21 inch Philips (201B10) kapot? Help!

Pagina: 1
Acties:

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Topicstarter
Ik heb vannacht een foutje gemaakt,vrees ik.
Ik zette mijn computer uit terwijl mijn monitor nog aanstond.Ik drukte op de knop op hem uit te zetten ,maar het lichtje bleef branden , dit was wel zo , maar het duurt altijd even voordat hij uitgaat.Ik maakte de vergissing om weer op dit knopje te drukken , zodat hij waarschijnlijk weer aanging ipv. uit , ik realiseerde mij op dit moment dat ik mij vergiste en drukte de monitor weer uit.
Ik heb nu echt een probleem:
Het beeld is veel donkerder en de letters zijn wat waziger geworden , ook zie ik af en toe een groene gloed ,heel kleine afwijking maar wel te waarnemen.
Wat moet ik doen?Ik denk niet dat het een driver-kwestie is , maar dat ik gewoon de monitor heb gesloopt.
Ik heb een 21 inch Philips 201b10 monitor van 4 maanden oud.Ik heb hem via via gekocht voor weinig geld(fl. 1000,-) , zodat ik waarschijnlijk ook wel geen garantie zal hebben.Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?Of mij op iemand wijzen(reparatie?) die dit probleem kan oplossen?

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Bel eens met de klantenservice van Philips. Je hebt altijd nog fabrieksgarantie als hij al niet te oud is, no matter van wie je hem gekocht hebt. In ieder geval horen die dingen niet zo snel kapot te gaan....

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

Verwijderd

ik ken het gevoel. mijn 22" is ook kapot. Gelukkig had ik nog wel garantie.

Maar heb je al geDegaussed ???

Verwijderd

thrax: hij heeft 'm volgens mij uit het minder legale circuit vandaan en dan heb je GEEN garantie, maar probeer is te degaussen ja

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Gewoon klantenservice ;):)

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"