k**ker kut chello

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ja dit moest ik effe kwijt,

ik lag er gisteravond weer de hele avond uit, en vanochtend voordat ik ging werken heb ik nog effe gekeken, en nog steeds eruit hoor. :r :(

woon trouwens in Eindhoven-zuid, in de wijk stratum, nog meer mensen last van?

gaat weer goed de laatste tijd hoor!!

ik hoop dat die anti-chello aktie wat wordt!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-07 21:06
Vanaf zaterdagavond is het weer zwaar klote.
Veel disconnects, soms een paar minuten, soms een uur, en van zaterdagavond tot zondagavond was er helemaal nix :(

Ik woon in Sint-Oedenrode

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 09:19 schreef HenkS het volgende:
ja dit moest ik effe kwijt,

ik lag er gisteravond weer de hele avond uit, en vanochtend voordat ik ging werken heb ik nog effe gekeken, en nog steeds eruit hoor. :r :(

woon trouwens in Eindhoven-zuid, in de wijk stratum, nog meer mensen last van?

gaat weer goed de laatste tijd hoor!!

ik hoop dat die anti-chello aktie wat wordt![/quote]Ongelofelijke sukkel dat je bent ! :(
Als je op deze manier gebruik maakt van het woord 'kanker' verdien je ook niet beter !

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Weet jij er een beter woord voor dan???
Dacht het niet he.

Die-hard Brexiteer

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik ben het er roerend mee eens dat de kwaliteit(?) van de Chello "service" (kuch rochel hoest) 10 keer knake is, maar de connectie met deze ernstige ziekte ontgaat mij toch echt...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Zo hebben tig woorden een dubbele betekenis, is maar net hoe je het opvat toch? Kanker is inderdaad een vreselijke ziekte mee eens dat wel maar ik denk niet dat hij refereerde naar die ziekte.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Inderdaad, dat je er niet blij mee bent is natuurlijk logisch. Maar dat kun je ook op normale manieren laten blijken.

En nee, ik vind je reactie niet normaal, maar overdreven.

Verwijderd

Met dat KUT bedoelde hij waarschijnlijk de vrouw van de baas van Chello ;-);-)
Maar dat KANKER...ja, je kunt ook POTVERDRIEDUBBELTJES zeggen, maar daar heb je ook geen zin in als je 60 piek voor een beetje internet dat een supersnelle verbinding (das een coole game...DOWNLOADDUH)
zou hebben.
En af en toe een beetje schelden lucht op.
En die zeikerds moeten maar lid worden van de stichting tegen vloeken.
Ik bedoel het is net als na een Halve Finale
Nederland-Italie kijken en dan daarna zeggen:
,,Goh, toch jammer"
Als je niet van schelden houdt, moet je voor de gein eens wat Osdorp Posse of andere rapmuziek aanschaffen. HEHEHEHEHEHE
Zo ik heb mijn verhaal gedaan, dat lucht op...

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

Zeik toch nie zo Serum.. Je snapt best wat die gast bedoelde. Je lokt het gewoon zelf uit.

Het is inderdaad een hoerige-kut-connectie vanaf vorige week (flink me ISDN weer gebruikt de laatste dagen).

en ja, dit is net zo'n flamebait als de posting van Serum..

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ten eertse Chello:r:r:r:r:r:r:r, ligt er te vaak uit :(:(:(:(:(:(

En ten tweede, over dat vleoken, loop nou niet steeds te zeuren, dan kan je 95% van de Nederlandse bevolking wel gaan straffen!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 22:33 schreef Thomas B. het volgende:
Je kunt ook POTVERDRIEDUBBELTJES zeggen, maar daar heb je ook geen zin in als je 60 piek voor een beetje internet dat een supersnelle verbinding (das een coole game...DOWNLOADDUH)
zou hebben.[/quote]Betaal jij maar f60,- ? Ik betaal f90,-
Heb wel gehoord dat het f60,- werd, maar niets van chello zelf. Heb jij een ander abbo ofzo, of krij je korting omdat je verbinding slecht is ofzo ?

