Win 95/98 service bij inlogscherm ofzo

Pagina: 1
Acties:

• EricV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03-2024

EricV

Telematicus collosus

Topicstarter
Heya,

Ik heb bij mij op school een mediatheek met P133's, één lokaal met P100's, nog één met PIII 600's, en nog wat losse comps/servers :D
Nu blijven deze computers overdag altijd aan, waar ik dus zo snel mogelijk d.net installeer :9
Ik wil dus d.net wel in de service van het register zetten, maar dan wordt d.net alleen geladen als iemand inlogt, terwijl ik juist wil dat ie ook bij het inlogscherm runt :'(

Weet iemand welke reg key dat is?

Thanx,
Eric

• Scraper
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Als ik me niet vergis wordt een service opgestart voordat het loginscherm tevoorschijn komt. Controleer dit maar eens door een logje aan te maken.

• EricV

EricV

Telematicus collosus

Topicstarter
Heb ik al geprobeert, want we hebben ook andere scripts draaien als run_service, maar die starten pas als je inlogt :'(

• Krypt
  • Laatst online: 26-05 08:32
Als je die opstart in deze key neerfrot dan start ie voor de inlog (bij mijn W95 wel in ieder geval)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

(Hopen dat dit lukt; dat ie ut niet vernaggeld)

Pvouput live

• EricV

EricV

Telematicus collosus

Topicstarter
Dacht ik ook, maar het werkt niet echt op school.
Misschien door die vernaggelde Win2k server waar we op inloggen met niet goed ingestelde policies :(

Maar ik zal't toch nog een keer proberen.

[off-topic]
Even op schieten, anders kom ik nog te laat :)
[/off-topic]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

run DNETC -INSTALL en dan wordt de koe als service geinstalleerd, dit betekent dat ie ook draait als je niet staat ingelogd, services worden namelijk gestart bij het opstarten van windows, dus voor het inloggen :P
Pagina: 1