[Chello] wel verbinding, geen sites te openen

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:47
Ten eerste, ik weet niet of dit aan IE of Chello ligt maar ik post het maar gewoon hier.

Ok, dit is het probleem.

Ik heb wel gewoon een connectie met chello, ik kan ook gewoon online gamen enzo en haal goed pings.
Maar zodra ik een internet pagina wil openen krijg ik zo'n error dat de pagina niet geopend kan worden en soms krijg ik zo'n windows msg waarin staat dat de zoekpagina niet geopend kan worden.

Dit is echter heel erg wisselvallig. De ene keer kan ik zonder probelemen serven (zoals nu), en de andere keer kan ik zowat nergens op.

Nu dacht ik dat het 3 dingen kunnen zijn.

- m'n cache
- chello
- m'n IE.. (maar ik heb het probeelm ook in andere browsers.. dus volgens mij ligt het daar niet aan.).

Hopenlijk kunnen jullie me helpen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Duidelijk chello, ik heb het zelf ook. 't Schijnt alsof ik een 50/50 kans heb op het openen van een pagina..zwaar irritant. DNS servers liggen eruit: gewoon ff een nieuwe instellen en internet doet 't weer!

• Phydomir
Op vrijdag 12 april 2002 17:06 schreef Manny het volgende:
Duidelijk chello, ik heb het zelf ook. 't Schijnt alsof ik een 50/50 kans heb op het openen van een pagina..zwaar irritant. DNS servers liggen eruit: gewoon ff een nieuwe instellen en internet doet 't weer!
hoe doe je dah?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

In Windows 98:
Bij je bureablad rechtsklikken op Netwerkomgeving. Daar TC/IP adapter kiezen, tabblad DNS server, zelf ff een host + domein verzinnen en IP adres invoeren. Vervolgens op toevoegen klikken, computer rebooten en 't zou het weer goed moeten doen.
edit: In dit topic staan veel DNS servers: [topic=389391/1/50]

• Phydomir
Op vrijdag 12 april 2002 17:09 schreef Manny het volgende:
In Windows 98:
Bij je bureablad rechtsklikken op Netwerkomgeving. Daar TC/IP adapter kiezen, tabblad DNS server, zelf ff een host + domein verzinnen en IP adres invoeren. Vervolgens op toevoegen klikken, computer rebooten en 't zou het weer goed moeten doen.
edit: In dit topic staan veel DNS servers: [topic=389391/1/50]
Als ik die toevoeg. En hou me eigen chello gewoon, dan gaat ie die extra dns toch pas aanspreken als ie van die van chello niks terug krijgt?

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 17:24 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Als ik die toevoeg. En hou me eigen chello gewoon, dan gaat ie die extra dns toch pas aanspreken als ie van die van chello niks terug krijgt?
Dat weet ik zo niet, maar bij mij heeft het wel gewerkt :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dan knikker je die DNS van chello weg :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 17:25 schreef Pizzaman het volgende:
Dan knikker je die DNS van chello weg :)
Die staat toch als default uit?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op vrijdag 12 april 2002 17:27 schreef Manny het volgende:

[..]

Die staat toch als default uit?
:?

Ik heb bij mijn chello-config gewoon twee DNS-servers staan hoor...

• Phydomir
Kep nu wat extra dns servertjes toegevoegd en allees loopt nu weer goed... lijkt me dus toch de oplossing :D

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
tjah ik laat me router de root dns server's benaderen.

niks geen geouwehoer met chello.

• DWZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11-2021

DWZ

dingens... heb je weleens geprobeerd de proxyserver uit te zetten...

soms is die down en kan je niet surfen ermee :p
Pagina: 1