• Maxonic
  • Laatst online: 28-07 22:38
Ben ik ff blij dat ik een zuideling ben.. Ik heb hier essent@home en ik moet zeggen, petje af.
Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat hij eruit lag en met de snelheid heb ik ook geen problemen. Ze hebben een goeie service en zijn dus ook niet voor niets als beste kabelprovider gekozen...

Ik denk dat er voor jou maar 1 ding op zit.... VERHUIZEN

Verwijderd

Afentoe ben ik toch blij dat wij geen chello hebben hiero in best.......

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Jullie hebben niet eens kabel in Best is het wel >:);) ... ?

PC Specs

Verwijderd

nee hebben we niet nog niet......

Verwijderd

Dus het is HenkS die mijn bandbreedte hier wegsnoept in Stratum ? Ga nondeju verhuizen , ik wil de enige zijn in dit stadsdeel . :+ Het is sinds die storing van vorig weekend toch weer slecht gesteld met m'n verbinding hoor . Ligt er steeds uit , ook al is het dan maar voor 2 minuten . Wat erger is , ik kan nog steeds niks uploaden . Ik zit zo nou al maanden en ze helpen me gewoon niet verder . Iedere keer krijg ik weer een lijstje met instellingen voor WS_FTP , maar die werken niet . :(:(

Verwijderd

leer dan eens fatsoelijk FTP'en, is niet echt hun probleem vind je wel? als je geen verb. hebt ok, maar als je niet weet hoe een prog werkt, wat niet van chello is, tja... RTFM.

Verwijderd

Wat Essent@home nu is, was Chello 4 maanden geleden. Over 4 maanden is Essent@home net zo'n bagger-provider als Chello... Alle kabelinternet-aanbieders gaan bagger leveren.. als je maar geduld hebt...

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 19:13
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>AKTIE Tegen de halvering van upload snelheid door dodo devil
Probeer tussen 27 september 4 uur en 28 september 6 uur zoveel extern dataverkeer te genereren als mogelijk is (up en down) (langer mag ook).
Haal b.v. zo veel mogelijk troep op van o.a. ftp.sunet.se, ftp.span.ch etc. Ga films downloaden van Amerikaanse sites etc.
Upload ondertussen zoveel mogelijk troep naar publieke ftp servers buiten het UPC netwerk. (ftp.leidenuniv.nl, ftp.sunet.se etc.)
Vertel het iedereen. Laat je ftp users om die tijd iets uploaden, probeer je volle 1,5Mbit down en 256kbit/128kbit vol te krijgen.
Mail ondertussen ook je swapfile naar abuse@a2000.nl en vraag al je buitenlandse vrienden hetzelfde te doen. (Alle 100+ )
Aangezien UPC betaalt voor extern dataverkeer raken we zo UPC op de enige plek waar het pijn doet, in de portemonnee
En kort daarna nog een actie natuurlijk.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat er _zoveel mogelijk_ mensen meedoen. Denk nou niet "Er doen er al veel mee, dus dan hoef ik niet...".
Laat trouwens al je vrienden in het buitenland met kabel een linux iso downloaden van linux.a2000.nl. Of troep van tucows.a2000.nl.

dus iedereen meedoen en dna hopen dat we onze upload snelheid behoude[/quote]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
AKTIE Tegen de halvering van upload snelheid door dodo devil
Probeer tussen 27 september 4 uur en 28 september 6 uur zoveel extern dataverkeer te genereren als mogelijk is (up en down) (langer mag ook).
Haal b.v. zo veel mogelijk troep op van o.a. ftp.sunet.se, ftp.span.ch etc. Ga films downloaden van Amerikaanse sites etc.
Upload ondertussen zoveel mogelijk troep naar publieke ftp servers buiten het UPC netwerk. (ftp.leidenuniv.nl, ftp.sunet.se etc.)
Vertel het iedereen. Laat je ftp users om die tijd iets uploaden, probeer je volle 1,5Mbit down en 256kbit/128kbit vol te krijgen.
Mail ondertussen ook je swapfile naar abuse@a2000.nl en vraag al je buitenlandse vrienden hetzelfde te doen. (Alle 100+ )
Aangezien UPC betaalt voor extern dataverkeer raken we zo UPC op de enige plek waar het pijn doet, in de portemonnee
En kort daarna nog een actie natuurlijk.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat er _zoveel mogelijk_ mensen meedoen. Denk nou niet "Er doen er al veel mee, dus dan hoef ik niet...".
Laat trouwens al je vrienden in het buitenland met kabel een linux iso downloaden van linux.a2000.nl. Of troep van tucows.a2000.nl.
dus iedereen meedoen en dna hopen dat we onze upload snelheid behoude

