE3.0 is nl. geen op zichzelf staand OS. Voor computers met een beeldscherm en user I/O zit er een grafische en interactieve schil omheen, zoals PocketPC, PocketPC2002 of Casio's eigen BE-300 schil. En nu is het probleem dus, dat er geen PocketPC schil in de omloop is die op een BE-300 kan draaien, omdat die een NEC MIPS processor heeft. Aangezien Casio lui is en Microsoft bevolen heeft dat alle PocketPC's vanaf 2002 alleen nog maar op ARM processoren mogen draaien, zit het er niet in dat er ooit nog een PocketPC schil voor niet-ARM CPU's gemaakt wordt.
Als je budget toch wat minder is, is een tweedehands iPaq 3660 (PocketPC/ flashbaar naar 2002) misschien iets voor je, of anders een Casio EM-500. Die laatste zit dan wel PocketPC op, maar is ook niet flashbaar naar PocketPC2002.
Een 'gewone' WinCE3.0 bestaat niet, WinCE3.0 is nl. geen op zichzelf staand OS. Voor computers met een beeldscherm en user I/O zit er een grafische en interactieve schil omheen, zoals PocketPC, PocketPC2002 of Casio's eigen BE-300 schil. En nu is het probleem dus, dat er geen PocketPC schil in de omloop is die op een BE-300 kan draaien, omdat die een NEC MIPS processor heeft. Aangezien Casio lui is en Microsoft bevolen heeft dat alle PocketPC's vanaf 2002 alleen nog maar op ARM processoren mogen draaien, zit het er niet in dat er ooit nog een PocketPC schil voor niet-ARM CPU's gemaakt wordt.
Als je budget toch wat minder is, is een tweedehands iPaq 3660 (PocketPC/ flashbaar naar 2002) misschien iets voor je, of anders een Casio EM-500. Die laatste zit dan wel PocketPC op, maar is ook niet flashbaar naar PocketPC2002.
Op een BE300 kan je (nog) geen Snails(tm) spelen, dus niet doen lijkt me zo 
maar ff serieus, ik zou als ik jou was toch voor een iPAQ gaan, en dan eventueel een 3630/3660 als je op een budget zit, zoveel meer bieden die nieuwste modellen nou ook weer niet (voor mij niet genoeg om m'n 3630 in te ruilen iig)
maar ff serieus, ik zou als ik jou was toch voor een iPAQ gaan, en dan eventueel een 3630/3660 als je op een budget zit, zoveel meer bieden die nieuwste modellen nou ook weer niet (voor mij niet genoeg om m'n 3630 in te ruilen iig)
ok, bedankt,
alleen jammer dat die 3630
2e hands nog niet echt te betalen is
maar dan moet ik ff sparen.... (lowbudget zuigt)
die MIPS processor is dus gewoon veroudert?
zie: http://www.tweakers.net/aanbod/44930
edit
ps, die nieuwe modellen iPaq met SD en Bluetooth, 64K display en 64 MBram vind ik toch niet onbelangrijke details....
edit
alleen jammer dat die 3630
maar dan moet ik ff sparen.... (lowbudget zuigt)
die MIPS processor is dus gewoon veroudert?
edit
ps, die nieuwe modellen iPaq met SD en Bluetooth, 64K display en 64 MBram vind ik toch niet onbelangrijke details....
edit
nou ja MIPS "verouderd", ze zitten alleen niet meer in PocketPC2002's.
Verwijderd
Onzin, waar baseer je dat op.Op zondag 14 april 2002 12:22 schreef krekrrr het volgende:en Palm OS zuigt zwaar, wat mij betreft
"wat hem betreft" staat er toch.Op maandag 15 april 2002 23:42 schreef middelkoop het volgende:
[..]
Onzin, waar baseer je dat op.
Verwijderd
Sure, als we daarmee voortaan alles kunnen excuseren. Het is compleet overbodig, hij had niet eens over Palm os hoeven te beginnen.Op dinsdag 16 april 2002 10:42 schreef Genoil het volgende:"wat hem betreft" staat er toch.
Ik heb zelf een BE-300
en moet zeggen dat het een heel handig dingetje is hoor, je kan er genoeg mee.. (standaard functies zijn voor zakelijke mensen genoeg..)
en verder heb ik op http://www.metaboo.com/phpBB2/ nog allemaal andere geinige dingetjes voor mn BE-300 gevonden.
Ik ben tevree met mn BE-300 en keb em eigenlijk alleen maar voor mn werk (contacts, tasks, calendar, email etc.) Als je zoiets zoekt, dan heb je aan een BE-300 genoeg, wil je een opgevoerde Gameboy? dan moet je voor zo'n Ipaq gaan jah.. maar eerlijk gezegd is dat zonde van het geld.. (IMHO)
en moet zeggen dat het een heel handig dingetje is hoor, je kan er genoeg mee.. (standaard functies zijn voor zakelijke mensen genoeg..)
en verder heb ik op http://www.metaboo.com/phpBB2/ nog allemaal andere geinige dingetjes voor mn BE-300 gevonden.
Ik ben tevree met mn BE-300 en keb em eigenlijk alleen maar voor mn werk (contacts, tasks, calendar, email etc.) Als je zoiets zoekt, dan heb je aan een BE-300 genoeg, wil je een opgevoerde Gameboy? dan moet je voor zo'n Ipaq gaan jah.. maar eerlijk gezegd is dat zonde van het geld.. (IMHO)
Pagina: 1