Goedkoopste mobo+proc+vga+sound

Pagina: 1
Acties:

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik ben voor een vriend op zoek naar het goedkoopste systeempje. Het gaat dan om de combo mobo, proc, vga & sound. Het hoeft niet te performen, het moet alleen goedkoop zijn (voor office apps), en nieuw, geen tweedehands.

Zelf dacht ik aan de Abit WX6 met geintegreerde vga+sound in combinatie met een celeron. Dit omdat de WX6 bij bolderhardware zo belachelijk goedkoop is (190 piek of zo).

Is er een duron systeem dat goedkoper te krijgen is of heeft iemand andere suggesties?

Alvast bedankt,
QuarkuS

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zoek ergens naar een P200 MMX ofzo met een Pentium mobo (merkloos ofzo), stop er 4 of 8 mb in met een 50,- video- en 35,- geluidskaartje.... Kosten samen met kast + monitor + goedkope HD onder de 1000,-

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Abit WF22L (kijk maar in de pricewatch). 265 piek.

MicroATX, integrated video, sound, en ethernet, enige wat erbij hoeft is eventueel een modem.

En dan een celly 500 of daaromtrent erop prikken en 64 MB PC66 (eventueel 128 -- als je ergens geld aan wilt uitgeven is het dat). Afronden met een goedkoop HDtje zoals bijvoorbeeld een Quantum lct15 serie.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ewj..das toevallig!! Heb net zo'n soort systeempje voor mijn zusje besteld; haar 486 was kapot dit is wat ik heb:

Abit wx6
Celeron 600
Atx kast voor 77,-
32 MB ram

Bij elkaar koste het minder dan 700,-..Ook bij bolderhardware gedaan

https://wren.co/join/Devian