• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een GPS unit voor in de auto, 1 zoals Pioneer heeft (met ingebouwd LCD scherm die je eruit kan klappen, aangezien de auto geen ruimte heeft voor een los LCD scherm).

Link naar Pioneer: Avic-70D

Zijn er nog mensen die meer vergelijkbare producten kennen?

Verwijderd

zoek gewoon op yahoo naar autoradiomerken!
ze hebben bijna allemaal één in hun gamma

• Kamikazi
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 20:23 schreef Scalle-- het volgende:
zoek gewoon op yahoo naar autoradiomerken!
ze hebben bijna allemaal één in hun gamma
Maar de meeste zijn met een los scherm... dat wil ik juist niet, omdat je dan elke keer als je parkeert hem eraf moet halen...

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 21:49 schreef Kamikazi het volgende:

[..]

Maar de meeste zijn met een los scherm... dat wil ik juist niet, omdat je dan elke keer als je parkeert hem eraf moet halen...
dan heb je verschrikkelijk slecht gezocht
vdo dayton en alpine hebben er ook al één weet ik zo uit het hoofd

• Kamikazi
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 11:58 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

dan heb je verschrikkelijk slecht gezocht
vdo dayton en alpine hebben er ook al één weet ik zo uit het hoofd
-g- ... da's duidelijk :) Ik ga weer opnieuw zoeken, dank in ieder geval

Verwijderd

zo'n scherm is helemaal niet handig die gebruik je niet
wij hebben nu alleen een stem, midden in dasboard heel klein display en in de kilometerteller nog een display, maarja die ka niet los gekocht worden daar zit dan wel een hele auto omheen :P

Verwijderd

Als je een Pocket PC hebt of wilt aanschaffen, is de navigator een leuke optie.
PDA met een houdertje in je ventilatierooster, ontvangertje eraan, stekker in sigarenaanstekker en hit the road.
Met stemsturing. En de lol is dat die stemsturing gewoon wavjes zijn en dus te editten.
Moet je het gezicht van een bijrijder zien als dat ding roept: omkeren eikel! :+

• Kamikazi
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 09:44 schreef jaapdik het volgende:
PDA met een houdertje in je ventilatierooster, ontvangertje eraan, stekker in sigarenaanstekker en hit the road.
Met stemsturing. En de lol is dat die stemsturing gewoon wavjes zijn en dus te editten.
Moet je het gezicht van een bijrijder zien als dat ding roept: omkeren eikel! :+
Nadeel is, is dat je niet daarin een complete kaart kan laden van Amsterdam - Albert Cuyp naar bijvoorbeeld Rotterdam - Coolsingel.... en dat is wel een voorwaarde.... heb ze gezien bij Office Centre...

Verwijderd

Zo'n GPS is wel lachuh in de auto (moet alleen eerste de auto nog hebben...)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 16 april 2002 09:44 schreef jaapdik het volgende:
Bedoel je niet de Destinator?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 16 april 2002 09:59 schreef Kamikazi het volgende:

[..]

Nadeel is, is dat je niet daarin een complete kaart kan laden van Amsterdam - Albert Cuyp naar bijvoorbeeld Rotterdam - Coolsingel.... en dat is wel een voorwaarde.... heb ze gezien bij Office Centre...
Hmm.. volgens mij ben je verward met de Navman. Die gebruikt TomTom citymaps of zo. en dan kan je idd, maar stukken aan kaart inladen.

De destinator gebruikt zelfde kaarten en software (aangepast iig) van die dingen die je in "echte" navigatiesystemen terugziet. En dus hoef je niet steeds in te laden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Kamikazi
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 11:30 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Hmm.. volgens mij ben je verward met de Navman. Die gebruikt TomTom citymaps of zo. en dan kan je idd, maar stukken aan kaart inladen.

De destinator gebruikt zelfde kaarten en software (aangepast iig) van die dingen die je in "echte" navigatiesystemen terugziet. En dus hoef je niet steeds in te laden.
Is dat DVD Europe based? Want dat is het voordeel met DVD... op 1 DVD complete route info voor heel Europe, incl de steden...
Pagina: 1