\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Ja voor CD gekozen, ik zal ff de cd naar me HD kopieren...
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
moet dat niet /dev/hda1 en /dev/hda5 zijn?Standaard Mounts ingestelt (/hd/1 tot /hd/5)
Nope nadat je je Target hebt gedefineerd kan je instellen waar je je windows schijven automatisch wil laten mounten...
CD is getest en werkt goed... (Ik kan hem naar me HD kopieren....)
CD is getest en werkt goed... (Ik kan hem naar me HD kopieren....)
Verwijderd
Dat lijkt een bug in de Slackware install routine te zijn. Heb je meer dan 1 cd-drive? Bij mij moest ik voordat ie de cd ging detecten deze eerst in de andere cdspeler stoppen. Toen werkte het wel.
En opnieuw starten met het setup menu werkt ook niet echt lekker. Opnieuw booten en weer beginnen met setup werkte wel. na boot eerst ff de cd in de andere drive en dan weer opnieuw proberen. Dit gaat alleen op als je meer dan 1 cd-drive hebt, nogmaals
Anders kun je voordat je de drive laat detecteren met Slackware cd beter even de drive handmatig mounten.
En opnieuw starten met het setup menu werkt ook niet echt lekker. Opnieuw booten en weer beginnen met setup werkte wel. na boot eerst ff de cd in de andere drive en dan weer opnieuw proberen. Dit gaat alleen op als je meer dan 1 cd-drive hebt, nogmaals
Anders kun je voordat je de drive laat detecteren met Slackware cd beter even de drive handmatig mounten.
Thnx het klopte ja ik heb 2 cd-rom spelers, heb ff 1 losgemaakt
werkt perfect
Pagina: 1