--------------------------------------------------------------------------------

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat is voor de gasten die van A2000 afkomen.
amsetrdam bijvoorbeeld....Voor de oude vertrouwde K.U.T. chello gebruikers veranderd er niks.

Chello heeft het 'bij de weg' gisteren de hele dag bij mij gedaan..alleen s'avonds erg langzaam.. Zit in eindhoven west Strijp.

En die ene van 60 piek zit in z'n eerste 3 maandjes chello......Welkom...heh heh heh :)

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

het ligt er hier 1 keer per week uit. Daar is ( vind ik ) mee te leven. gisteren was het super traag omdat er een "verbinding" met het internet was uitgevallen stond op de Chello storingspagina.

• Wimo.
  • Laatst online: 10:31

Wimo.

Shake and Bake!

Hehe hier geen problemen.. AB in eindhoven :) >:) :P

• The_Yeti
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Ik ook hiero in Stratum
maar ik denk toch wel dat ik hier ook een erug groot gedeelte van jullie bandbreedte wegsnoep....5 gig per week haal ik meestal wel, maar afgelopen week zwaar klote !!! Doet het wel meestal, maar wel maar voor de helft, www-pagina's laden supertraag en FTP'en is wel heel erg traag...

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

hou het kanker er even buiten ja!!!!!!! ff normaal please!!!

waarom reageren de adjes hier niet op??

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:29
waar kan ik die storings pagina vinden???

chello gaat laatste 3 dage wel KUT jah...
SLoom http pagina's laden, sloom ftp's nederhalen, en sloom uploade (0,80 bytes/sec is record)..;(

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Chello zuigt gewoon tiet :(;( ... ik ga ff kijken hoe duur ISDN kost en dan stap ik misschien over (totdat er ASDL komt in Eindhoven). Ik heb dus echt HELEMAAL geen zin meer in die shit ALTIJD met Chello. En idd de laatste dagen zo langzaam dat ik constant time-outs krijg bij allerlei pages ... ftp's is al helemaal niet te doen. Op m'n ouwe 56K6 ging het nog sneller ... :(.

[edit]-> d'r zijn veeel belangrijkere dingen op deze wereld dan (kabel)internet ... dat kanker vindt ik ook helemaal niet nodig. Er is waarschijnlijk niets mee bedoelt maar je moet ff nadenken hoe je andere mensen ermee kunt raken ...

PC Specs

Verwijderd

Oeps, sorry. (foutje)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 12:05 schreef BeyondHorizon het volgende:
Zo hebben tig woorden een dubbele betekenis, is maar net hoe je het opvat toch? Kanker is inderdaad een vreselijke ziekte mee eens dat wel maar ik denk niet dat hij refereerde naar die ziekte.[/quote]Sukkel dat je bent.
Weet jij nog een betekenis voor dat woord dan ?

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Jezus serum wat ben jij toch een k**ker-eikel :)
doe niet zo moeilijk man,, lees deze topic nie en zit nie zo ruzie te zoeken

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Jezus serum wat ben jij toch een k**ker-eikel :)
doe niet zo moeilijk man,, lees deze topic nie en zit nie zo ruzie te zoeken

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Waarom moet dit topic nu weer opgerakeld worden? :(
Affijn, het is wel duidelijk dacht ik zo.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1