Counters-Strike Logitech cordless

Pagina: 1
Acties:

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik heb een Cordless desktop van Logitech. Ben een verfijnd CS speler. Ik draai altijd onder Windows 2000/XP. Maar ik ben niet tevreden over de reactie vermogen van mijn cordless zetje. Als ik het dus ga spelen dan pak ik meestal mijn oude toetsenbord + muis.

Nou komt de vraag. Gaat de nieuwe Logitech Cordless Desktop Optical hier beter mee om? Graag reactie van mensen met ervaring met dit toetsenbord&muis + besturingssysteem. Bvd.

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08
Als je goeie zooi wil om te gamen..
pak dan gewoon eentje met draadje en evt. balletje
Liefst met hogere res dan normaal

Fijne muisjes:

- Logitech Dual optical
- Razor boomslang (hoewel deze nog weleens kunnen gaan piepen na een tijdje :) )

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik speel ook veel games en cordless zuigt echt ! :(

heb zelf optical en weinig troubles

Verwijderd

ik heb internet navigator met draad en optical 800 dpi (de rode) CS werkt fijn, ook vroeger met draadloze zooi van logitech...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nou komt de vraag. Gaat de nieuwe Logitech Cordless Desktop Optical hier beter mee om? Graag reactie van mensen met ervaring met dit toetsenbord&muis + besturingssysteem. Bvd.
Dus GEEN ervaringen met overige muizen! :P ;)

Ik hoorde van een vriend van me dat hij het hele setje weer als de wiedeweerga heeft teruggebr8 omdat idd het reaktievermogen niet optimaal te configgen was.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:09
Met cord is nog steeds het beste. Dit komt doordat je alle data die je krijgt als muis wel naar de computer moet sturen, en aangezien zo'n muis op een batterij loopt kun je dat niet met van die grote aantallen doen als met een cordje want daar heb je dat probleem niet. Wat resulteert in een minder snelle reaktie.

[edit]

iets duidelijker :D

cordless is minder snel door kleine datadoorvoer hoeveelheid die anders namelijk te veel energie vraagt

tenminste dit is een tijdje zo geweest weet niet of het nog zo is, zal wel :P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
misschien een beetje offtopic, maar aangezien de topicstarter al antwoord heeft, wat ook klopt, geeft dat niet zo:

Wat is nou het voordeel van een draadloze muis? :?
Ik heb een draad eraan, maar ik heb er iig geen last van.

🌞🍃

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:09
Op vrijdag 12 april 2002 18:10 schreef DataBeest het volgende:
misschien een beetje offtopic, maar aangezien de topicstarter al antwoord heeft, wat ook klopt, geeft dat niet zo:

Het ziet er mooier uit :D

Sommige mensen zijn niet zo gewend aan het computer gebruik :7 dat dat nog wel eens problemen oplevert :D

Verwijderd

mijn microsoft muis van 65.- werkt super!

Verwijderd

hmmm,
ik zou sowieso geen cordless nemen. Het is eigelijk nergens voor nodig, en alleen maar irritant. De muis is dan veel zwaarder door de batterijen, en je moet die batterijen steeds opladen EN hij is nog is een keer duur! ;) Ik heb gewoon die locitech optical, fijste dingetje wat er is :9. Of die 2e cordless beter is zou ik eigelijk niet weten...

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

idd geen cordless

dual optical van logitech of die nieuwe explorer 3.0 van MS dat zijn hele goede CS muizen :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 15:55 schreef _MaLa_ het volgende:
ik speel ook veel games en cordless zuigt echt ! :(

heb zelf optical en weinig troubles
yup ik heb nu ook met draad vriend van mij die lant hier altijd met zo'n draadloze :R

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

ik heb ook ervaring mee met zo cordless logitech.. nou....het ZUIGT gewoon bah ...

dus...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:14
Als je echt lekker wil cs'en koop dan een MS intellimouse explorer 3.0 . Ik ken bijna geen goede cs'ers (goed=eurocup spelers) die niet met die muis spelen. Ik speel er zelf ook mee en ik ben er verliefd op :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Cordless reageerd nou eenmaal wat langzamer.. Heb nu Microsoft Optical met draadje en die is perfect om te gamen :)

Verwijderd

Ik heb de logitech cordless optical desktop. Werkt perfect! Geen problemen mee gehad...

Verwijderd

Als je echt lekker wil cs'en koop dan een MS intellimouse explorer 3.0 . Ik ken bijna geen goede cs'ers (goed=eurocup spelers) die niet met die muis spelen. Ik speel er zelf ook mee en ik ben er verliefd op
dat heel Nip met die muis speelt betekent niet dat iedereen dat doet. logitech 2x optical (<-- dus NIET dual optical) is ook een erg relaxte muis en wordt op eurocup niveau ongeveer net zo goed gebruikt.

en ja, das die rooie kerstbal van logitech :D

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 12 april 2002 18:10 schreef DataBeest het volgende:

Er zijn mensen die zeggen dat het makkelijker is omdat ze dan niet met een draad aan die muis zitten en dat die draad dan te kort zou zijn, of teveel chaos zou veroorzaken.

Zelf verkies ik een muis + draad. Draad is toch lang genoeg en chaos op m'n bureau is het ook al niet :) Welgeteld een kabel of 3 (muis - keyboard - gamepad met korte draad). Bovendien hoor je wel vaker dat er een kleine vertraging zit in het reactievermogen van zo'n cordless mouse en da's irritant bij het gamen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 09:23
Heb een standaard 3 knops logitech muis met draad, maar doet zn werk perfect hoor :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Pagina: 1