Toon posts:

ISDN-kaart problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben ondertussen wel een beetje wanhopig:
'k heb een sitecom isdn-kaartje, draaide perfect tot ik bij superweb wilde inbellen; om een lang verhaal kort te maken: zodra ik verbinding probeer te maken (maakt niet uit met welke provider) slaat alles vast, als kaartje in de compu zit loopt die vast bij het afsluiten. Zonder kaart geen probs. Diagnostisch programmaatje geeft PNP failure aan. Opnieuw installeren, ook hardwarematig, heeft geen effect. Ander pci-slot ook niet.

Wat kan ik nou nog méér doen??

• Rhino
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 13:03

Rhino

Dat ben ik

In je bios PnP OS uitzetten. Kan altijd veel problemen voorkomen. Verder lijkt het er op alsof je kaart verneukt is. PRobeer ook eens een ander ISA slot.

Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig

Verwijderd

Topicstarter
OS stond uit in bios, heb ik daarna op enable gezet. Geen effect dus.
Ander isa-slot? ff dom doen: past dat? want oud isa-kaartje dat ik had liggen paste niet in pci-slot.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 13:31

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Mijn ervaring is dat ISDN-kaarten. Zeker van het merk TokkieWokkie zich niet of nauwelijks laten herinstalleren.

Ik neem aan dat je dit al heb gebrobeerd, maar heb je ook met regedit _alles_ weggegooid wat ook maar enigzins te maken heeft met ISDN?
Dan zou je systeem namelijk helemaal schoon zijn en dan zou de indstallatie moeten werken.

Werkt het wel in een andere PC?

[onzin mode]
Probeer eens je AGP-slot
[/onzin mode]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
helaas, isdn-kaart is overleden, doet't ook niet in andere pc.
Krijg morgen 'n nieuwe :)

Dit topic is gesloten.