Waar socket370=>slot1converter halen en welke proc

Pagina: 1
Acties:

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weet iemand waar ik nog deze converter kan halen? ik heb al gezocht maar ik kon nix vinden. En als ik die converter kan krijgen welke socket 370 proc.celeron en pIII kan ik het best op doen.

btw mijn mobo is een asus p3b-f met 440bx chipset.
nu zit er een pIII500@600 er op.

Verwijderd

tik eens slotket in op de search hier zijn al wat meer topics over, maar ze zijn idd niet zo heel goed meer te krijgen.

wat voor cpu je er het best op kan doen:

mooiste is natuurlijk een tualatin celeron en dan fijn overklokken zie [topic=446021/1/25]

Succes!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

As above :-)
Maximaal een PIII op 1000mhz of een Tualatin Celeron @1200 mhz.

• Mr.C4
  • Niet online
ik heb net gezocht naar slotkets en ik heb veel info kunnen vinden maar al de genoemde winkels hebben geen slotkets meer :'(
maar ik weet nu iig dat ik een abit III of een asus s370-dl slotket moet nemen.
maar weet niemand een goeie winkel waar ik 1 van die kan halen?

Verwijderd

Hoezo een abit 3 of een asus, gewoon een coppermine slotket doet het al

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 18:13 schreef Mr.C4 het volgende:
ik heb net gezocht naar slotkets en ik heb veel info kunnen vinden maar al de genoemde winkels hebben geen slotkets meer :'(
maar ik weet nu iig dat ik een abit III of een asus s370-dl slotket moet nemen.
maar weet niemand een goeie winkel waar ik 1 van die kan halen?
check http://www.tweakers.net/aanbod.dsp of marktplaats.nl daarvoor eens. 1e hands zijn ze idd moeilijk verkrijgbaar.

Verwijderd

Ga naar www.yorcom.nl, dan "Enter", dan "componenten". Als laatste "Intel CPU". Hier staat een Iwill slotket voor € 19.95. Ik heb hem hier ook vandaan voor de computer van mijn vader. Dit was wel een Abit, maar die Iwill zal ook wel werken.

Verwijderd

Of je zoekt hem tweedehands... bijvoorbeeld op marktplaats... Daar heb ik hem ook vandaan, 3 weken geleden!!

Succes in ieder geval!

<edit> kwas alweer te laat zie ik met mijn marktplaats :P</edit>

• Mr.C4
  • Niet online
ik kan toch ook de celeron 1300 erop zetten ?

• Mr.C4
  • Niet online
of kan ik er geen fcpga2 op de slotket zetten?

Verwijderd

Daarom moet je dus de bx-mod doen , dan kan het wel....
als je info wilt , e-mail me maar.
Op zaterdag 13 april 2002 20:56 schreef Mr.C4 het volgende:
of kan ik er geen fcpga2 op de slotket zetten?

• Mr.C4
  • Niet online
maar wat is de maximum celeron fcpga? en hoe kan ik die herkennen als ik die wil kopen.

is die mod niet pas langsgekomen, die mod waar je as3 ofzo met pinnetje moest verbinden.

Verwijderd

Waar krijg je nog tegen een redelijke prijs een asus s370-dl of een abit 3? weet iemand dat, dus niet te duur

Verwijderd

He Gast, bij abgcomputers.nl kun je een merkloze converter kopen, de 370SPC.
Deze werkt met Coppermine, maar let op: Alleen met coppermine Celerons en niet met coppermine PIII.
De fabrikant zegt dat hij alleen stabiel werkt met processors die minder dan 256K cache hebben.
Maar het is wel een lekker goedkoop convertertje :-)
Dus Celly erop en gaan met die banaan!
Let op dat je moederbord wel het lage voltage kan leveren, want er zitten geen vcore jumpers op die converter!

Verwijderd

Ik heb zo'n 370spc, en hem gemod naar tualatin, maar kwam te laat erachter dat dit alleen kon met A-merk converters, zoals de ASUS s370-dl, en de abit 3, en de soltek, wie heeft of weet waar ik van deze converters kan halen?

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:46 schreef Jaromir het volgende:
Ik heb zo'n 370spc, en hem gemod naar tualatin, maar kwam te laat erachter dat dit alleen kon met A-merk converters, zoals de ASUS s370-dl, en de abit 3, en de soltek, wie heeft of weet waar ik van deze converters kan halen?
Ik heb vorige week nog via de vraag & aanbod sectie een ASUS S370-133 kunnen bemachtigen. Dus gewoon regelmatig checken. Ik heb er 30 Euro voor gedokt. Misschien een beetje veel, maar ik wou er graag een hebben. Hier nog een lijst met A-merk converters:
http://www.intel.com/support/processors/pentiumiii/ssalist.htm
Pagina: 1