Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Als je goeie zooi wil om te gamen..
pak dan gewoon eentje met draadje en evt. balletje
Liefst met hogere res dan normaal
Fijne muisjes:
- Logitech Dual optical
- Razor boomslang (hoewel deze nog weleens kunnen gaan piepen na een tijdje
)
pak dan gewoon eentje met draadje en evt. balletje
Liefst met hogere res dan normaal
Fijne muisjes:
- Logitech Dual optical
- Razor boomslang (hoewel deze nog weleens kunnen gaan piepen na een tijdje
ik speel ook veel games en cordless zuigt echt !
heb zelf optical en weinig troubles
Verwijderd
ik heb internet navigator met draad en optical 800 dpi (de rode) CS werkt fijn, ook vroeger met draadloze zooi van logitech...
Dus GEEN ervaringen met overige muizen!Nou komt de vraag. Gaat de nieuwe Logitech Cordless Desktop Optical hier beter mee om? Graag reactie van mensen met ervaring met dit toetsenbord&muis + besturingssysteem. Bvd.
Ik hoorde van een vriend van me dat hij het hele setje weer als de wiedeweerga heeft teruggebr8 omdat idd het reaktievermogen niet optimaal te configgen was.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Met cord is nog steeds het beste. Dit komt doordat je alle data die je krijgt als muis wel naar de computer moet sturen, en aangezien zo'n muis op een batterij loopt kun je dat niet met van die grote aantallen doen als met een cordje want daar heb je dat probleem niet. Wat resulteert in een minder snelle reaktie.
[edit]
iets duidelijker
cordless is minder snel door kleine datadoorvoer hoeveelheid die anders namelijk te veel energie vraagt
tenminste dit is een tijdje zo geweest weet niet of het nog zo is, zal wel
[edit]
iets duidelijker
cordless is minder snel door kleine datadoorvoer hoeveelheid die anders namelijk te veel energie vraagt
tenminste dit is een tijdje zo geweest weet niet of het nog zo is, zal wel
misschien een beetje offtopic, maar aangezien de topicstarter al antwoord heeft, wat ook klopt, geeft dat niet zo:
Wat is nou het voordeel van een draadloze muis?
Ik heb een draad eraan, maar ik heb er iig geen last van.
🌞🍃
Het ziet er mooier uitOp vrijdag 12 april 2002 18:10 schreef DataBeest het volgende:
misschien een beetje offtopic, maar aangezien de topicstarter al antwoord heeft, wat ook klopt, geeft dat niet zo:
Sommige mensen zijn niet zo gewend aan het computer gebruik
Verwijderd
hmmm,
ik zou sowieso geen cordless nemen. Het is eigelijk nergens voor nodig, en alleen maar irritant. De muis is dan veel zwaarder door de batterijen, en je moet die batterijen steeds opladen EN hij is nog is een keer duur!
Ik heb gewoon die locitech optical, fijste dingetje wat er is
. Of die 2e cordless beter is zou ik eigelijk niet weten...
ik zou sowieso geen cordless nemen. Het is eigelijk nergens voor nodig, en alleen maar irritant. De muis is dan veel zwaarder door de batterijen, en je moet die batterijen steeds opladen EN hij is nog is een keer duur!
idd geen cordless
dual optical van logitech of die nieuwe explorer 3.0 van MS dat zijn hele goede CS muizen
dual optical van logitech of die nieuwe explorer 3.0 van MS dat zijn hele goede CS muizen
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
yup ik heb nu ook met draad vriend van mij die lant hier altijd met zo'n draadloze :ROp vrijdag 12 april 2002 15:55 schreef _MaLa_ het volgende:
ik speel ook veel games en cordless zuigt echt !![]()
ik heb ook ervaring mee met zo cordless logitech.. nou....het ZUIGT gewoon bah ...
dus...
Als je echt lekker wil cs'en koop dan een MS intellimouse explorer 3.0 . Ik ken bijna geen goede cs'ers (goed=eurocup spelers) die niet met die muis spelen. Ik speel er zelf ook mee en ik ben er verliefd op
Cordless reageerd nou eenmaal wat langzamer.. Heb nu Microsoft Optical met draadje en die is perfect om te gamen
Verwijderd
dat heel Nip met die muis speelt betekent niet dat iedereen dat doet. logitech 2x optical (<-- dus NIET dual optical) is ook een erg relaxte muis en wordt op eurocup niveau ongeveer net zo goed gebruikt.Als je echt lekker wil cs'en koop dan een MS intellimouse explorer 3.0 . Ik ken bijna geen goede cs'ers (goed=eurocup spelers) die niet met die muis spelen. Ik speel er zelf ook mee en ik ben er verliefd op
en ja, das die rooie kerstbal van logitech
Er zijn mensen die zeggen dat het makkelijker is omdat ze dan niet met een draad aan die muis zitten en dat die draad dan te kort zou zijn, of teveel chaos zou veroorzaken.Op vrijdag 12 april 2002 18:10 schreef DataBeest het volgende:
Zelf verkies ik een muis + draad. Draad is toch lang genoeg en chaos op m'n bureau is het ook al niet
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Heb een standaard 3 knops logitech muis met draad, maar doet zn werk perfect hoor
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Pagina: 1