iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Duidelijk chello, ik heb het zelf ook. 't Schijnt alsof ik een 50/50 kans heb op het openen van een pagina..zwaar irritant. DNS servers liggen eruit: gewoon ff een nieuwe instellen en internet doet 't weer!
hoe doe je dah?Op vrijdag 12 april 2002 17:06 schreef Manny het volgende:
Duidelijk chello, ik heb het zelf ook. 't Schijnt alsof ik een 50/50 kans heb op het openen van een pagina..zwaar irritant. DNS servers liggen eruit: gewoon ff een nieuwe instellen en internet doet 't weer!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
In Windows 98:
Bij je bureablad rechtsklikken op Netwerkomgeving. Daar TC/IP adapter kiezen, tabblad DNS server, zelf ff een host + domein verzinnen en IP adres invoeren. Vervolgens op toevoegen klikken, computer rebooten en 't zou het weer goed moeten doen.
edit: In dit topic staan veel DNS servers: [topic=389391/1/50]
Bij je bureablad rechtsklikken op Netwerkomgeving. Daar TC/IP adapter kiezen, tabblad DNS server, zelf ff een host + domein verzinnen en IP adres invoeren. Vervolgens op toevoegen klikken, computer rebooten en 't zou het weer goed moeten doen.
Als ik die toevoeg. En hou me eigen chello gewoon, dan gaat ie die extra dns toch pas aanspreken als ie van die van chello niks terug krijgt?Op vrijdag 12 april 2002 17:09 schreef Manny het volgende:
In Windows 98:
Verwijderd
Dat weet ik zo niet, maar bij mij heeft het wel gewerktOp vrijdag 12 april 2002 17:24 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Als ik die toevoeg. En hou me eigen chello gewoon, dan gaat ie die extra dns toch pas aanspreken als ie van die van chello niks terug krijgt?
Dan knikker je die DNS van chello weg
Verwijderd
Die staat toch als default uit?Op vrijdag 12 april 2002 17:25 schreef Pizzaman het volgende:
Dan knikker je die DNS van chello weg
Op vrijdag 12 april 2002 17:27 schreef Manny het volgende:
[..]
Die staat toch als default uit?
Ik heb bij mijn chello-config gewoon twee DNS-servers staan hoor...
Kep nu wat extra dns servertjes toegevoegd en allees loopt nu weer goed... lijkt me dus toch de oplossing
tjah ik laat me router de root dns server's benaderen.
niks geen geouwehoer met chello.
niks geen geouwehoer met chello.
dingens... heb je weleens geprobeerd de proxyserver uit te zetten...
soms is die down en kan je niet surfen ermee
soms is die down en kan je niet surfen ermee
Pagina: 1