Winamp 2.79 crasht heel veel???

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, 'k heb een beetje maf probleempje met Winamp. 'k heb net m'n nieuwe hardeschijf binnen, dus 'k heb er Windows opgezet (XP om precies te zijn) en meteen daarna Winamp. Goed, ik dus Winamp geinstalleerd. Ging ik even een MP3 stream luisteren (WolfFM). Gaat allemaal nog prima, totdat m'n verbinding er uit vliegt. Dan probeert Winamp nog steeds een verbinding te maken, en op het moment dat dat niet lukt crasht ie. Hier heb ik nog nooit eerder last van gehad.

Nou heb ik ffies gekeken naar m'n output plugins, en daar mis ik dus de standaard DirectSound plugin. Die staat er niet tussen. Een crossfading plugin is nu blijkbaar standaard. Maar ik wil helemaal niet crossfaden, maar de andere plugins schrijven allemaal naar een bestand. Iemand anders die hier probleem mee heeft?

edit:

Volgens het fout scherm van Windows crasht Winamp in in_mp3pro.dll. 'k heb net de MP3Pro plugin van gedownload die in de meuktracker stond. Maar de stream waar ik naar luister is niet eens in mp3Pro, dus hoe kan dat nou??

[Edit2]
Hmmz, 'k heb ffies die mp3Pro decoder uitgeschakelt, en nu doet ie het wel gewoon weer. Lekker maf dit.
[/Edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff na een defragmentatie bij mij doet winamp het weer toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Bij mij doet Winamp 2.79 zo nu en dan een "exit" wanneer ik "enqueue" doe...

Ook lekker wazig dus.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het opstarten laat ie bij mij af en toe het schermpje niet zien. Hij kan dan wel afspelen. Als ik m dan een keer afsluit en winamp opnieuw opstart dan doet ie wel goed. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:03
Ga ff naar 't Winamp forum, en meld dit in de afdeling bugs. Maar vermeld ff je drivers erbij van al je hardware, want dat stellen ze meer dan op prijs.